Wednesday, March 15, 2006

Αγγελιοχώρος - Ημερήσια πολιτική εφημερίδα

Μένω λίγο έξω από τη Θεσσαλονίκη, απ’ όπου αστικό λεωφορείο περνάει σπανιότερα απ’ ότι πλοίο στην άγονη γραμμή του Αιγαίου Αρχιπελάγους.

Το γεγονός αυτό με υποχρεώνει να κινούμαι με το αυτοκίνητό μου και, επίσης, να αγοράζω κάθε μέρα μία εφημερίδα αφού δεν έχω την ευκαιρία να προμηθεύομαι αυτές που μοιράζονται δωρεάν μέσα στα λεωφορεία του ΟΑΣΘ.

Σήμερα, 15 Μαρτίου, διαπίστωσα ότι εκτός από το ένα Ευρώ την ημέρα, έχανα και άλλα πράγματα μη διαβάζοντας τις τζάμπα εφημερίδες.

Έχανα, ας πούμε, την ενημέρωσή μου για τα μπλόγκς γνωστών και φίλων που για να τα διαβάσω καθόμουν με τις ώρες στον υπολογιστή και έβγαζα τα μάτια μου αντί να τα έχω καλοτυπωμένα και συγκεντρωμένα όλα στις έγχρωμες σελίδες μιας τζάμπα εφημερίδας που μπορούσα να τη διαβάσω καθισμένος σ’ ένα παγκάκι της παραλίας.

Έχανα, ας πούμε, τον καιρό μου περπατώντας στους αιθέρες, νομίζοντας ότι θα βοηθούσα αυτούς που πρωτοέθιξαν το θέμα και θα συνέβαλα στην προσπάθεια ανάδειξης σοβαρού, για την πόλη μας, προβλήματος, προσπαθώντας να ευαισθητοποιήσω παλιούς και νέους φίλους (δημοσιογράφους και μη) να βοηθήσουν στο ψάξιμο.

Κάποιος φίλος, μετά από ένα σχόλιό μου, που δεν του άρεσε, με συμβούλευσε να βρω το μέτρο. Προσπαθώ.

Αλλά ποιο μέτρο; Της φιλόξενης «εφημερίδας» με πρωτοσέλιδο, στις 13 Μαρτίου –για να χλευάσει τη Βίσση-, ποστ που ξεκινάει: «….στη διαφήμιση σαρώνει η γιαγιά (έως και κωλόγρια μπορείς να την πείς) του 11-8-80….»;

Στις 24 Φεβρουαρίου, ένα άλλο ποστ ενημερώνει τους Θεσσαλονικείς ότι «Κάποιος πρέπει να μας σώσει από τους προστάτες του περιβάλλοντος» (Αυτούς που αντιδρούν στον τρόπο με τον οποίο «μελετάται» η επέκταση του ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ…).

Από τον ίδιο μπλόγκερ που πέντε σελίδες μετά, στο ίδιο φύλλο, υπερασπίζεται το δικαίωμα των απεργοσπαστών αφού πρώτα τους έχει καταχεριάσει υπερασπιζόμενος το δικαίωμα των απεργών!

Είναι και θέμα αισθητικής. Ας ξαναδούν μερικοί τι δημοσιεύει η «εφημερίδα» κάτω από τα άρθρα τους.

Και, όπως φαίνεται από τα Φύλλα των τελευταίων είκοσι ημερών που έπεσαν μαζεμένα στα χέρια μου, είναι και θέμα ματαιοδοξίας.

Είναι κρίμα υπέροχα κείμενα και σκέψεις να γίνονται αχταρμάς με χυδαίες απρέπειες και κράχτες των 090. Λυπάμαι αφάνταστα.

30 Comments:

At Thu Mar 16, 12:19:00 AM, Blogger Xνούδι said...

εμείς να δεις...

Καλησπέρες φωτεινές για απόψε ημίαιμε. Και σε ότι χρώμα θες.

Το ξέρεις ότι οι λέξεις, ζωγραφίζουν πιο όμορφα από τα πινέλα;;;

 
At Thu Mar 16, 12:43:00 AM, Blogger NinaC said...

Γιατί, ματάκια μου, χαλιέσαι με παπαρίτσες? Βγες και δες ένα φεγγάρι που κάνει απόψε! Και ούρλιαξε για να το χαιρετήσεις, έτσι όπως μόνο ένας ημίαιμος ξέρει.

