Sunday, December 31, 2006

2006

Μετά από μακρόχρονη απομόνωση – ανάπαυση – περισυλλογή μερικών ωρών, καθώς και μετά από ενδελεχή διερεύνηση των απολογιστικών κειμένων (posts) πολλών ημερολογιοδιχτυομένων (bloggers), θεώρησα ότι είμαι υποχρεωμένος απέναντί σας, και απέναντι κάποιων «μηχανών μέτρησης», μανιακοστατιστικών καταλόγων, και της ωραίας γειτόνισσας απέναντι, να προβώ στον δικό μου απολογισμό δραστηριοτήτων κατά τον πνέοντα τα λοίσθια κακόχρονο να’ χει 2006.

Κατ’ αρχή θέλω να ευχαριστήσω
τους γονείς μου, τους δασκάλους μου, τους καθηγητές μου, τον κατηχητή μου τις δύο Κυριακές που πήγα Κατηχητικό στα οκτώ μου, τον Αγελάρχη μου στη μία Κυριακή που πήγα στα Λυκόπουλα στα πέντε μου, τον αδερφό μου που με μύησε στην Ινδική Μουσική της ελληνικής δισκογραφίας του 55-65, και το πρώτο κορίτσι μου που με απαγκίστρωσε από αυτά και μου έμαθε ότι ο Μαρκούζε είπε «και τα αυτιά έχουν τοίχους»,
για την θεμελίωση του είναι μου, πάνω στο οποίο αρκετά χρόνια μετά κτίστηκε το οικοδόμημα του εαυτού μου που εσείς απολαμβάνετε (;)…
Να ευχαριστήσω, επίσης, τους δημοσιογράφους, John Nobody, Fred Noone και Priscilla (Πρισκύλα) Neverborn των New York Times, Guardian και Loipon για το ενδιαφέρον πορτρέτο που μού ‘φτιαξαν σε Κυριακάτικα ένθετα μεγάλης κυκλοφορίας μόνο και μόνο γιατί το ημερολόγιό μου έχει μεγάλη επισκεψιμότητα χωρίς να καταφεύγω στη δημοσίευση κώλων και βύζων ως πράττει ο φίλος μου ΜανοςΑντώναρος ή να περιγράφω άγριο σεξ κυλιόμενος στα γρασίδια ως η φίλη μου Composition Doll. Φαίνεται ότι επηρεάστηκαν και από τις αποκαλύψεις μου –μαζί με άλλων- για το έργο/έγκλημα της επέκτασης του Α/Δ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ στη θάλασα αν και πέταξαν σ’ αυτή (στη θάλασσα) οποιαδήποτε αναφορά μου και στις τρεις συνεντεύξεις.
Σε πείσμα όμως της εμφανέστατης διαπλοκής κατά του ημερολογίου μου, τόσο από το μπλογκοκατεστημένο που το βγάζει άπατο (κι έβαλα τον σκύλο μου να κλαίει) όσο και από το πολιτικοδημοσιογραφικό κατεστημένο που έθαψε το θέμα του αεροδρομίου, εγώ θα παραμείνω εδώ και το 2007, παρέα με εσάς τους δίπλα, παλιούς και νέους, καλούς καλούς φίλους και θα πετάω τα αγκαθάκια μου κάθε τρείς και λίγο.

Με την ευχή το 2007 να χαμογελάμε περισσότερο και να αντιστεκόμαστε περισσότερο στους πειρασμούς που γεννάει το ναρκισσοφασιστικό ΕΓΩ μας, σας φιλώ με αγάπη
Κωστής

Labels:

42 Comments:

At Sun Dec 31, 01:34:00 PM, Blogger NinaC said...

Το 14 (σειρά κατάταξης του υπέροχου βλογ μου) είναι μόνο η αρχή! Υπάρχει ήδη και το τραγούδι του Παπακωνσταντίνου, αλλά τα καλύτερα έπονται.

Μείνε συντονισμένος...

:pppppppppppp

 
At Sun Dec 31, 02:09:00 PM, Blogger ΠΡΕΖΑ TV said...

Καλη χρονια να εχεις και keep blogging ανεξαρτητα απο τις μετρησεις!

