Thursday, March 30, 2006

Το χάσμα γενεών

«Μπαμπά αύριο έχουμε Έκθεση!»
«Μπράβο, τι θα εκθέσετε;»
«Μπαμπά άσε τ’ αστεία, το θέμα είναι Το χάσμα των γενεών και δεν μπορώ να σκεφτώ κάτι. Τι είναι χάσμα γενεών;»
Έλα μου ντε, σκέφτηκα.
«Λοιπόν», αποφάνθηκα. «Για σκέψου λίγο, μην και είναι ο διαφορετικός τρόπος που αντιλαμβάνεται η γενιά μου, ας πούμε, τα πράγματα από την δική σου, ας υποθέσουμε, γενιά;»
«Και γιατί η δικιά σου γενιά αντιλαμβάνεται διαφορετικά απ’ ό,τι η δική μου τα πράγματα;»
«Γιατί η δικιά μου γενιά μεγάλωσε σ’ ένα περιβάλλον με διαφορετικά κοινωνικά δεδομένα και έχει τελείως διαφορετικές εμπειρίες απ’ ότι η δικιά σου.»
«Δηλαδή;»
«Δηλαδή να, πάρε παράδειγμα τις πολιτικές μας πεποιθήσεις. Οι της γενιάς μου διαμορφώθηκαν από πολιτικούς όπως ο Καραμανλής, ο Παπανδρέου, ο Μητσοτάκης, ο …»
«Σιγά, για να καταλάβω, κι εμείς Καραμανλή, Παπανδρέου και Μητσοτάκη έχουμε, ποια είναι η διαφορά;»
«Εντάξει, δεν είναι και το καλύτερο παράδειγμα. Σβήσ’ το. Και, κοίτα να δεις, άσε τα πολιτικά, μικρή είσαι ακόμα, πάρε για παράδειγμα τους ανθρώπους που διαμορφώνουν, αλλά και λένε ότι εκπροσωπούν, την κοινή γνώμη, τους δημοσιογράφους. Εμείς μεγαλώσαμε με τον Καψή, με τον Πρετεντέρη, με τον Ζούλα, με τους Διακογιάννη και Τσώχο στ’ αθλητικά, με…»
«Εεεε! Κι εμείς Καψήδες, Πρετεντέρη, Ζούλα και Διακογιάννη και Τσώχο έχουμε. Χάσμα δεν βλέπω και θα την πατήσω στην Έκθεση αύριο!»
Πάνω που άρχισα να απογοητεύομαι, άστραψε η ιδέα στο μυαλό μου. Μουσική!
«Τι ακούς τόση ώρα που μιλάμε μ’ αυτά τ’ ακουστικά που θα σε κουφάνουν μια μέρα γιατί δεν ακούτε τους μεγαλύτερους…;»
«Ακούω τη Βίσση στο καινούριο της Γιουροβίζιον»
Ωχ! Να πάρει, ξανασκέφτηκα. Τι της λες τώρα; Κι εμείς τη Βίσση απ’ τη Γιουροβίζιον τη γνωρίσαμε πριν τριάντα χρόνια…,
« ναι, αλλά, εμείς μεγαλώσαμε κυρίως με Καζαντζίδη, Νικολόπουλο. Νταλάρα, Σαββόπουλο, Κόκοτα, Μπιθικώτση, Μενιδιάτη, Παπακωνσταντίνου, τον άλλον με τα ψηλά ρεβέρ, μη σου πω Διονυσίου…»
«Ε, και; Με τους ίδιους μεγαλώνουμε κι εμείς, πού είναι η διαφορά; Στον Διονυσίου…; Σιγά! Εμείς έχουμε τρεις Διονυσίου τώρα!»
