Thursday, March 23, 2006

ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ η εφημερίς


«Να μεταφερθεί το αεροδρόμιο»
«……επαναλαμβάνουμε σήμερα μια πρόταση, για την οποία η ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ θα συνεχίσει να αγωνίζεται μέχρις της υλοποιήσεώς της. Να μεταφερθεί το αεροδρόμιο από τη θέση στην οποία βρίσκεται σήμερα.
Και ενώ η πρόταση αυτή είχε ήδη διατυπωθεί, τόσο η προηγούμενη όσο και η σημερινή κυβέρνηση, επειδή προφανώς ούτε να σκεφθούν θα ήθελαν τέτοιο ενδεχόμενο, προχώρησαν σε ορισμένα έργα στο υπάρχον αεροδρόμιο. Με τις ανάγκες που αντιμετωπίζει η πόλη και οι προοπτικές της στο άμεσο –θα μπορούσε να πεί κανείς- μέλλον, τα χρήματα αυτά πήγαν χαμένα. Όσα έργα και να κάνουν στο υπάρχον αεροδρόμιο, το αποτέλεσμα θα είναι αλυσιτελές.
Η μεταφορά του αεροδρομίου στην περιοχή μεταξύ Χαλάστρας και Βέροιας θα μπορούσε να εξυπηρετήσει, εκτός από το πολεοδομικό συγκρότημα της Θεσσαλονίκης, ευρύτερες πληθυσμιακές ομάδες, από τη Θεσσαλία έως τη Θράκη, και θα παρείχε στη Βόρεια Ελλάδα ένα αεροδρόμιο διεθνών προδιαγραφών, το οποίο το έχει ανάγκη, αν πράγματι η πολιτεία επιθυμεί την ανάπτυξή της.
Μήπως οι επίδοξοι τοπικοί άρχοντες πρέπει να δούν περισσότερο σοβαρά το θέμα; Η ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ εκτιμώντας τη σοβαρότητά του, θα επανέρχεται τακτικά, μέχρι να γίνει συνείδηση της πόλης και των κάθε είδους ταγών της


Επιτέλους!
Φαίνεται ότι η ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ (23-3-06) άρχισε να βλέπει τα πραγματικά προβλήματα.
Κάτι αρχίζει να κινείται τη στιγμή ακριβώς που η απογοήτευσή μου από το κατεστημένο της δημοσιογραφίας κτύπησε «κόκκινο».
Άντε γιατί γίναμε γραφικοί, ο Πάνος που το ξεκίνησε κι εγώ που σιγοντάρισα (νομίζοντας ότι και κάποιοι άλλοι θα βοηθούσαν).
Λυπάμαι μόνο που θα πούν ότι ο Ζουράρις (εκδότης) συμπλέει με τον …Καρατζαφέρη επί του θέματος.

Και ζητώ συγνώμη από τους μη Βορειοελλαδίτες ιστολόγους για την "τοπικίστικη" ενασχόληση αυτού του μπλόγκ.

Labels:

61 Comments:

At Thu Mar 23, 12:58:00 PM, Blogger NinaC said...

Ε, καλά, σας έχουμε πάρει πρέφα τι παλιοτοπικιστές είστε, αλλά κι έτσι σας γουστάρουμε! :ppppp

Y.Γ. Κανονίστε να το πάτε το αεροδρόμιο στου διαόλου τη μάνα! Μετά θα έρχεστε εσείς να με παίρνετε όταν ανεβαίνω!

:p

 
At Thu Mar 23, 01:10:00 PM, Blogger Μαύρο πρόβατο said...

Μπράβο πάντως στο Ζουράρη.
Εκτιμάς οτι υπάρχει δυνατότητα να κινητοποιηθούν και πολίτες γι αυτή την ιστορία; Τι λένε οι διάφορες δημοτικές κινήσεις;
Μπορείτε να περάσετε κάποια καμπάνια πχ υπογραφών, μέσω της "Μακεδονίας";
Μού φαίνεται μεγάλη βλακεία ν'αφήνει κανείς το θέμα προς εκμετάλευσιν από τον Καρατζαφέρη!

 
At Thu Mar 23, 01:13:00 PM, Blogger Κωστής Γκορτζής said...

Διακινδυνεύοντας τη μήνι του Αλόμπαρου και άλλων κρυφοφανερομνηστηρευόντων, δηλώνω ότι όχι από του διαόλου τη μάνα αλλά και από την Αθήνα (που είναι μακράν χειρότερη) διατιθέμεθα να σας παραλαμβάνουμε...

Ο χορός μας έχει μείνει αξέχαστος!

 
At Thu Mar 23, 01:24:00 PM, Blogger Κωστής Γκορτζής said...

Αγαπητέ Μαυροπρόβατε,
είναι μεγάλο βήμα το δημοσίευμα της εφημερίδας και μεγάλη μαγκιά του Ζουράρι που ταπώνει τον Καρατζαφέρη.
Ήδη την πρόταση για μάζεμα υπογραφών τη στέλνω με e-mail στη ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ.
Οι διάφορες δημοτικές κινήσεις δεν λένε τίποτα προς το παρόν αλλά εκτιμώ ότι θα αναγκαστούν να πάρουν θέση πολύ σύντομα.