Δυνατά όμως, να τους ξυπνήσεις όλους!!

Φιλιά

 
At Thu Mar 16, 02:35:00 AM, Blogger lemon said...

Ημίαιμε, άσχετα με το ποστ σου, να σου πω πως κάνουν Link στα comments?
Δες εδώ.
Φιλάκια :)

 
At Thu Mar 16, 02:46:00 AM, Blogger NinaC said...

Δοκιμή, δοκιμή, 1 2 3

ΕΔΩ ΣΟΥ ΛΕΕΙ ΝΑ ΔΕΙΣ

 
At Thu Mar 16, 02:47:00 AM, Blogger NinaC said...

Οκ, οκ, δοκιμή απέτυχε! Ημίαιμε κανόνισε να μάθεις και να μου πεις κι εμένα μετά...

:(

 
At Thu Mar 16, 08:47:00 AM, Blogger A.F.Marx said...

«….στη διαφήμιση σαρώνει η γιαγιά (έως και κωλόγρια μπορείς να την πείς) του 11-8-80….»;
---------------------------------------
Ποιο ακριβώς είναι το πρόβλημα σου με το post μου "Άννα, ζούμε για να σε γηροκομούμε";

 
At Thu Mar 16, 09:00:00 AM, Blogger A.F.Marx said...

Και εξήγησέ μου γιατί μια αναφορά μου στην γριά του 11-8-80 σε κάνει να με χαρακτηρίσεις "κράχτη των 090";

 
At Thu Mar 16, 09:46:00 AM, Blogger hardrain said...

...να διαβάσεις το χτεσινό αριστουργηματικό ποστ του Μάνου Αντώναρου με τίτλο/αφορμή τη Ρουλα Κορομηλά...

www.manosantonaros.blogspot.com

Καλημέρα!!!

 
At Thu Mar 16, 10:43:00 AM, Blogger Κωστής Γκορτζής said...

a.f.marx,
το θέμα αφορά -ακριβώς- στον χαρακτηρισμό που έδωσες στην ηλικιωμένη κυρία. Και, συγγραφική αδεία, όλα επιτρέπονται. Ακόμη και οι χυδαίες απρέπειες.
Είναι θέμα μέτρου ευπρέπειας, όμως, που ξεπεράστηκε.
(κατά την απολύτως προσωπική μου γνώμη που, φυσικά, δεν είσαι υποχρεωμένος να τη δεχτείς)

Το "κράχτες των 090" δεν σε αφορά. Αφορά σε άλλους, μεταξύ των οποίων και μερικούς που "περιποιήθηκες" στο παρελθόν με τρόπο που μόνο εσύ ξέρεις να κάνεις...
(και με τον οποίον, βέβαια, διαφωνώ, επίσης)
καθώς τα άρθρα τους δημοσιεύονται παρέα με τις σχετικές διαφημίσεις ιδίως όταν αναφέρονται και στο σχετικό target group τους (π.χ. φαντάρους)
Τώρα, το πώς συνταιριάξατε όλοι μαζί εκεί, δεν μπορεί να το καταλάβει ένας εύπιστος ημίαιμος.

Εγώ άποσυνδέομαι από αυτούς που θεωρώ ότι πρέπει να αποσυνδεθώ και τους εύχομαι να βρούν τη δημοσιότητα που επιθυμούν σε σοβαρότερα (κατά την άποψή μου πάντοτε) έντυπα.

ΤΕΛΟΣ

 
At Thu Mar 16, 10:58:00 AM, Blogger Κωστής Γκορτζής said...

Χνούδι απαλό,
το ξέρω (ακριβώς το ίδιο σχολίασα πριν καιρό στη φίλη Μιραντολίνα!)
Πολλές φορές, όμως, "μουτζουρώνουν" χωρίς λόγο!

C.D. αυτό έκανα χτες βράδυ.Να 'σαι καλά.(και πού θα πάει θα το καταφέρουμε το link)

Sally καλώς σε βρήκα.