 
At Sun Dec 31, 02:10:00 PM, Blogger Μιχάλης Μητσός said...

Καλή χρονιά Κωστή μου, να χαίρεσαι όσους αγαπάς, δίποδα και τετράποδα!

 
At Sun Dec 31, 02:33:00 PM, Blogger rockerblogger said...

ΧΑΧΑΧΑΧΑΑΑΑ

Εγώ θέλω να μάθω περισσότερα για τα ιδιαίτερα.. φιλοσοφικά μαθήματα που σου έκανε το πρώτο κορίτσι σου :)))))

Καλή Χρονιά με υγεία κι ευτυχία, σε σένα, στα παιδιά σου, στην Καθαρόαιμη, εύχομαι από καρδιάς.

(Μη σε μπερδέψει το όνομα. Ο Ιχνηλάτης πήρε καινούργιο βάπτισμα πυρός:)

 
At Sun Dec 31, 04:45:00 PM, Blogger Lion said...

Καλο και ευτυχισμενο το 2007 Καπετανιε. Για σενα και για ολα τα μελη της οικογενειας - οσα πόδια κι αν διεθετει το καθενα ;-)

Την ωραια γειτονισσα απο απεναντι θα μας την συστησεις;

 
At Sun Dec 31, 05:18:00 PM, Blogger Yannis H said...

Εγώ έκανα κατηχητικό πολύ περισσότερο (τρία χρόνια, αν δεν κάνω λάθος). Τελικά κατέληξα αγνωστικιστής, αλλά έμαθα αρκετά καλό πινγκ-πονγκ. Ποτέ δεν ξέρεις από που θα λάβεις τη γνώση!!!

Με την ευκαιρία, κατηχητικά speaking, αν σου βρίσκεται καμιά φωτογραφία της γειτόνισσας απέναντι... μοιράσου την με το δικτυακό πλησίον...

ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ Κωστή!

 
At Sun Dec 31, 05:46:00 PM, Blogger Κωστής Γκορτζής said...

Όλα στο 14 Κουκλάρα μας!!!

Καλή Χρονιά Πρεζόνι! Συνδέομαι αμέσως!

Μιχάλη μου, Μιχάλη μου, τα καλύτερα εύχομαι επίσης, προσωπικά και επαγγελματικά.

Rockerblogger, ROVKERBLOGGER???!!!
Ιχνηλάτα μου, άφωνος!
Χαμόγελα και Υγεία! Πάντα!

Δρακολέοντα καπετάνιε, γαλάζιες φουρτούνες και ζεσττό αγκαλιολίμανο!

Yannis_h, για το πινγκ-πονγκ ας είναι καλά η ΧΑΝΘ! Διατελέσαμε κι εκεί μέλος για χρόνια.

Λυσσάξατε όλοι με την ωραία γειτόνισσα απέναντι... Άντε μην ...ανεβάσω φωτογραφία και δείτε τη σκόνη μου στους μπλογκομετρητές!!!
(αν είναι δυνατόν ρε παιδιά...)

 
At Sun Dec 31, 07:49:00 PM, Blogger aggelos-x-aggelos said...

Καλή χρονιά!!!
Υγεία, χαρά, ευτυχία και επιτυχία όλο το 2007!

 
At Sun Dec 31, 08:04:00 PM, Blogger Κωστής Γκορτζής said...

Με το καλό Αρχάγγελε!

 
At Sun Dec 31, 08:05:00 PM, Blogger Μαύρο πρόβατο said...

το 2007 να χαμογελάμε περισσότερο και να αντιστεκόμαστε περισσότερο στους πειρασμούς που γεννάει το ναρκισσοφασιστικό ΕΓΩ μας

Είθε! Κι από δω τις καλύτερες ευχές μου σε όλους για τη νέα χρονιά!
Και όλοι σε φόρμα για τη σκληρή δουλειά (μαχαιροπηρουνοπότηρο, τράπουλα, χορός, και ό,τι άλλο καλό κανονίζετε ;-)) που μας περιμένει απόψε!

 
At Sun Dec 31, 08:32:00 PM, Blogger Κωστής Γκορτζής said...

εβίβα!! Μαυροπρόβατε!

 
At Mon Jan 01, 11:26:00 AM, Blogger dodo said...