Προς το παρόν ο Μπουτάρης με σύνθημα "να πάρουμε την πόλη"(!), χαρακτηριζόμενος από τα ΜΜΕ ως "διανοούμενος" (γιατί;), προσπαθεί να πείσει το ΠΑΣΟΚ να τον ψηφίσει...
Ο φτερωτός γιατρός ανησυχεί μη στραβώσει η χωρίστρα και ο ζεν πρεμιέ Βούγιας παρίσταται στις εκδηλώσεις Μπουτάρη ενώ η Εύα Καϊλή δεν.
Ο συμπαθέστατος Αγάπιος και οι ευαισθησίες του χάνονται στη μηχανή κιμά των ντόπιων ΜΜΕ, έντυπων και ηλεκτρονικών.
Οι δημοτικές εκλογές της Θεσσαλονίκης μοιάζουν πολύ με τον αγώνα Πανιωνίου-Δυναμό Μόσχας...
(δεν πολυέχω σχέση αλλά νομίζω ότι ήταν στημένο!)

 
At Thu Mar 23, 02:44:00 PM, Blogger hardrain said...

ομολογώ πως από τα προβλήματα της Β.Ελλάδας και της Θεσσαλονίκης, έχω μαύρα κατάμαυρα μεσάνυχτα. Η λογική που περιέχει το άρθρο της Μακεδονίας πάντως, είναι -για μένα- απολύτως πειστική...Προσπαθώ μάλιστα να φανταστώ κάποιον σοβαρό αντίλογο και δεν τα καταφέρνω. Αλλά, είπαμε , είμαι και άσχετος από τα της περιοχής.

Αυτό που με απασχολεί ωστόσο, είναι να μην δώσει η Θεσσαλονίκη ''πάτημα'' στον Καρατζαφέρη για να θριαμβολογήσει, έστω και ελάχιστα. Και αυτό,ναι, με απασχολεί πολύ. Διότι τον Καρατζαφέρη δεν τον θεωρώ γραφικό.

Είναι καρκίνος μεταστατικός στο σώμα της ελληνικής κοινωνίας...

 
At Thu Mar 23, 04:09:00 PM, Blogger NinaC said...

Συμφωνώ με τον προλαλήσαντα.

 
At Thu Mar 23, 06:43:00 PM, Blogger Κωστής Γκορτζής said...

Και ποιός δεν συμφωνεί...
Αλλά η ασθένεια αυτή είναι συγγενής του ανθρώπινου είδους. Και ο ιός...μεταλλάσσεται συνεχώς. Δεν υπάρχει φάρμακο. Ούτε εμβόλιο.

 
At Thu Mar 23, 07:11:00 PM, Anonymous Anonymous said...

Εύγε συμφωνώ και εγώ.. επιτέλους να γίνει!!

Ας ελπίσουμε ότι θα αρχίσουν να το βλέπουν σοβαρά και στην (εκάστοτε) κυβέρνηση.

Μια χαρά και ως Βορειοελλαδίτης..
άσχετο (και συγγνώμη για αυτό) αλλά να πώ και εγώ το βάσανό μου: Γιατί η Ολυμπιακή (ή πρέπει να λέω πάνθεον;;) κατήργησε το δρομολόγιο Θεσ/νίκη-Βρυξέλλες;
Για όσους δεν ξέρουν (και γιατί να ξέρουν δηαδή...) υπήρχε δρομολόγιο κάθε Τετάρτη και Παρασκευή.. τώρα 0! Γιατί;;;; (στηρίζω-ψηφίζω lufthansa κλπ??)

Συγγμώμη για το άσχετο της υπόθεσης.. ευχαριστώ για την φιλοξενία..

Μακάρι το θέμα αεροδρομίου να ληφθεί σοβαρά, θα σώσει όλους (!) τους Βορειοελλαδίτες.. πιστέψτε με αδέρφια εκεί "χάμω"..

 
At Thu Mar 23, 07:31:00 PM, Blogger Κωστής Γκορτζής said...

Προφανώς γιατί καταργείται και η Ολυμπιακή που είναι ο Μοναδικός χορηγός στον Κόσμο που δεν θα υπάρχει όταν το γεγονός που χορηγεί θα γίνεται!!!!(Γιου-βύζιον!!)
Καλωσήρθες καρντάσι, όλες οι φωνές χρήσιμες. Μπορείς και επώνυμα να στείλεις mail στην εφημερίδα makthes@newspaper.gr

 
At Fri Mar 24, 12:04:00 AM, Blogger Кроткая said...

nai giati kai pou to eixe i olympiaki to dromologio, times itan aftes? as min arxisw na milaw gia tin olympiaki giati... ax ax! tha sas pw mono oti to eisitirio mou gia athina apo bxl ta xristougenna, mou kostise oso tha mou eixe kostisei eisitirio kai xenodoxeio gia 3 meres bxl-chicago. sixtir!
oso gia to makedonia, egw den to exw dei, alla mia fili mou thesalonikia, to apokalei paragka. dikio exei? dikio tha xei.

na sunexiseis na mas dineis plirofories gia tin sumprwtevousa (to xerw pws ti spaei stous thesalonikeis o oros, alla den peirazei!), imiaime, giati emeis tis athinas exoume mavra mesanuxta kai nomizoume oti to kedro tou kosmou einai i athina.

btw, tin upothalassia tha sas ti ftiaxoun? xaxaxa!