Δύων Ανατέλλων, ευχαριστώ για την υπόδειξη, ο Μάνος (παλιός γνώριμος-ο κόσμος είναι πολύ μικρός!) είναι πιό ευαίσθητος απ' ό,τι μέχρι τώρα είχε αφήσει να φανεί στα ποστ του και στα σχόλια.
Ελπίζω να "εκτονώθηκε" πια και να βγάλει τον καλό του εαυτό.

lemon ευχαριστώ, προσπαθώ, προσπαθώ, αλλά το "εδώ" σου αρνείται να μου ανάψει το φως και παραμένω στα σκοτάδια!

 
At Thu Mar 16, 11:11:00 AM, Blogger A.F.Marx said...

Τώρα, το πώς συνταιριάξατε όλοι μαζί εκεί, δεν μπορεί να το καταλάβει ένας εύπιστος ημίαιμος.
--------------------------------
Δηλαδή φταίω εγώ που μια εφημερίδα που αγνοώ την ύπαρξη της (κι αν δεν κυκλοφορεί πανελλαδικά, θα συνεχίσω να την αγνοώ) πήρε μια μαλακία που έγραψα και την έβαλε σε σελίδα που διαφημίζει γραμμές 090;
Αλλά βλέπω ότι στα links σου έχεις blogger για τους οποίους είχα γράψει παλιά (όπως τον αγαπητό Πανούλη με τους κόλπους και τα μυστικά τους) οπότε καταλαβαίνω το κίνητρό σου για να μπλέξεις εμένα με φυλλάδες και 090...
Πάω να ετοιμάσω το επόμενο post μου με θέμα "Μπόγιας: ένα κοινωνικό λειτούργημα που πρέπει να ξαναβρεί την χαμένη του λάμψη."

 
At Thu Mar 16, 11:26:00 AM, Blogger Κωστής Γκορτζής said...

a.f.marx Ξανακοίταξε τα links μπας και καταλάβεις με ποιούς ήσουν παρέα στην ίδια εφημερίδα. Μ' αυτούς "αποσυνδέομαι"...

Ούτε σε ξέρω, ούτε με ξέρεις και μη ψάχνεις να βρείς κίνητρα που δεν υπάρχουν.

Μερικοί έχουμε το ελάττωμα να μη κρυβόμαστε.
Και, μάθε να "ακούς". Γιατί στην απάντησή μου (που προφανώς δεν διάβασες)σου ξεκαθάρισα ότι τα 090 δεν σε αφορούν.

Όπως δε με αφορά και οποιοδήποτε ποστ σου για μπόγιες και άλλα γραφικά.

 
At Thu Mar 16, 01:29:00 PM, Blogger Xνούδι said...

εγώ πάλι πέρασα να πω καλησπέρα και να ευχηθώ καλή συνέχεια στην μέρα (ο μη σχολιασμός του post γίνεται τελείως, μα τελείως εσκεμμένα και φυσικά γι'αυτό δεν ευθύνεται ο σκυλούκος με τα όμορφα μάτια) :-))))

 
At Thu Mar 16, 03:14:00 PM, Blogger Lion said...

Ημιαιμε, βλεπω καποια σχολια περι λινκ και οτι εχεις καποιο τεχνικο προβλημα. Περιγραψε μου αν θελεις, τι επιδιωκεις και θα βοηθησω. Ειμαι ειδικος στην πληροφορικη, στο ιντερνετ, στο j2ee, html, javascript, xml, cms, tcp/ip, wifi, pks, βαττ, αμπερ, milirem, megabyte και πολλα κυβικα να 'ουμε.
Βεβαια, αν εσυ προτιμας να σε βοηθησουν η lemon και η composition doll, δεν θα παρεξηγηθω καθολου. Και εγω στην θεση σου, το ιδιο θα εκανα :-)

Φορεστε κρανη - ιπτανται τουβλα. Αγαπητε Πανο, με το καλο να συνελθεις. Προσδεθητε, μην καπνιζετε και κυριως: μην σχολιαζετε!