Καθώς βλέπω, σού κάνω...ποδαρικό, σπάω το ρόδι στην πόρτα σου και να δω πού θα μάς βάζεις όλους εμάς τους επισκέπτες- η βλογοδιαπλοκή ήδη ετοιμάζεται να ακολουθήσει τους καλικαντζάρους! ;)

Καλή και δημιουργική χρονιά με όσους αγαπάς!

 
At Mon Jan 01, 02:28:00 PM, Blogger Κωστής Γκορτζής said...

Καλογούρικος και για επισκέπτες σαν και σας το φτωχικό χωράει πολλούς!
Σαν στο σπίτι σας λοιπόν! :)

 
At Mon Jan 01, 06:54:00 PM, Blogger diastimata said...

Καλή χρονιά.
Εύχομαι το 2007 να μη βρίσκεις θέμα ανάλογο του διαδρόμου προσγειαπογείωσης να σχολιάσεις, αλλά να περιοριστείς σε προσωπικά ενθυμήματα.

 
At Mon Jan 01, 07:02:00 PM, Blogger Κωστής Γκορτζής said...

Να 'σαι καλά. Μακάρι, αν και νομίζω ότι εφέτος θα φουντώσει το πρόβλημα μόλις προχωρήσει λίγο η προέκταση και αρχίσουν τα συνεπακόλουθα προβλήματα στις ακτές του Θερμαϊκού...

Πάντως, εξακολουθώ να είμαι αισιόδοξος. Και πώς να μην είμαι όταν βλέπω ότι όλο και περισσότεροι ευαίσθητοι άνθρωποι συρρέουν στην μπλογκόσφαιρα; Προβλέπω σε λίγο σχολιασμό καθ' ομάδες γιατί δεν θα υπάρχει χρόνος να τα λέμε ένας προς έναν με όλους τους φίλους!
:)

 
At Tue Jan 02, 03:29:00 AM, Blogger ATHENA said...

ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ

ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΧΑΡΑ

:-)

 
At Tue Jan 02, 12:02:00 PM, Blogger manosantonaros said...

Καλή χρονιά Ναύαρχέ μου,
Να'σαι καλα και να προσέχεις...

 
At Tue Jan 02, 12:45:00 PM, Blogger An-Lu said...

Καλή Χρονιά για ΟΛΗ την οικογένεια και ό,τι επιθυμείτε να το πάθετε!
;-)))

 
At Tue Jan 02, 01:22:00 PM, Blogger Κωστής Γκορτζής said...

Αθηνά μας, καλή χρονιά. Και για το όμορφο νησί!

Μάνο την πιό θερμή ευχή μου να ΜΗ βρείς αυτό που ψάχνεις... :))

An_Lu, κεραμιδογοργόνα μας, τα αυτά και δι υμάς μετά του Βίκτορός σας καί όσους χαίρεστε και σας χαίρονται!

 
At Tue Jan 02, 03:44:00 PM, Blogger άσκεπος said...

Χρόνια πολλά και καλή χρονιά, καπετάνιο!

 
At Tue Jan 02, 04:59:00 PM, Anonymous Anonymous said...

Καλή χρονιά, καπετάνιε.

Ραντεβού το καλοκαίρι για τσιπουράκι στη Βάλια Κάλντα.

 
At Tue Jan 02, 06:20:00 PM, Blogger Κωστής Γκορτζής said...

Εξόριστε, επίσης, από καρδιάς!

Anonymous, θα κρατώ και μια φωτογραφία του Ημίαιμου για να με αναγνωρίσεις... :)
Καλή Χρονιά!

 
At Tue Jan 02, 06:48:00 PM, Anonymous Anonymous said...

Καλό! Αλλωστε, έχουμε ίδια (περίπου) μούρη!

http://galera.gr/magazine/modules/tinycontent/rewrite/tc_40.html

 
At Tue Jan 02, 07:07:00 PM, Blogger Κωστής Γκορτζής said...

Χα, χα, ...σκυλομούρης κι εσύ;
Πάντως, Γαλέρα στη Βάλια Κάλντα έχουν να δούν κάπου είκοσι εκατομύρια χρόνια!
Ευπρόσδεκτο ΟΛΟ το πλήρωμα!