Ωχ! Ξανά, δίκιο έχει το παιδί, λάθος παράδειγμα. Ξέχασα ότι στην Ελλάδα –λόγω προβλημάτων στο Ασφαλιστικό- οι καλλιτέχνες (και οι πολιτικοί και οι γιατροί και οι δικηγόροι και και…) δεν βγαίνουν ποτέ στη σύνταξη, βάλε ότι και οι γιοι και οι κόρες πρέπει να συνεχίσουν οπωσδήποτε αυτό που κάνει ο μπαμπάς, ε, μπαζώθηκε το …χάσμα, ας πιάσουμε το …εξωτερικό.
«Εντάξει ρε παιδί μου, σβήσ’ το και αυτό, αλλά η γενιά μου ήταν ροκ. Απ’ τον Βασιλιά τον Έλβις, τους Λεντ Ζέπελιν μέχρι Μπλακ Σάμπαθ κι όποιον πάρει ο Χάρος!»
«Πού ζεις ρε πατέρα, αυτά ακούμε κι εμείς, Μαζί δεν πήγαμε δυο φορές στους Σκόρπιονς; Μια χαρά παιδιά είναι.»
«Τι παιδιά παιδί μου, αυτοί είναι μεγαλύτεροι από μένα! Θα μ’ αφήσεις να τεκμηριώσω το χάσμα τέλος πάντων;»
«Αν μ’ αφήσεις να πάω στους Ρόλινγκ Στόουνς…» μου είπε «ζουν αυτοί ακόμη;» ρώτησα και ξέμεινα και από μουσικά επιχειρήματα τεκμηρίωσης του χάσματος.
Οπότε, αλλάζουμε πεδίο.
«Πάρε το σινεμά, εμείς μεγαλώσαμε με την Αλίκη, με την Καρέζη με τον Κωνσταντίνου, με τον Βουτσά, με τον Λάκη Κομνηνό…»
«Ποιόν τον Παύλο Μελά που είδαμε προχθές στην τηλεόραση; Τι μου λες ρε μπαμπά, κι εγώ με την Αλίκη στο Ναυτικό μεγαλώνω, τριανταδύο φορές στα δεκάξι μου το είδα, και με την Καρέζη να φωνάζει Ναυσικάααα και με τον Βουτσά να κυνηγάει μια την Καραγιάννη και μια τη Χλόη Λιάσκου, και τον Βλάχο να κυνηγάει τη βουλευτίνα Ανουσάκη στις Καλαμιές να τη βιάσει, που είναι η διαφορά;»
«Δε σου είπα να βλέπεις μόνο τα ΚΑΤΑΛΛΗΛΑ για ανηλίκους;;»
«Μην αλλάζεις θέμα μπαμπακουλικάκο μου» –πώς ρίχνονται οι μπαμπάδες ε;- « για το χάσμα γενεών λέγαμε και χάσμα δεν βρήκαμε»
«Βρε πουλάκι μου, ας πούμε η εμφάνιση. Φοράς κάτι μισακά χαμηλοκάβαλα παντελόνια καμπάνα…»
«Γιατί εσύ τι φορούσες στην ηλικία μου, να φέρω το άλμπουμ;»
«Ασ’ το κι αυτό καλύτερα»
‘Τα’ αφήνω κι αυτό. Ναι, αλλά αύριο με την Έκθεση τι θα γίνει;;»
«…..Λοιπόν, γράψε. Χάσμα γενεών είναι η ψευδαίσθηση κάθε γενιάς ότι είναι διαφορετική από την άλλη. Χρησιμοποιείται ως όρος όταν, για οποιονδήποτε λόγο δεν θέλουν οι γονείς να εξηγήσουν κάτι στα παιδιά τους και όταν τα παιδιά δεν θέλουν να εξηγήσουν κάτι στους γονείς τους.»
«Κατάλαβες;»
«Κατάλαβα, και ήδη νιώθω ένα χάσμα μέσα μου! Σμούτς!»