Στο θεμα του αρχικου σου ποστ: Δυστυχως προκειται για αλυσιδωτη αντιδραση. Οι εφημεριδες περνανε μεγαλη κριση, που υπηρχε ηδη απο τις αρχες του '80. Τα αιτια ειναι πολυπλοκα. Οι δωρεαν εφημεριδες ειναι μια προσπαθεια ξεπερασματος της κρισης (χαμενη απο χερι κατα την γνωμη μου). Για να επιβιωσουν οι δωρεαν εφημεριδες χρειαζονται *τεραστια* μαζα απο αναγνωστες. Για να ελκυστει η αναγκαια μαζα αναγνωστων χρειαζεται - μεταφορικα και κυριολεκτικα - φτηνο περιεχομενο. Τα μπλογκς προσφερουν ακριβως αυτο - γι' αυτο και η "αγαπη" των εφημεριδων προς αυτα.

 
At Thu Mar 16, 03:29:00 PM, Blogger Lion said...

Οση ωρα εγραφες εσυ σχολιο στο δικο μου ποστ, εγραφα εγω σχολιο στο δικο σου ;-)

Καπετανιο, πιασε το τιμονι να φυγουμε. Μανουβραρω εγω την καδενα μπροστα.
Ο καιρος δινει σοροκαδα τεσσαρι για τον Θερμαικο. Οτι πρεπει.

 
At Thu Mar 16, 03:45:00 PM, Blogger Κωστής Γκορτζής said...

Καπετάνιε βίρα καλά! να προλάβουμε το χνουδάτο Φεγγαρόπλοιο για την Ανδρομέδα!

 
At Thu Mar 16, 09:24:00 PM, Blogger Nada said...

Μάλλον ο Αγγελιοχώρος επιδιώκει την απλή παράθεση απόψεων, όχι αναγκαστικά συγκλινουσών. Δεν είναι και τόσο κακή ιδέα, κύριε Ημίαιμε. Λίγο πολύ, κάνει αυτό που θα έκανε μια αδέσμευτη εφημερίδα.

 
At Thu Mar 16, 09:34:00 PM, Blogger Καμπύλης Τάκης said...

Ημιαιμε η γιαγιά του 11-8-80 εχει μια απίστευτη ιστορία πίσω της.Προσφυγιές κλπ.Και μια αγρια συγχρονη αρρωστεια σημερα-ισως καταλαβαινεις.Για χρόνια περιμενε στα διαφημιστικά γραφεια για εναν ρολο καρατερίστα.Σημερα μεσα στη δυσκοιλία της χαιρεται να την αναγνωρίζουν στην αγορα του Αγιου Δημητρίου οπου ζει.Το ειχαμε ετοιμάσει ως θεμα στα ΝΕΑ αλλα τελικά το παγωσαμε επειδη επρεπε να τα γραψουμε ολα αυτά αλλα μας ζητησε η κορη της να μην το κάνουμε.
Το μαθημα λοιπόν προς αυτον που την χρακτήρισε "κωλογρια" ειναι προφανές.Οσο προφανές ειναι και οτι δεν θα το καταλάβει.Δεν κατουράμε εξυτπνάδες σ' ενα blog απλως και μονο επειδη μπορούμε.Ιδιως οταν αφορούν υπαρκτα πρόσωπα.

 
At Thu Mar 16, 11:02:00 PM, Blogger Κωστής Γκορτζής said...

Nada, σεβαστή η άποψή σου, παράθεση απόψεων, όμως, με πρωτοσέλιδες βρισιές κατά ανυποψίαστης ηλικιωμένης για να χλευαστεί άλλο πρόσωπο;

Παράθεση άλλων, σοβαρότατων, απόψεων για παράλληλη προώθηση 090;

Μπορεί να είμαι εγώ απόλυτος και ανελαστικός σε τέτοιες συμπεριφορές, είμαι και μεγαλύτερος.

Αλλά, το κυριότερο, επειδή στα νιάτα μου συμμετείχα σ΄αυτό που λένε "αγώνα για την αποκατάσταση της δημοκρατίας στον τόπο μας", αισθάνομαι συνένοχος για τη σημερινή κατάντια της.

Δεν υποχρεώνω κανένα να δεί τα πράγματα όπως τα βλέπω εγώ, αλλά δεν μπορεί και κανένας να με υποχρεώσει να μη τα βλέπω έτσι.

Τάκη, η μάνα μου είναι λίγο μεγαλύτερη από τη βασανισμένη κυρία που αναφέρεις. Και τον μισό καιρό με ρωτάει ποιός είμαι...
Δεν μπορεί πιά η ελευθερία του Τύπου να εξισώνεται με την "ελευθερία" του γηπεδικού χουλιγκανισμού ή του δήθεν αναρχισμού. Και σ΄αυτό το πλαίσιο να δίνουν άλλοθι πρόσωπα που μιλώ μαζί τους καθημερινά.