 
At Fri Mar 24, 12:39:00 AM, Blogger Κωστής Γκορτζής said...

Μας τσιγκλάς, και θα ζητήσω να ξανανοίξουν την γραμμή "συμπρωτεύουσας"-"ευρωπρωτεύουσας"...για ντου σαλονικιώτικο στας Ευρώπας!

 
At Fri Mar 24, 01:27:00 AM, Blogger Кроткая said...

να'ρθειτε, βρε, να δω τι θα καταλάβετε! Μες τη συννεφιά και τη βροχή... Το Φεβρουάριο είχαμε 13 ώρες ήλιο. Επαναλαμβάνω: ώρες.

να'σαι καλά μ'έκανες και γέλασα, κι είχα και δύσκολη μέρα...

 
At Fri Mar 24, 08:31:00 AM, Blogger Λαμπρούκος said...

Πρέπει να ομολογήσω ότι δεν εκτιμώ το Ζουράρι, και κυρίως τον ευκαιριακό τρόπο με τον οποίο αναμιγνύεται με όλα αισθανόμενος ότι ανήκει σε μια ιδίότυπη ιντελεγκέντσια που όλα τα σφάζει και όλα τα μαχαιρώνει.

Παρόλα αυτά χαίρομαι που παίρνει αυτή τη θέση το έντυπο που υπηρετεί μιας και αυτή τη στιγμή μοιάζει η καλύτερη λύση για τη σωτηρία του κόλπου.

Μπράβο και σε σας παιδιά.

 
At Fri Mar 24, 11:11:00 AM, Blogger Κωστής Γκορτζής said...

Λαμπρούκος, έχεις δίκιο για τον Ζουρ, μόνο που εγώ τον βλέπω με μια συγκαταβατικότητα ως "υπερβολικό" δείγμα του μέσου Έλληνα. (όλοι ξερόλες είμαστε)
Μακάρι να 'χει πάρει "ανάποδες" και σ' αυτό το θέμα γιατί απέδειξε -στην υπόθεση του Βραχασίου του- ότι ξέρει να "πρήζει" τον αντίπαλο.

Krotkaya, (αμάν μέχρι να το γράψω, άλλαξε ημιόνομα!), έχω εμπειρία, μικρή μεν αλλά αρκετή από τα μέρη σου, Ιούνιος, 8 βαθμοί, καλοριφερ στο φούλ, και οι Βέλγοι στον δρόμο με μπουφάν, ομπρέλες αλλά με πέδιλο ΞΥΠΟΛΗΤΟΙ γιατί ήρθε το καλοκαίρι! Είναι τρελλοί αυτοί οι Βέλγοι!

 
At Fri Mar 24, 12:33:00 PM, Anonymous Anonymous said...

Agapite Imiaime,
eisai kardasi apo ta liga

zotw siggnwmi gia to thema pou anoixa sxetika me olympiaki/pantheon kai dromologio brussels-thess/niki. Den itan stis protheseis mou na ksefigoun ta sxolia apo to zitima tou aerodromiou, poy eystoxa provaleis. Eksallou auto exei kai simasia!!

Teleytaio sxoleio sxetiko pros Krotkaya; kai iposxomai oti tha siwpiso epeita..

Kala apo athina pas vrikselles opote, me to simpatheio, goustareis, me olumpiaki.. 2 fores ti mera exete... tis thessalonikis to 2 fores ti vdomada tous peiraxe??? e gia na min trelathoume diladi..

Eksallou, gia na eimai eilikrinis, an den petas me virgin apo brussels pros athina, siggnomi alla eisai ligo thima..poy fisika den exei ptisi gia thes/niki (edw i olumpiaki katargei ta dika tis tha valei i virgin??)

Kai o kairos edw sta /meri/ mas sto belgio den einai kakos..mono psixros kai araxnos; ontos den exei ilio stis brussels..
alla an den mas aresei pisw einai i ellada; opote min paraponiomatse..

 
At Fri Mar 24, 03:56:00 PM, Blogger Кроткая said...

Αχ, κι άλλος πατριώτης στο Βέλγιο! Εννοώ πατριώτης στα μυαλά, όχι στην καταγωγή! Αχ, συγκινούμαι!
Μην παραπονιέσαι, χτες και προχτες έκανε όμορφες μέρες!
Έχεις απόλυτο δίκιο, ωε προς το αν δε μας αρέσει, είμαι ακριβώς της ίδιας άποψης και δεν γκρινιάζω. Οι λόγοι που με κρατούν είναι εδώ είναι πολλοί και ποικίλοι και όχι της ώρας. Αλλά, κατά βάθος και θέλω και δεν θέλω βα γυρίσω... Καταραμένη ξενητιά, καταραμένη πατρίδα...
όσο για τη virgin, σωστό, αλλά οι ώρες των πτήσεων της είναι δράμα...

