Thursday, November 09, 2006

Θέση 14

Είπα να μη γκρινιάξω άλλο. Είπα να παραμείνω ψύχραιμος απέναντι στο αλαλούμ της κοινωνικοπολιτικής μας πραγματικότητας, είπα να πω για προβατάκια, για χαϊδοβελάσματα, για χουχουλιάσματα σε ζεστές αγκαλιές, είπα να φύγω…
Έλα, όμως, που δεν σ’ αφήνουν ν’ αγιάσεις, μα τον άγιο Βησσαρίωνα!
«ντριιν»
«παρακαλώ»
«Καλησπέρα σας, από την ΟΤΕΝΕΤ είμαι, έχετε δηλώσει κάποια βλάβη. Μετράω τη γραμμή σας και είναι ΟΚ. Τι πρόβλημα έχετε;» Ευγενικός ο νεαρός τεχνικός.
«Το πρόβλημα το δικό μας το ξέρετε. Το έχουμε αναφέρει τρεις φορές μέχρι τώρα, από τότε που μας αναβαθμίσατε το ADSL για να σερνόμαστε με ταχύτητες χειρότερες από DIAL UP. Τον Σεπτέμβριο μας είπατε ότι το πρόβλημα θα λυθεί τον Οκτώβριο και τον Οκτώβριο μας είπατε ότι θα λυθεί τον Νοέμβριο. Το δικό σας πρόβλημα ποιο είναι και δεν μας το λέτε;»
«Ξέρετε η αναβάθμιση γίνεται σταδιακά ανά περιοχή. Η δική σας σηκώνει 125 γραμμές και λειτουργούν 250. Όταν όλοι μπαίνουν ταυτόχρονα, φυσιολογικά η ταχύτητα πέφτει.»
«Μπα, η αναβάθμιση γίνεται σταδιακά; Η είσπραξη των 250 τελών σύνδεσης ήταν άμεση. Η πληρωμή συνεχίζεται κανονικά. Και από τους 250 που εξυπηρετούνται κατά το μισό απ’ ότι θα έπρεπε… Μήπως θα πρέπει να σας πληρώνουμε σταδιακά; Βεβαίως, εσείς τεχνικός είστε, αλλά κάπου πρέπει να τα πω. Μήπως ξέρετε πού;»
«Τι να σας πω, εγώ το μόνο που μπορώ να σας πω είναι ότι αρχές Δεκεμβρίου το πρόβλημα θα έχει λυθεί στην περιοχή σας.»
«Ωραία, ποιος μου το λέει αυτό τώρα; Μπορώ να το χρησιμοποιήσω στη διαμαρτυρία μου προς κάποιον στον ΟΤΕ; Όνομα έχετε;»
«Εμάς μας έχουν πει να μη δίνουμε το όνομά μας. Είμαι η θέση 14.» (!)
«Το ποιος σας έχει πει να μη λέτε το όνομά σας μπορείτε να μου το πείτε;»
«Όχι, λυπάμαι.»
«Δηλαδή, εγώ τώρα μπορεί να μιλάω με ρομπότ ή κομπιούτερ ή τον Τάσο τον Καλτσόβρακο που μπορεί να μου κάνει και πλάκα, έτσι;»
«Μα τι λέτε, άνθρωπος είμαι και κάνω τη δουλειά μου όπως μου έχουν πει. Ποιος είναι ο καλτσόβρακος;»
«Τότε, νεαρέ μου, λυπάμαι, δεν είσαι άνθρωπος, είσαι η θέση 14, όπως σου έχουν πει. Και, ο Καλτσόβρακος είναι άνθρωπος, ευτυχώς. Καληνύχτα.»

Labels:

22 Comments:

At Thu Nov 09, 09:58:00 PM, Blogger Rodia said...

Χαχαχαχα! Φταίει η μέρα φαίνεται. Τα πήρα εν τω κρανίω με τον Κουρή που ρώταγε το συν/χο πρώην Ναύαρχο (καλα το γράφω?) Αντώνη Αντωνιάδη.. πώς μπορούσε να υπηρετεί σε αυτή τη θέση όντας μη θρησκευόμενος χριστιανος και πιστός.. Ημαρτον!!!!
Μετά την άλωση των ιατρικών επαγγελμάτων, έρχεται η σειρά του στρατού και πρέπει να θυμηθώ να φοβάμαι πολύύύύ όταν αρχίσουν να ζητούν πιστοποιητικά θρησκευτικών φρονημάτων...
(οσονούπω ξημερώνει μεσαίων φίλε μου)

παρ' όλ' αυτά -αλλά ΚΑΙ για όλ' αυτά- που μας ταράζουν.. λάβε ένα σμουτς!:-)

 
At Thu Nov 09, 10:51:00 PM, Blogger NinaC said...

Ο Καλτσόβρακος, ήταν, Κωστή μου! Τον έχω ικανό, λέμε!

Μουτς!

 
At Thu Nov 09, 11:07:00 PM, Blogger Μαύρο πρόβατο said...

Χα, χα :-)))
Βλέπω δεν έχουν εξελιχτεί τα μάρκετινγκ στην Ελλάδα, και οι άνθρωποι λένε ακόμα τίμια οτι δε δίνουν το όνομά τους.