Labels:

29 Comments:

At Fri Mar 31, 12:04:00 AM, Blogger NinaC said...

Τέλειο, τ έ λ ε ι ο, Τ Ε Λ Ε Ι Ο!
(και, βεβαίως, βιωμένο και από εμένα με τις δικές μου κοράκλες, προ ετών...)

Διόρθωση, "μπαμπακουλικάκο": η Καρέζη φώναζε "Αθηνάααααα". "Ναυσικάααα" έλεγε ο Παπαγιαννόπουλος!!!

πατ....πατ....πατ.... (μεταμεσονύκτιο)

 
At Fri Mar 31, 12:21:00 AM, Blogger Κωστής Γκορτζής said...

C.D.μου χραπ, χραπ, χραπ (ουρά) και γλυκιά καληνύχτα. Δίκιο έχεις, δεν τα εμπέδωσε καλά η ...κόρη!

 
At Fri Mar 31, 01:09:00 AM, Anonymous Anonymous said...

Μήπως χάσμα γενεών να 'ναι, το ακούσιο χάσιμο της σκυτάλης από την προηγούμενη γενιά, για να την παραλάβει η επόμενη;

 
At Fri Mar 31, 01:27:00 AM, Anonymous Anonymous said...

χαχαχαχα! απλά απολαυστατικότατο... δεν το είχα σκεφτεί πότε έτσι να πω την αλήθεια...

 
At Fri Mar 31, 02:39:00 AM, Blogger Кроткая said...

Ημίαιμε, σ'ευχαριστώ πολύ, ειλικρινά. Με συγκίνησες για άλλη μια φορά... \
Μόνο που, παραφράζοντας το Γαλλιλαίο, θα σου πω, "και όμως, υπάρχει". Γιατί υπάρχει στα μυαλά μας. Πάντα οι καινούριοι, νιώθουν την ανάγκη να διαφοροποιηθολυν από μτους προηγούμενους. Ακόμα κι όταν δεν βοηθάνε οι εποχές.

Ξέχασες όμως να πεις μερικά στοιχεία στην κόρη. Ξέχασες πχ ότι εσύ άρχισες να δουλεύεις πολύ νωρίς για να συμβάλλεις στο οικογενειακό εισόδημα, ενώ εγώ πολύ αργότερα και από τσαμπουκά για να σου αποδείξω πως μπορώ να ανεξαρτητοτποιηθώ, δηλ. να πληρώνω τα τσιγάρα μου και τον καφλε μου χωρίς το χαρτζηλίκι σου. ότι εγώ ήξερα τι είναι ιντερνετ και mp3 palyer στην ηλικία που εσύ θεωρούσες διασκέδαση μόνο το λούνα παρκ και το σινεμα. ότι η μαμά μου έπρεπε να εφευρίσκει δικαιολογίες και ψέματα για να συναντάει το μπαμπά μου στα 24 κι ενώ ήταν ήδη αρραβωνιασμένοι, ενώ εγώ είχα το θράσσος να σου κουβαλήσω το γκόμενο στα 19 στο σπίτι με το έτσι θέλω και στα 29 να συγκατοικώ μαζί του και να πηγαίνουμε και μαζί ταξιδάκι ως τετράδα άμα λάχει, και να λες κι ευχαριστώ από πάνω...
Κι όλα αυτά, χάρη στη δική σου γενιά.
Σ ευχαριστώ κυρίως γι αυτό.

 
At Fri Mar 31, 10:33:00 AM, Blogger Μαύρο πρόβατο said...

Φίλε ημίαιμε είσαι αξεπέραστος!!!!