Τέλοσπάντων, στο θέμα μας. Η συμπρωτεύουσα και πρωτεύουσα των Βαλκανίων (χαχαχα!) είναι όντως πολύ σε δεύτερη μοίρα, και έχουν δίκιο οι θεσσαλονικείς που μιλούν για κράτος των Αθηνών. Κια όχι μόνο οι Θεσσαλονικείς, αλλά όλη η επαρχία. Όμως αυτό είναι πολυδιάστατο πρόβλημα που έχει τις ρίζες του σε παλαιότερες εποχές και σε ευρύτερη έλλειψη προγραμματισμού που μας χαρακτηρίζει... Δεν ξέρω αν θα μπορούσα πάντως να εμπιστευτώ το Ζουράρι στους χειρισμούς. Βέβαια, από τον παπαγεωργόπουλο, τον καρατζαφέρη και τον ψωμιάδη.... Μάνα μου, έχετε ένα σωρό λουλούδια, εκεί στη Βόρεια Ελλάδα...

Γιατί βρε ημίαιμε να αλλάξω όνομα; δεν είναι και τόσο δύσκολο πια. Αμα θες, να με λες Krot, όπως η βασβόε, που είανι πιο εύκολο. Θυμίζει κοτ, βέβαια, αλλά της Φιλοσοφικής είμαι, έχω συνηθίσει τις ειρωνείες αυτού του είδους...

 
At Fri Mar 24, 06:31:00 PM, Blogger Κωστής Γκορτζής said...

Προτιμώ το Kaya. Πιό εύηχο μού 'ρχεται!

 
At Fri Mar 24, 10:43:00 PM, Blogger Кроткая said...

Siga min to kanw kai kargia.... akous ekei! :)

 
At Sat Mar 25, 02:46:00 AM, Blogger άσκεπος said...

Ωραίο θέμα! Από την άλλη, άμα ξεκινήσει η συζήτηση, δε θα ξεκινήσει από τον Ζουράρι ή τον κάθε Ζουράρι, καθώς έχει ΗΔΗ ξεκινήσει από τον πρώην μποντυμπιλντερά! Και σωστή να είναι μία τέτοια κίνηση (που είναι, κανείς δεν το αμφισβητεί), είναι ζήτημα πολιτικής τακτικής. Άμα αρχίσουμε να ακολουθούμε κατά γράμμα τις σωστές (1/20) προτάσεις του καρατζαφέρη, τότε του ανοίγουμε το δρόμο, δεν τον αδειάζουμε. Η διαφωνία μου έγκειται στο timing, που λέμε και στα ελληνικά. Και είναι και προεκλογική περίοδος, έτσι; Θα ήθελα πολλά να προσθέσω, αλλά θα είναι εκτός θέματος.

 
At Sat Mar 25, 10:29:00 AM, Blogger Xνούδι said...

καλημέρα σας. Εγώ πάντως ότι και να φτιάξετε θα έρχομαι με το τρένο. Το καλύτερο ταξίδι για Θεσσαλονίκη είναι με το τρένο. Νύχτα.

Γκρι φιλιά, έτοιμα για βροχή.
:-)

 
At Sat Mar 25, 10:52:00 AM, Blogger Κωστής Γκορτζής said...

exiled, δικαιολογημένα -λόγω αποστάσεως- έχεις την εικόνα αυτή. Το θέμα, όμως, δεν το άνοιξε ο Καρτζαφερ αλλά, πολύ πριν, απλοί πολίτες, πολιτικά πρόσωπα, το Τεχνικό Επιμελητήριο, Ο Πάνος (Τα μυστικά του Κόλπου) με τη στήριξη και άλλων μπλόγκερ, ο Δήμαρχος Θερμαϊκού κ.ά. Ο Καρατζαφερ, βλέποντας ότι το θέμα έχει μεν απήχηση, δεν έχει, δε, και πολλές ελπίδες υλοποίησης (η αμελέτητη επέκταση στη θάλασσα) "επένδυσε" επικοινωνιακά στις απόψεις των άλλων.
Από την άλλη, όλοι οι "θεσμικοί" φορείς και τα ΜΜΕ, παντός χρώματος και ιδεολογίας, το είχαν βουλώσει, είτε γιατί η τεράστια πίτα μοιράστηκε διακομματικά (φορείς) είτε γιατί η υπόθεση δεν είχε βιασμούς, σκοτωμούς, έρωτες και πηδήματα (ΜΜΕ).
Το καλό της δημοσίευσης του θέματος στη ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ είναι ότι οι "πολιτικοί" μας συνήθως αναγκάζονται να παίρνουν θέση και να ενεργούν με βάση αυτά που ο Τύπος θέτει και όχι αυτά που οι άλλοι πολιτικοί θέτουν.
Και αυτό ενδιαφέρει εμάς. Να πάρουν θέση και να ενεργήσουν.
Το τι κάνει ο χριστιανοφασίστας ξερόλας Καρατζαφερ και οι όμοιοί του και το αν ο Ζουράρις είναι καβαλημένος χριστιανοκομμουνιστής πιοπολυξερόλας ποσώς πρέπει να μας απασχολεί στο συγκεκριμένο ζήτημα.
Χαίρομαι που βρίσκεις το θέμα ενδιαφέρον.