Εδώ αγαπητοί φίλοι, χρησιμοποιούν ψευδώνυμα, για να μην ταράζεται ο πελάτης. Ρωτάς: "μήπως μπορώ να ξέρω με ποιόν μιλάω;", και σου λένε πχ "με το Λουκά", ή "το Νικήτα" κτλ κτλ - αν μ'εννοείτε ;-)

 
At Fri Nov 10, 01:16:00 AM, Blogger Unknown said...

Μπουαχαχαχα! Πάντως αν σε παρηγορεί και στη Γαλλία και στο Βέλγιο, παρόμοια τράβηξα και τραβάω! Ε, ναι, λοιπόν, είμαστε Ευρωπαίοι πολίτες!!

Σμακ!

 
At Fri Nov 10, 01:29:00 AM, Blogger Κωστής Γκορτζής said...

Ροδιά μου, ξημερώνει;
Ή περάσαμε και τη μέρα κι έχουμε βυθιστεί σε παχύ σκοτάδι...
Κατά τα άλλα, από τον Κουρή όλα να τα περιμένεις. Και από τον Αντωνιάδη επίσης. Αν είχα πουλήσει τη Σκυροπούλα κι εγώ για κάποια δις, άλλο Θεό δε θα χρειαζόμουνα....

Ντολάρα, ο νέος πρέπει να έπαθε πλάκα με το Καλτσόβρακος, αλλά μου ήρθε αυθόρμητα καθώς εκείνη τη στιγμή προσπαθούσα να σκεφτώ ποιός από τους φίλους θα μπορούσε να βρεί τα καταλληλότερα Ελληνικά για να απαντήσει στον απρόσωπο ΟΤΕ. Για να είμαι, δε, ειλικρινής, την Ψιλικατζουσυνονόματη σκέφτηκα πρώτα, αλλά είπα να μη την εκθέσω! :))

Μαυροπρόβατε, καλά θα ήταν να οφειλόταν μόνο στην υστέρηση του μάρκετιγκ. Πολύ φοβάμαι ότι μάλλον στην συγγενή του Έλληνα ευθυνοφοβία οφείλεται. Πού να σας πω (που θα σας πω) τι τραβάω με το φυσικό αέριο στο σπίτι της μάνας μου...
Έχοντας ζήσει δύο χρόνια στη Νάπολι της Ιταλίας, πρό δεκαπενταετίας, είχα την εντύπωση ότι είχα γνωρίσει το άκρον άωτον της ανοργανωσιάς και της κοινωνικής αυθαιρεσίας. Ε, το έχουμε προ πολλού περάσει!

 
At Fri Nov 10, 08:37:00 AM, Blogger Κωστής Γκορτζής said...

Μαρίνα απ' τα ξένα, γράφαμε μαζί.
ΚΑΘΟΛΟΥ δεν με παρηγορεί το γεγονός! :)

 
At Fri Nov 10, 02:46:00 PM, Blogger σχολιαστής said...

"Είμαι το νούμερο 8, με ξέρουν όλοι με αυτό" που τραγουδούσε ο Λάκης Χαλκιάς.

 
At Fri Nov 10, 10:17:00 PM, Blogger Μαύρος Γάτος said...

Μα καλά κι εσύ πήγεςκι έβαλες Οτενέτ

Ας έβαζες France Telecom ή British Telecom και θά έβλεπες

Παναπεί: Αν δεν αλλάξουμε χώρα δεν θα δούμε άσπρη μέρα (αφήνω ένα παράθυρο, όχι για το χιόνι, αλλά για τα γιαούρτια...)

 
At Sat Nov 11, 01:25:00 AM, Blogger Кроткая said...

εγώ ήμουν καλέ αυτή από τα ξένα! έχω πάθει τόσο μπλακ άουτ που μερδεύω τα ονόματα και τα νικς μου!!!

ΑΧ, βρε Ημίαιμε, αχ!

 
At Sat Nov 11, 03:47:00 AM, Blogger Xνούδι said...

Μάκια σκυλούκο. Αν δεν έχεις βρει την τραγουδάρα, πήγαινε εδώ να το κατεβάσεις
http://xnoudi.blogspot.com/2006/11/blog-post_07.html

Γουφ και καλά να περάσεις το Σκ που ήρθε.
:)

 
At Sat Nov 11, 05:31:00 PM, Blogger Кроткая said...

Μπράβο βρε Χνουδάκι, ευτυχώς που υπάρχεις κι εσυ! πάω!

 
At Sat Nov 11, 09:56:00 PM, Blogger dimitris said...

στο Ωραιοκαστρο μενεις ? Αν ειναι να βρεθοθμε για μια μαζικη διαμαρτυρια στον Οτε
----
Προσπθουν να τον απαξιωσουν για να εχουν την συνεναιση να τον πουλησουν φθηνα

 
At Sun Nov 12, 06:07:00 PM, Anonymous Anonymous said...

O kaltso δεν είναι άνθρωπος, είναι χιονάνθρωπος (με ένα συνάχι καραμπινάτο - γι΄αυτό έχεις γλιτώσει το κόμεντ ως τώρα).