 
At Tue Jan 02, 07:34:00 PM, Blogger Κωστής Γκορτζής said...

Αντευχόμαστε μετά χειροφιλήματος! :)

 
At Wed Jan 03, 09:22:00 AM, Blogger herinna/ said...

Να' μαι κι εγώ καθυστερημένη ως συνήθως. Πολύ επικίνδυνο πράγμα ο ναρκισσοφασισμός, συμφωνώ. Ύπουλος, διεισδύει μέσα στα εγκεφαλικά σου κύτταρα και τα αλλιώνει. Πρέπει κανείς να νιώθει και λίγο παλιάτσος για τον αποφεύγει ε;
Καλή Χρονιά και με ανοιχτά αυτιά, στους αποδέκτες των καταγγελιών σου. Αμην!

 
At Wed Jan 03, 11:52:00 AM, Blogger Κωστής Γκορτζής said...

Μπα! για αυτωνών τα αυτιά είπε τη βαρύγδουπη ρήση ο Μαρκούζε!
Και ναι, ας αφήσουμε τον παλιάτσο μέσα μας να εκδηλωθεί... :)

 
At Wed Jan 03, 12:41:00 PM, Blogger Χρήστος Φασούλας said...

Κι εμείς εδώ θα 'μαστε, κοπρόσκυλο!
Καλή χρονιά! :)

 
At Wed Jan 03, 12:56:00 PM, Blogger Κωστής Γκορτζής said...

Γουβ! Φταίω εγώ που κρατήθηκα και δεν έκανα ...μπάχαλο τις διηγήσεις σας...
:-))))
Καλή σου Χρονιά, Χρήστο! Κι έτσι, έξω καρδιά, Πάντα!

 
At Wed Jan 03, 03:39:00 PM, Anonymous Anonymous said...

This comment has been removed by a blog administrator.

 
At Wed Jan 03, 08:28:00 PM, Blogger So_Far said...

Η αγωγή μου δεν μου επιτρέπει να διατυπώσω τη φράση που έχω στο μυαλό μου για τις μετρήσεις. Διότι από ό,τι έχω καταλάβει λειτουργούν κάτι σαν την AGB στην τηλεθέαση: σε γεμίζουν άγχος. Γι' αυτό και αδιαφορώ γι' αυτές. Κατά τα άλλα χαίρομαι πολύ που σας γνωρίζω και τα λέμε με αμοιβαία εκτίμηση και εύχομαι πρώτα από όλα υγεία και κάθε τί καλό που θα ενισχύσει αυτή μας την επικοινωνία!

 
At Wed Jan 03, 08:45:00 PM, Blogger Κωστής Γκορτζής said...

so_far, κι εγώ χαίρομαι!
Μη γνωρίζοντας όλες τις παραμέτρους του μπλόγκινγκ -τεχνολογικά και διαδικαστικά- αλλά και επειδή νομίζω ότι, στην ηλικία μου, έχω φτάσει σε ένα ικανοποιητικό βαθμό αυτογνωσίας, οι μετρητές και οι μετρήσεις παντός είδους δεν είναι στις προτεραιότητές μου... Και αυθόρμητα μού 'ρθε να ειρωνευτώ αυτούς που βρήκαν κι άλλο καλάμι να καβαλήσουν.
Μου φτάνει -και παραφτάνει- ότι εκτός από την απόλαυση του στενού οικογενειακού και κοινωνικού μου "κύκλου", βρήκα ακόμη μια παρέα ανθρώπων να μου υπενθυμίζουν ότι είμαστε πολλοί... Με ευαισθησίες, με τρυφερότητα, με ανησυχίες, με γνώση και με έκδηλη την ανάγκη να εκθέσουν τον εαυτό τους. Να ΔΩΣΟΥΝ δηλαδή.
Κι όποιος πιστεύει ότι αυτό γίνεται λόγω "ανωνυμίας" πλανάται. Γιατί μέσα σε λίγο χρόνο, όλοι ξέρουν ποιός αντιστοιχεί σε κάθε ψευδώνυμο...
Εύχομαι κι εγώ, λοιπόν, "κάθε τί καλό που θα ενισχύσει αυτή μας την επικοινωνία!" :)

 
At Wed Jan 03, 11:19:00 PM, Blogger o kairos said...