Krotkaya ξενητεμένη μας και Χνούδι ονειροταξιδεμένη, την πιό γλυκιά καλημέρα.

 
At Sat Mar 25, 02:53:00 PM, Blogger άσκεπος said...

Ημίαιμε, δεν είμαι και τόσο άσχετος (ή τουλάχιστον έτσι θέλω να πιστεύω) με τα της Θεσσαλονίκης. Βλέπεις, μέχρι πριν από κάνα εξάμηνο ήτανε η μόνιμη κατοικία μου. Για τη μοναδική κινητοποίηση των κατοίκων γύρω από το αεροδρόμιο που γνώριζα, ήτανε αυτή ενάντια στο ραντάρ. Ειλικρινά, δεν είχε τύχει να ακούσω κάτι παρόμοιο. Είναι γεγονός, πως άμα δεν κάνεις κατάληψη δρόμου ή αεροδρομίου, στην Ελλάδα δεν πρόκειται να ακουστείς. Είναι βέβαια πιθανό να έχουνε γίνει κινητοποιήσεις και να μου διαφεύγουν. Συμφωνώ εν μέρει μαζί σου στο τι πρέπει να μας ενδιαφέρει και τί όχι. Είμαστε σίγουροι όμως ότι δεν παίζονται και άλλα πολιτικά παιχνίδια (πανεθνικής κλίμακας) πίσω από αυτό το θέμα; Από τη στιγμή που αποφάσισαν κάποιοι να το συνδυάσουν με αυτά, πόσο χρήσιμο είναι να το παραβλέπουμε; Σίγουρα δεν πρέπει να θυσιαστεί το θέμα εξαιτίας της εμπλοκής του τάδε ή του δείνα, αλλά οφείλουμε να στεκόμαστε κριτικά σε όλα τα νέα δεδομένα και να έχουμε και πιο σφαιρική αντίληψη των πραγμάτων. Φυσικά, αυτή δεν παύει να είναι τίποτα παραπάνω από την εκτίμησή μου για την κατάσταση και σε καμμία περίπτωση δεν αποτελεί υπόδειξη τρόπου σκέψης (προς αποφυγή παρεξηγήσεων).

Υ.Γ: Θα ακολουθήσει πριν το τέλος της εβδομάδας αυτοψία του υποφαινόμενου στο χώρο του εν λόγω αεροδρομίου (χιχι)

 
At Sat Mar 25, 03:56:00 PM, Blogger Κωστής Γκορτζής said...

exiled, δεν νομίζω ότι διαφωνούμε κάπου.
Προτείνω "αυτοψία" και στα ποστ του Τα μυστικά του Κόλπου (Πάνου) και σε μερικά σ'αυτό το μπλογκ για ακόμη πιό λεπτομερή ενημέρωση. Και υποδείξεις δεχόμεθα...
Να καλωσέρθεις και να περάσεις καλά!

Ιχνηλάτα μου,μερικές φορές ένας χορός του νού αξίζει περισσότερο και από το πιό παθιασμένο αργεντίνικο τανγκό.
Είναι θέμα στιγμής και ψυχικής διάθεσης!
Μου λείπουν τα ρητά σου...

 
At Sun Mar 26, 07:46:00 AM, Blogger Conceição said...

:)

I can't understand a word!!!
That's strange!

Grretings from Portugal!

Visit me!

 
At Sun Mar 26, 06:46:00 PM, Blogger Кроткая said...

Ημίαιμε, γεια σου! Χρόνια καλά για αύριο! Να είσαι πάντα χαρούμενος, ερωτευμένος, ευτυχισμένος και έτσι όπως είσαι! Να κουνάς την ουρά μόνο από χαρά και να μην κυνηγάς τις γάτες, σε παρακαλώ!
Χρόνια πολλά, με πολλή αγάπη και πολλά κόκκαλα!
Και να μη μου θυμώνεις, φταίει το Χάσμα των γενεών! :)

 
At Sun Mar 26, 06:57:00 PM, Blogger Κωστής Γκορτζής said...

Τι να πώ!
Η κόρη χτες μ' έπρηξε γιατί είχε να γράψει Έκθεση με θέμα "το χάσμα των γενεών" (!) αλλά το παιδί δεν είχε ΤΕΤΟΙΕΣ παραστάσεις (...) και ΔΕΝ μπορούσε να πιάσει το νόημα!