Γι αυτό και δεν με νοιάζει πια ποιός φταίει και ποιός στην επιπολαιότητά του ίσως παρασέρνει κι άλλους στο παιχνίδι αυτό. Δεν μπήκα στα μπλογκς για να μαυρίζει η ψυχή μου.

Σ' ευχαριστώ γιατί ίσως με τις εξηγήσεις σου γίνω κι εγώ ευκολότερα κατανοητός σε όσους, ίσως, δυσκολεύονται να εξηγήσουν την απόλυτη συμπεριφορά μου.

 
At Fri Mar 17, 01:17:00 AM, Blogger NinaC said...

Σκυλούκο μου, μια καληνύχτα από εδώ και κοίτα να περάσεις ένα όμορφο σ/κ με την καθαρόαιμή σου και τα κουτάβια σας.

Κυριακή βράδυ που θα γυρίσω θέλω να βρω ποστ αισιόδοξο!!! :p

Πατ πατ στο κεφαλάκι σου!

 
At Fri Mar 17, 09:02:00 AM, Blogger Λαμπρούκος said...

Νομίζω ότι γίνεται πολύς ντόρος για το απόλυτο τίποτα.

Τα μπλογκ υπερασπίζονται το δικαίωμα στην ελεύθερη έκφραση του ανθρώπου, και οι φυλλάδες το "δικαίωμα" του εκδότη στην ελεύθερη (με την έννοια του τζάμπα) αναδημοσίευση.

Όσο οι μπλογκερς δε κολλάνε στα μούτρα τους αιτήσει ασφαλιστικών μέτρων, το όργιο θα συνεχίζεται.

Εμείς γιατί πιάνουμε τα χαρακώματα μεταξύ μας καταστρατηγώντας το δικό μας αναφαίρετο στο κάτω-κατω δικαίωμα...

 
At Fri Mar 17, 09:59:00 AM, Anonymous Anonymous said...

Φίλε Ημίαιμε,

Να σε ρωτήσω το εξής. Σκέφτηκες ότι μόνο απο τύχη δεν δημοσιεύθηκαν και δικά σου κείμενα στη συγκεκριμένη εφημερίδα; Οσο για τα 090 είναι μια μεγάλη πληγή σε όλες σχεδόν τις εφημερίδες (πχ. Νέα, Ελευθεροτυπία κλπ.)

Η διαβολή φίλε μου είναι άσχημο πράγμα. Αν έβλεπα ένα κειμενό σου δίπλα σε 090, θα ήμουν σίγουρος ότι δημοσιεύθηκε χωρίς να ρωτηθείς. Μου κάνει εντύπωση που δεν πέρασε αυτό απ' το μυαλό σου. Αν κάποιος θέλει να σου κάνει πλάκα παίρνει τηλέφωνο τον Αγγελιοχώρο και λέει, για δείτε και αυτό το blog.

Επειδή και εγώ έφαγα χρόνο διαβάζωντας κειμενά σου, σου λέω ευθαρσώς τη γνώμη μου. Και κατά τη γνώμη μου έβγαλες λάθος συμπεράσματα αδικώντας ανθρώπους.

"Ουδείς άσφαλτος" που έλεγε γνωστή αοιδός.

Φιλικά
Σχολιαστής

 
At Fri Mar 17, 11:04:00 AM, Blogger Κωστής Γκορτζής said...

Αγαπητέ Σχολιαστή, "διαβολή";
Αυτό προϋποθέτει κακία, φθόνο και άλλα χαρακτηριστικά που δεν τα διέθετα ποτέ μου.
Μου καταλογίζετε υπερβολή στην αντίδραση αντιδρώντας πιό υπερβολικά.
Ξαναδιαβάστε το κείμενο και προσδιορίστε μου τη διαβολή.

Αν από "τύχη" δημοσιεύονταν, "κατ' επανάληψη", άρθρα μου, και δεν αντιδρούσα με το πρώτο που θα έπεφτε στην αντίληψή μου, τότε θα δεχόμουν αδιαμαρτύρητα την όποια κριτική του οποιουδήποτε και πολύ περισσότερο των φίλων μου.

