Friday, December 01, 2006

ΚΑΝΑΡΗΣ

Αφιερωμένη στη so far που της αρέσουν τα σύννεφα.



8 Comments:

At Fri Dec 01, 04:16:00 PM, Blogger So_Far said...

Σας ευχαριστώ πολύ... η φωτογραφία είναι καταπληκτική. Η αλήθεια είναι ότι μου αρέσουν πολύ τα σύννεφα. Βλέπετε έχω μεγαλώσει ακούγοντας ιστορίες για σύννεφα... πώς να ξεχαστεί αυτό?

 
At Fri Dec 01, 06:06:00 PM, Blogger Κωστής Γκορτζής said...

Είναι ζωγραφιά του πλοίου με τον Ναύαρχο στα σύννεφα να του δείχνει τον δρόμο. Πολλοί δυσκολεύονται να τον δούν με την πρώτη ματιά. Αλλά, ως σύλληψη, μου άρέσει πολύ. :)

 
At Sun Dec 03, 11:56:00 AM, Blogger NinaC said...

Έξαιρετικά ρομαντική!

(τς τς τς....)

:p

 
At Sun Dec 03, 04:50:00 PM, Blogger yorgos said...

πράγματι ένα πολεμικό πλοίο είναι πολύ ρομαντικό...

καλέ ναύτηηηηη!

:D

 
At Sun Dec 03, 05:19:00 PM, Blogger Κωστής Γκορτζής said...

Βρε Λύκε η φωτογραφία δεν μπήκε τόσο για το πλοίο όσο γι αυτόν που απεικονίζεται μέσα στα σύννεφα. Είναι αυτός που η Ιστορία (όπως μας την διδάσκουν) περιγράφει ως πτωχό ξυπόλητο μπουρλοτιέρη. Ξέρεις, όμως, ότι αυτός έγινε πέντε φορές πρωθυποργός Εθνικής Ενότητας όταν οι υπόλοιποι "ήρωες" του 21 αλληλοσκοτώνονταν να μοιράσουν τα οικόπεδα;
Ψάξε στο σύννεφο... :)

 
At Sun Dec 03, 07:12:00 PM, Blogger Μαύρο πρόβατο said...

:-))) Εκτός από το "μπουρλοτιέρη", σα να μου φαίνεται οτι υπάρχουν κι άλλες πολλές μορφές κρυμμένες;

 
At Sun Dec 03, 08:20:00 PM, Blogger Κωστής Γκορτζής said...

Όχι, σύντροφε, απλά ο ζωγράφος είχε κέφια...

 
At Fri Jun 08, 11:16:00 AM, Anonymous Anonymous said...

Μήπως θα μπορούσατε να μου βρείτε το οικόσημο του Κανάρη;

 

Post a Comment

<< Home