Και πώς, δηλαδή, να καταλάβει;
Καραμανλή πρωθυπουργό έχει, Παπανδρέου στο απέναντι μπαλκόνι έχει, από Μητσοτάκη να φανε και οι γριπιασμένες έχει, τους Scorpions τους έχει δεί δυό φορές και πάει για τρίτη, κάτι μου λέει για Rolling Stones στην Αθήνα, φοράει καμπάνα παντελόνι και έχει ήδη τρείς τρύπες στ αυτιά της.
Αν εξαιρέσεις τις τρύπες, τι διαφορετικό έχει η γενιά της από τη δικιά μου;;;;

 
At Sun Mar 26, 06:58:00 PM, Blogger Κωστής Γκορτζής said...

Ευχαριστώ και για τις ευχές!

 
At Sun Mar 26, 07:25:00 PM, Blogger Кроткая said...

Ελα μου ντε! Λίγες τρύπες παραπάνω, λίγη ανεργία παραπάνω και internet... Αλλιώς διαφορές ουσιαστικές δεν έχει... Άμα θες το συζητάμε πάντως το θέμα... Αλλά χωρίς να θυμώνεις, ε!! :)

Πριν από δύο μήνες ακριβώς, έκλεισε ο μπαμπάς μου, στον οποίο έχω αδυναμία, κι ας τσακωνόμαστε συνεχώς, τα 60 και δεν ξέρεις πόσο συγκινήθηκα... Δεν το πίστευα βασικά πως ο δικός μου ο μπαμπάς είναι 60 χρονών... Εγώ 40 το πολύ τον θυμόμουν... Είναι που δεν έχει και άσπρα μαλλιά, ούτε καράφλα, φαίνεται πολύ μικρότερος από τη μαμά μου... Πλάκα πλάκα, αν δεν ήταν το έμφραγμα, δεν έχει αλλάξει τα τελευταία 20 χρόνια...

Αχ, βρε ημίαιμε, πάλι τα κατάφερες να με κάνεις να συγκινηθώ... Να σαι καλά! Τουρτίστα θα έχει αύριο;;

 
At Sun Mar 26, 07:47:00 PM, Blogger Κωστής Γκορτζής said...

Αν κρίνω από τον εαυτό μου, ο μπαμπάς σου έχει πολύ ακόμη για να αισθανθεί 40. Εγώ ακόμη δεν έπιασα τα ...τριάντα.!
Και από τις ευαισθησίες που βλέπω να κατατίθενται στην μπλογκόσφαιρα, νομίζω ότι και πολλοί άλλοι αρνούνται να μεγαλώσουν...
Όσο για την τουρτίτσα, μάλλον δεν θα αποφύγω την ...έκπληξη!!!
(θα φάω και το δικό σου κομμάτι!)

 
At Sun Mar 26, 08:35:00 PM, Blogger Кроткая said...

Ναι! Ναι! Ναι!!
Άντε, χαλάλι σου το κομμάτι από την τουρτίτσα...

 
At Mon Mar 27, 01:02:00 AM, Blogger NinaC said...

pat....pat.....pat......

Is it our birthday, today????

 
At Mon Mar 27, 10:06:00 AM, Blogger Κωστής Γκορτζής said...

Ναι, να πάρει η ευχή! Ευχαριστώωωω!

 
At Mon Mar 27, 11:24:00 AM, Blogger Кроткая said...

Να ζήσεις, σκυλάκι, και χρόνια πολλάάά, μεγάλος να γίνεις με άσπρη ουράάά, παντού να σκορπίζεις της χαράς το φωωως, και όλοι να λένε να ένας σοφός!

Και επισήμως! Να τα χιλιάσεις!

Γαβ! Γαβ! Γαβ!

 
At Mon Mar 27, 12:00:00 PM, Blogger Xνούδι said...

Λοιπόν. Σας έφτιαξα κέικ σοκολατα για την περίσταση, με σαντυγί από πάνω.

Σας πήρα και ένα καινούργιο γαλάζιο λουράκι και σας δίνω δύο μεγάλα χνουδωτά φιλιά.

ΠΟΛΥΧΡΩΜΑ ΓΕΝΝΕΘΛΙΑ!!!!!! ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!!!!! :-)))))))))))))

 
At Mon Mar 27, 12:58:00 PM, Blogger Βασιλική Παπαδημητρίου said...

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!!!
:))

 
At Mon Mar 27, 01:35:00 PM, Blogger Κωστής Γκορτζής said...

Κυρίες μου, ευχαριστώ, θα ζηλέψουν οι Αλομπαρλαμπρούκοι.
Κροτ και επισήμως ευχαριστώ
CD δεν θα 'λεγα όχι για έναν χορό ακόμη!
Βασιλική μου να 'σαι καλά!
Γυψοχνουδένια μας, σμούτς!

 
At Mon Mar 27, 03:00:00 PM, Blogger alombar42 said...

Να ζήσεις κοπρίτη
ευχές εξ ημών
ντόμπερμαν να γίνεις
με μαύρο παπιόν.

Παντού να γαυγίζεις
με κοπρίτικη λαλιά
και όλες να σε θένε
στη δική τους φωλιά.