Λαμπρούκο, κανένα χαράκωμα δεν έπιασα, ούτε επιτέθηκα σε κανέναν και σε κανένα γραπτό.
Την λύπη μου κατέθεσα.

Διέκοψα τις συνδέσεις με φίλους (από τους πιο αξιόλογους στην μπλογκόσφαιρα) σε πράξη αυτοκριτικής, "αυτοπυροβολούμενος",γιατί βαρέθηκα να νοιώθω ένοχος για ό,τι κάνω.

 
At Fri Mar 17, 11:26:00 AM, Blogger Lion said...

Συμφωνω με το τελευταιο σχολιο του Ημιαιμου και του Τακη. Δυστυχως οι εφημεριδες (δωρεαν η οχι) ειναι αυτες που ειναι και δεν εχουμε σχεδον καμμια δυνατοτητα να προστατεψουμε τα κειμενα μας - εκτος αν αρχισουμε ατελειωτες περιπετειες με δικηγορους κλπ.

Το να βαλουν κειμενο σου και διαφημιση 090 διπλα δεν ειναι καν το χειροτερο που μπορει να συμβει. Ευτυχως που ειναι τοσο φτηνιαρικες και δεν εχουν τον χρονο και την ικανοτητα να "περιποιηθουν" τα κειμενα μας περισσοτερο. Αλλιως θα μπορουσαν να αντιγραψουν καταλληλα αποσπασματα απο τα ποστς και να δειξουν μια τελειως διαφορετικη, πλαστη - και κακασχημη - εικονα για μας.

Σαν τεχνικος, σκεφτομαι μια πιθανη λυση - δεν ξερω ομως αν εχει νοημα. Τεχνικα ειναι δυνατον να δημοδιευουμε τα κειμενα μας ετσι, ωστε η αναγνωση τους απο την οθονη να ειναι οπως τωρα, η αντιγραφη τους ομως οχι. Σε μια αντιγραφη, το κειμενο γινεται τοσο "θολο", που δεν μπορει να τυπωθει στο χαρτι. Βεβαια, η μεθοδος εχει και μειονεκτηματα για μας (χανεται η αμεσοτητα της γραφης, πρεπει να δουλεψουμε περισσοτερο μεχρι να ανεβει ενα ποστ κλπ.).
Αν νομιζετε οτι κατι τετοιο εχει νοημα, θα το "δουλεψω" περισσοτερο τεχνικα και θα δωσω λεπτομερειες.

Συγνωμη για την αγνοια μου - ζω πολυ μακρυα για να ξερω ολες τις λεπτομερειες. Μηπως θα μπορουσε καποιος να μου εξηγησει, τι σημαινει το περιβοητο 11-8-80;

 
At Fri Mar 17, 02:48:00 PM, Blogger Κωστής Γκορτζής said...

Καπετάνιε, το 11-8-80 είναι τηλεφωνικό νούμερο για Πληροφορίες και διαφημίζεται από μία συμπαθέστατη γιαγια.

Πάνο, καταλαβαίνω τον εκνευρισμό σου και τον σέβομαι.
Ακόμη κι όταν "διαβάζεις" μόνο αυτά που ο δικός σου εγωισμός σου επιτρέπει.
Διάλειμμα...

 
At Fri Mar 17, 06:42:00 PM, Blogger Κωστής Γκορτζής said...

Αγαπητέ φίλε Ιχνηλάτη,
εκτιμώ αφάνταστα την παρέμβασή σου.
Κουράσαμε τον κόσμο εγώ με το θυμό μου και ο Πάνος με την αντίδρασή του.
Δεν έχω καταλάβει ακόμη το μέγεθος της "προσβολής" ή "διαβολής" που έκανα ή "διέπραξα" που να δικαιολογεί τέτοια αντίδραση.