Ρε αλητη μου κανεις κριτικη την ωρα που σαλπιζεις για αντισταση;Σε προκαλω στη ναυαρχιδα μου στις 6 του μηνα,στο Εδεμ για τον αγιασμο.Αντε γιατι εχουν πιασει στριδωνα οι πριματσες και θα μου σκιστουν τα χερια να τη βγαζω με το ξυδι μονος μου.

 
At Thu Jan 04, 12:04:00 AM, Blogger Κωστής Γκορτζής said...

Χα, χα, χα!
Μακάρι να μπορούσα να κατέβω! Ειλικρινά μακάρι!
Κάτι μου λέει όμως ότι θα βρεθούμε σύντομα. Για σκληρότερη κριτική μετά τσίπουρων! Όσο για τις πρυμάτσες, σου συνιστώ τον πρώην ναύτη Αντώναρο που έχει αποκτήσει σχετική ...ειδικότητα όπως φαίνεται και στις φωτογραφίες των κειμένων του...! :))

 
At Thu Jan 04, 11:41:00 AM, Blogger mickey said...

Καλή χρονιά, σκυλάκο!

Σε πάω γιατί έχουμε ...κοινούς αντιπάλους:

Τα ...οικόσιτα αιλουροειδή ;)

Χρόνια πολλά, με υγεία, ευτυχία και ό,τι επιθυμείς!

 
At Thu Jan 04, 12:20:00 PM, Blogger Κωστής Γκορτζής said...

Χα! Σωστός! Καλή σου Χρονιά και να τα λέμε συχνότερα. Μας περικύκλωσαν τα αιλουροειδή!

 
At Fri Jan 05, 07:21:00 AM, Blogger herinna/ said...

Α δεν σου είπα. Αύριο έρχεται μια ημίαιμη να προστεθεί στα μέλη της οικογένειας. Έτσι τώρα αυτή θα απαρτίζεται από 2 παπαγαλάκια, 1 καναρίνι, 1 χελώνα, 1 μονομάχο, 4 γάτες, 1 σκύλο 2 μόνιμα δίποδα με έναρθρο ενίοτε λόγο και 1 έκτακτο.

 
At Fri Jan 05, 09:13:00 AM, Blogger Κωστής Γκορτζής said...

Με το καλό! Αναμένουμε φωτό!

Σε λίγο θα ανταγωνίζεστε το Πάρκο Ζώων!

 
At Fri Jan 05, 10:03:00 AM, Blogger allmylife said...

Χαμογελαστή όπως με παροτρύνατε ήρθα, είδα και Αυτόν (Σίμπα) στο προηγούμενο ποστ σας,-τον ερωτεύτηκα βαθιά - σας διάβασα και φεύγω ακόμη πιό χαμογελαστή, αφήνοντας τις πιό αληθινές μου ευχές.
Καλημέρα σας.
:)

 
At Fri Jan 05, 10:07:00 AM, Blogger Κωστής Γκορτζής said...

Χαίρομαι για το χαμογελαστή.
Και ξαναχαίρομαι για την επίσκεψη!
Πολύ καλημέρα σας!

 
At Thu Jan 11, 09:57:00 AM, Blogger Alkyoni said...

δεν το πιστεύω πως από δω έσβησες το "ανώνυμο" πατ πατ σματς σχόλιό μου,που σου χα αφήσει για καλή χρονιά!!!
:(
όταν δεν είμαι θεσ/κη αφήνω σχόλια σαν ανώνυμη,αλλά πάντα με κάτι αναγνωρίσιμο σ αυτόν που αφήνω το ζζζζζχόλιο
πατ πατ (δυνατό!)
:)

 
At Fri Jan 12, 12:47:00 PM, Blogger Κωστής Γκορτζής said...

Αλκυόνη μου, να 'σαι καλά.
ΔΕΝ έχω σβήσει σχόλιο μέχρι τώρα στο μπλογκ μου. ΚΑΝΕΝΑ.
Μήπως δεν το ανέβασε ο Μπλόγκερ;
Μου έστειλε κι άλλος 'ανώνυμο' και υπάρχει!
Σμουτς!

 

Post a Comment

<< Home