(άντε πάλι τυχερέ - όλα τα πιπίνια σου δώσανε φιλιά!)

 
At Mon Mar 27, 03:02:00 PM, Blogger hardrain said...

Ημίαιμεεεε δεν θα ξέφευγες βέβαιααα...χρόνια σου πολλά χρόνια σου καλά και χάδια ποτέ να μη σου λείψουν. Να είσαι πάντα καλά :-)))

 
At Mon Mar 27, 04:13:00 PM, Blogger NinaC said...

H CD βάζει το Take this waltz του Leonard Cohen και χαρίζει έναν τέλειο χορό στον σκυλούκο της για τα γενέθλιά του!

Χρόνια καλά!

(σήμερα περισσότερα πατ...πατ...από ποτέ!)

:)))))))))))))))))

 
At Mon Mar 27, 05:08:00 PM, Blogger Μαύρος Γάτος said...

(Οι Μαύροι Γάτοι ήταν ...από... ανέκαθεν φίλοι με τους ημίαιμους σκύλους)

Χρόνια πολλά φίλε συνεορτάζοντα!!!!!

Σ;)))))))))))))))))))))))))))))))))))

 
At Mon Mar 27, 05:12:00 PM, Blogger Кроткая said...

ki allos me gennethlia??? xronia polla vre gate!

 
At Mon Mar 27, 05:59:00 PM, Blogger Κωστής Γκορτζής said...

Όχι ρε παιδιά τέτοιες συγκινήσεις, κι είμαστε και σε νεαρή εφηβική ηλικία...
Ευχαριστώ Αλόμπαρε, Δύων, Γάτε και πάρτε θέση κι απολαύστε ενώ I Take this waltz του Coen με την ευειδεστάτη C.D...

 
At Mon Mar 27, 06:26:00 PM, Blogger An-Lu said...

Χρόνια σου Πολλά και πολύ-πολύ καλά! γουάφ-ταπ-ταπ-ταπ!

 
At Mon Mar 27, 06:51:00 PM, Blogger άσκεπος said...

Να τα εκατοστήσεις ημίαιμε! Ό, τι ποθείς και με αλλαγή του αερολιμένος (χιχιχι)!
:))))))

 
At Mon Mar 27, 06:57:00 PM, Blogger άστεγος said...

Χρόνια πολλά και καλά αγαπημένε Ημίαιμε. Μακάρι όταν φτάσουμε κι εμείς τα 55 να έχουμε τη νεότητά σου...

 
At Mon Mar 27, 10:53:00 PM, Blogger mickey said...

Χρόνια πολλά Ημίαιμε και ότι επιθυμείς!

Παρόλο που οι σκύλοι ζουν λίγα χρόνια, σου δίνω τη συνήθη ευχή "να τα κατοστήσεις" - θα κάνεις αξεπέραστο παγκόσμιο ρεκόρ για ημίαιμος ;)

Υ.Γ. 1: Χαίρομαι που το πρώτο μου σχόλιο στο blog σου είναι ευχετήριο! Στα επόμενα, μάλλον θα αποπειραθώ να σου κλέψω τη CD :))

Υ.Γ. 2: Σκυλιά, γατιά, όλα τα ζωάκια γιορτάζουν σήμερα. Μόνο εμείς τα ποντίκια μείναμε απόξω!

 
At Tue Mar 28, 12:09:00 AM, Blogger Κωστής Γκορτζής said...

Από πού ν' αρχίσω,
τέτοια γενέθλια, πρώτη φορά μού τυχαίνουν. Ξέρετε, ευτυχής μεν, κτά βάθος μοναχόλυκος, δε, τα γενέθλιά μου συνήθως απομονώνομαι για την απαραίτητη αυτοκριτική.
Νοιώθω, λοιπόν, λιγουλάκι αμήχανος, αλλά σας ευχαριστώ όλους από καρδιάς.
an-lu, exiled, Αντώνιε μεγάλε, παμπόνηρε ποντικέ, και φίλε μου Ιχνηλάτα, δεν έχω λόγια.

Περάστε τώρα και από τον Δύοντα Ανατέλλοντα για τα δικά του συχαρίκια!

 
At Tue Mar 28, 02:35:00 AM, Blogger FUFUTOS said...

Άργησα πάλι μάλλον :(

Έμεινε κανένα γλυκό κοκκαλάκι; Ωωωωωω!!! Ευχαριστώ πολύ.

Χρόνια πολλά, με υγεία, οικογενειακή ευτυχία, επιτυχίες, και ... επιτυχίες.

Καλούς αγώνες, μακριά τ' αεροδρόμιο και οι φόλες

 
At Tue Mar 28, 08:00:00 AM, Blogger Λαμπρούκος said...

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΑΘΛΙΕ ΣΚΥΛΕ!!!!!!!

ΝΑ ΣΕ ΧΑΙΡΟΜΑΣΤΕ ΠΑΝΤΑ ΣΤΑ ΛΗΜΕΡΙΑ ΜΑΣ. ΚΟΚΑΛΑΚΙ ΟΜΩς ΔΕΝ ΕΙΔΑ, ΔΕ ΚΕΡΝΑΕΙ ΤΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ?