Την αφάνταστη λύπη μου κατέθεσα για την κατευθυνόμενη (όχι από τον Πάνο) επιλογή σοβαρότατων ποστ (και του Πάνου)-(ανώδυνων θεμάτων), δημοσιογραφικού κύκλου, του γνωστού συγκροτήματος, για την εξυπηρέτηση των σκοπών της εφημερίδας.
Ο Πάνος "άκων" επανειλημμένα; Άκων.
Ζητώ ταπεινά συγνώμη αν δημοσίως υπέθεσα ή άφησα να εννοηθεί ή κάποιος κατάλαβε γι αυτόν το αντίθετο.
Και φαντάζομαι ότι αφού ξεσπάσει το θυμό του σε μένα θα απευθυνθεί και σ' αυτούς που τον έμπλεξαν για την κατάλληλη ψαλμωδία.
Αν υπάρχουν και αν είναι σε γνώση του.
Πάντως, αν κάποιος διαβάσει τα τελευταία είκοσι φύλλα θα καταλάβει και ποιός "συμβουλεύει" τον εκδότη στην επιλογή.

Άλλες λεπτομέρειες (που δεν αφορούν στον Πάνο) δεν χωρούν εδώ, γι αυτό κάνω το αυτονόητο.Είναι και το όμορφο παρκάκι στον Λευκό Πύργο ένα γιαπί...

Διάλειμμα...

Ζητώ συγνώμη και από όλους τους φίλους που κούρασα με την υπόθεση αυτή. Ως ημίαιμος καραβόσκυλος υστερώ σε διπλωματικές προσεγγίσεις των θεμάτων.

 
At Fri Mar 17, 10:16:00 PM, Anonymous Anonymous said...

Να απαντήσω στο σχολιό σας "Αγαπητέ Σχολιαστή, "διαβολή";
Αυτό προϋποθέτει κακία, φθόνο και άλλα χαρακτηριστικά που δεν τα διέθετα ποτέ μου.
Μου καταλογίζετε υπερβολή στην αντίδραση αντιδρώντας πιό υπερβολικά.
Ξαναδιαβάστε το κείμενο και προσδιορίστε μου τη διαβολή."

Παρακαλώ να ξαναδιαβάσετε το σχόλιό μου. Αυτό που εννοούσα είναι ότι επειδή (με βάση τα κείμενά σας αφου δεν έχουμε γνωριστεί) δεν υπάρχει περίπτωση να κάνετε σκοπίμως διαβολή, απλώς έχετε κάνει λάθος.

Συγνώμη για την ενόχληση. Αντίο.

Σχολιαστής

 
At Sat Mar 18, 05:59:00 PM, Blogger des said...

πέρα απ'τη διαφωνία σας,
είναι ακόγουστο εντελώς και αντιαισθητικό να βλέπει ενας μπλογκεράς κειμενάκι που'φτιαξε για το γούστο και τη σελίδα του, να γεμίζει τρύπες σε φυλλάδες του κ... Και δεν ανοίγω κουβέντα για συγγενή ή μη ιδεολογία φυλλάδας-μπλογκερά.
Δεν υπάρχει χειρότερο πράμα απ'το να βλέπεις κείμενό σου να βουλώνει θεόμαυρες τρύπες....
νομίζω πως οταν παραγίνει το κακό θα (πρέπει να) αντιμετωπιστεί απο κοινού απ' όλους τους μπλογκάδες.
Κι'ας υπερασπιστεί ο καθένας το μαγαζί του.

 
At Sat Mar 18, 06:06:00 PM, Blogger des said...

...άσχετο, αλλά αναγκάζομαι να το πώ...
είστε τυχεροί όσοι ζήτε σε τόπους που δημιούργησαν τζάμπα εφημερίδες, εφημεριδούλες ή κ..φυλλαδούλες. Αυτό προυποθέτει ανθρώπους που ασχολούνται με το σπόρ, κομμάτια της κοινωνίας που τις δημιούργησαν και κομμάτια που τις διαβάζουν. (είναι πικρό αλλά θα το πώ) την ώρα που εμείς στον μονοτουριστικό νότο ασχολούμαστε μόνον με τουριστικοδιαφημιστικά φυλλάδια, σε μια κοινωνία χωρίς νεολαια γεμάτη "επαναπατρισθέντες" επιχειρηματίες.

 
At Wed Mar 12, 01:10:00 PM, Anonymous Anonymous said...

Αποκωδικοποίηση....; θρησκειών, μυθολογιών, ψυχής, σιωπής,.....
Σχηματοποίηση λόγου, κοσμογονία, θεογονία,.....
URL : www.siopi.gr
Γεια.....

 

Post a Comment

<< Home