Α, και μην χρησιμοποιείς το όνομά του επί ματαίω. Για να μην σου βγει το δικό σου όνομα, δηλαδή. :P

(nice to read you - fuck ote)

:)

 
At Sun Nov 12, 06:57:00 PM, Blogger Κωστής Γκορτζής said...

Χνουδοσωτήρα μου, σμουτς!

Δημήτρη, στον Τρίλοφο. Αλλά, το κακό είναι γενικό. Και, το διοικητικό, χειρότερο από τις τεχνικές αδυναμίες... Τι να πει κανείς...

Κωνσταντίνα, περαστικά στον θρυλέοντα (και για το συνάχι)!
Ε, όχι, όμως, και "επί ματαίω". Εδώ εσένα κατάφερε να κουμαντάρει..., τι άλλο προσόν χρειάζεται να του αναγνωρίσει κανείς.
Και χέστηκα αν χαλάσει το όνομά μου επειδή τον παραδέχομαι. Και με τα καλά του και με τα στραβά του που είναι κι αυτουνού μπόλικα! Όπως και τα δικά μου και όλων των Μπλογκοσυντρόφων που έχω επιλέξει. Γι αυτό άλλωστε και τους επέλεξα...
:)

 
At Mon Nov 13, 01:39:00 PM, Blogger Χρήστος Φασούλας said...

Eυτυχώς εγώ την έκοψα νωρίς. Την οτενέτ εννοώ.
Καλά κατά τ' άλλα;

 
At Mon Nov 13, 02:43:00 PM, Anonymous Anonymous said...

imiaimos..
προσπαθώ μάταια να βρώ το mail σου..
Είμαι ο serafim απο το peraia.gr.
Θέλω να σε ρωτήσω αν μπορώ να παίρνω κάποια άρθρα σου για το site μας.
Το e-mail μου είναι peraia@peraia.gr
Απάντησε μου σε παρακαλώ..

Ευχαριστώ.

 
At Mon Nov 13, 05:54:00 PM, Blogger Κωστής Γκορτζής said...

Χρήστο, εμείς εδώ δεν γλυτώνουμε. Η υποδομή είναι του ΟΤΕ και όποια εταιρεία κι αν διαλέξουμε καταλήγουμε στο "δεν φτάνουν οι γραμμές". Άσε που υποψιάζομαι ότι επίτηδες ο ΟΤΕ δημιουργεί προβλήματα σ' αυτούς που επιλέγουν άλλη εταιρεία...
Κατά τα άλλα προσπαθούμε να χαμογελάσουμε περιδιαβαίνοντας και περιδιαβάζοντας τα καλά γραπτά των καλών συνδέσμων... :)

Serafim, έχεις μέηλ.

 
At Tue Nov 14, 10:31:00 PM, Blogger diastimata said...

Connex! Του ΟΤΕ, δηλαδή. Αφού περίμενα έναν μήνα, ήρθε η σύνδεση. Συνδέθηκα. Κόλλησα ιό. Πήγε ο δίσκος για αντικατάσταση. Ξανασυνδέθηκα. Κι από τότε πάω σα χελώνα. Ούτε email μπορώ να κατεβάσω. Μένω Περαία. Ακούει κανείς;

 
At Wed Nov 15, 08:07:00 AM, Blogger Κωστής Γκορτζής said...

Για Περαία (Τρίλοφο) μιλάμε κι εμείς!
Αλλά ΔΕΝ ακούει κανείς...

 
At Wed Nov 15, 06:33:00 PM, Blogger σχολιαστής said...

Αγαπητέ Ημίαιμε δεν λές δυο λόγια για την πώληση της Σκυροπούλας να μάθουμε και μεις που μείναμε με την απορία, τι εννοεί ο ποιητής; Θυμίζω "Κατά τα άλλα, από τον Κουρή όλα να τα περιμένεις. Και από τον Αντωνιάδη επίσης. Αν είχα πουλήσει τη Σκυροπούλα κι εγώ για κάποια δις, άλλο Θεό δε θα χρειαζόμουνα...."

 
At Wed Nov 15, 08:16:00 PM, Blogger Κωστής Γκορτζής said...

Σχολιαστή, νόμιζα ότι ήταν γνωστό. Ο Αντωνιάδης κληρονόμησε από τον πατέρα του το νησί -ολόκληρο- και το πούλησε πριν από λίγα χρόναι σε μεγαλοξενοδόχους (Κύπριους νομίζω) έναντι κάποιων δις. Έτσι, απλά.

 
At Thu Nov 16, 09:05:00 AM, Blogger Κωστής Γκορτζής said...

Σχολιαστή, δεν ξέρω αν ήμουν διευκρινιστικός αλλά με τόσα δις στην τσέπη, ε, αφενός δεν θα τσακιστεί να τάζει στην Παναγία Δεξιά για την τύχη του, θα λέει, δε, και καμιά μαλακία για να περνάει η ώρα. Δεν θέλουν πολύ για να τσιμπήσουν οι ΚουροΒερύκκιοι...

 

Post a Comment

<< Home