 
At Tue Mar 28, 01:02:00 PM, Blogger Κωστής Γκορτζής said...

Άθλιο πιθήκι, έσκασες απ' τη ζήλεια σου ε;;; Σου φυλάω μπανανίτσα.

Φόυφουτος ευχαριστώ, να 'σαι καλά!

 
At Tue Mar 28, 04:01:00 PM, Blogger Кроткая said...

Να σου πω βρε ημίαιμε. Μπηκα στα παλιά σου ποστς και ανακάλυψα τον καλλιτέχνη που κρύβεις μέσα σου! Έχω καταεντυπωσιαστεί, μπράβο σου! Ειλικρινά το λέω, γράφεις όπως θα ήθελα να γράφω κι εγώ... Αυτό το πράγμα το έχω πάθει και με τη Σώτη Τριανταφύλλου. Σου εύχομαι λοιπόν, να έχεις έμπνευση όσο πιο συχνά γίνεται!

 
At Wed Mar 29, 12:39:00 AM, Blogger Кроткая said...

Σχετικά με την περί της Ιστορίας συζήτησή μας, συστήνω να κοιτάξεις αυτό τομ ποστ http://postnuclear-icehouse.blogspot.com/. ΕΕίναι ενδιαφέρον και κατάτι δδιαφωτιστικό!

 
At Wed Mar 29, 12:34:00 PM, Blogger Κωστής Γκορτζής said...

Το διάβασα. Και το ξαναδιάβασα.
Αν κατάλαβα καλά, ο συγγραφέας πρέπει να είναι δισαιωνόβιος και βάλε γιατί πώς αλλιώς εξηγείται ότι τα ξέρει ΟΛΑ από πρώτο χέρι;
Ο τρόπος της παράθεσης των απόψεων/"αποκαλύψεων"/αξιωματικών δογμάτων του με αφήνει τόσο αδιάφορο όσο και ο Λιακόπουλος με τις Ελληνοκεντρικές μανίες του.
(μόνο που βάζει στο ίδιο επίπεδο τον Ανδρούτσο με τον Καποδίστρια(!) παραβλέποντας τον βίο και την πολιτεία του ήρωος της Γραβιάς, φτάνει για να δεί κανείς την αντικειμενικότητα με την οποία αντιμετωπίζει ο ίδιος την Ιστορία)
Κροτ μου, στη μπλογκόσφαιρα παρατηρείται ένας "διαγκωνισμός" προοδευτικότητας που υποβοηθείται από την ανωνυμία μέχρι ακρότητας. Το ίδιο, δηλαδή, με το "σύνδρομο της Αποκριάς", όπου μεταμφιεσμένος ξεπερνάς κάθε όριο.
Χρήσιμο, βέβαια κι αυτό. Αλλά και λιγουλάκι επικίνδυνο.
Δεν με διαφώτισε και πολύ η φαντασία του συγγραφέα λοιπόν, η οποία είναι και καλπάζουσα όπως φαίνεται και από το προσωνύμιό του postnuclear-icehouse (μεταπυρηνικό ιγγλού;)

 
At Wed Mar 29, 04:51:00 PM, Blogger Μαύρο πρόβατο said...

Ολα τελευταίος τα μαθαίνω! Χρόνια πολλά, με πολλές-πολλές καταβότσαρκες!!

 
At Wed Mar 29, 05:06:00 PM, Blogger Κωστής Γκορτζής said...

Να 'σαι καλά μπρούσκε!!!!
Εγώ πέρασα στους "ημίγλυκους"!!!...

 
At Wed Mar 29, 07:16:00 PM, Blogger Кроткая said...

Ημίαιμε, σου απάντησα στο μπλογκ μου, να μην τα ξαναλεω και κουράζω...

Εμ, τι να κάνεις ρε πρόβατο; Αφού σ εχουν φάει οι πορείες και τρέχεις στη Βαστίλη να μετράς τα αποβράσματα που κατεβαίνουν στους δρόμους και τα σπάνε;;

 
At Thu Mar 30, 01:05:00 AM, Blogger NinaC said...

πατ πατ σούκανα σήμερα? Δεν σούκανα! πατ.....πατ.....πατ.....

 
At Thu Mar 30, 10:48:00 AM, Blogger μήτσκος said...

Φίλε Ημίαιμε, τα τοπικά (τοπικίστικα;) είναι που μου αρέσουν. Τα παγκόσμια τα διαβάζω και αλλού ;->

 
At Thu Mar 30, 12:35:00 PM, Blogger Κωστής Γκορτζής said...

Φίλε Μητσκέ, μόλις έχω νεώτερα θα σου χτυπήσω κουδούνι!

 
At Thu Mar 30, 04:44:00 PM, Blogger NinaC said...

Ώρα για το πατ... πατ.... των 16.43'

 
At Fri Oct 06, 08:13:00 PM, Anonymous Anonymous said...

Looking for information and found it at this great site...
» » »

 

Post a Comment

<< Home