Τελικά, μεγάλο πράμα τα μπλογκς: αν δεν υπήρχαν, πού θα έγραφες (εσύ και πολλοί άλλοι) και πού θα σε διαβάζαμε;

Στο χώρο μου, υπάρχει μια τάση να δίνουν μεγάλη βάση στο "χάσμα" - παίζει δηλ. το γνωστό βιολί οτι οι νέοι είναι όλο και πιό άχρηστοι. Ετσι, ακούς πχ για τους τριτοετείς οτι είναι χειρότεροι από τους περισινούς, κι αυτό για έξι-εφτά χρόνια. Ρε θα είχαμε καταλήξει να έχουμε μουσκάρια στο αμφιθέατρο, τους λέω, αλλά δεν ακούω μουγγανητά ακόμα. Τίποτα οι συνάδελφοι...

 
At Fri Mar 31, 10:52:00 AM, Blogger Κωστής Γκορτζής said...

Μαυροπρόβατέ μου, πίστεψέ με, καμμιά πρόθεση συγγραφικής καταξίωσης είχα ή έχω. Ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια που μου επιβεβαιώνουν ότι υπάρχουν κι άλλοι που τους αγγίζουν οι σκέψεις μου. Εδωπέρα βρέθηκα για το παλιοαεροδρόμιο της Θεσσαλονίκης και έχω μείνει μ' ανοικτό το στόμα από τον ανθρώπινο πλούτο που ανακάλυψα! Αυτό λέω και στην "καθαρόαιμή" μου, ότι τελικά δεν είμαστε και λίγοι εμείς οι "άλλοι" που δεν έχουμε γαϊδουροποιηθεί ακόμη.
Για τους νέους έχω να πω πολλά γιατί και από τα χέρια μου έχουν περάσει χιλιάδες (σε άλλο από το δικό σου πεδίο) και φτύνω την τηλεόραση κάθε φορά που βρίσκει τα συνηθισμένα "κουσούρια" καταστροφολογώντας. Είναι ΠΟΛΥ καλύτεροι από εμάς!
Ευχαριστώ από καρδιάς.

Krotkayaουλίτσα, έχεις δίκιο, χαριτωμενίστικα τα έγραψα όμως, δεν είναι δα και διατριβή! Εδώ τα παιδιά μου μεγαλώνουν με μάς ενώ εμείς μικραίνουμε μαζί τους, οπότε αυτό που μένει είναι μια απέραντη τρυφερότητα.
Αν καταλάβεις ότι η εφηβεία είναι απαραίτητη διαδικασία ανεξαρτητοποίησης, τότε όλα κυλούν ομαλά...

lykojohn, καλως ήρθες στα μέρη, σε παρακολουθώ και πριν τις συστάσεις της κροτ.

Κυκλοδίωκτον, θα έλεγα το ...εκούσιο!

 
At Fri Mar 31, 11:22:00 AM, Blogger άστεγος said...

Επιτέλους και ένας της "άλλης γενιάς", που αντί να δίνει συμβουλές, προτιμά να δει τους νέους ως ίσους!!!
Να ' σαι καλά ημίαιμε!
Όσο για την "κληρονομική βασιλεία" στην Ελλάδα (Καψήδες, Παπανδρέου,Τσώχοι, Μητσοτάκηδες κλπ) μάλλον θα πάρει τέλος κάποτε με την πτώση του Βυζαντίου. Αρκεί αυτή τη φορά να περάσουμε στην Αναγέννηση και όχι σε χειρότερη μορφή υποδούλωσης...

 
At Fri Mar 31, 01:06:00 PM, Blogger ---. said...

Χάσμα γενεών φιλαράκι, είναι το πάτημα για να τα χώνουμε σε όλους τους μικρότερους και να νιώθουμε εμείς ανώτεροι.

Πάντως, η μικρή μου φαίνεται μεγάλη μούρη!
Να σου ζήσει φίλε μου.

:)

 
At Fri Mar 31, 01:44:00 PM, Blogger Κωστής Γκορτζής said...

Ιχνηλάτα μου, ξέρεις ότι χαίρομαι φίλους σαν το Μ.Π κι εσένα γιατί είστε ξεχωριστοί, ο καθένας με τον τρόπο του. Ευχαριστώ!
Θα γελάσει και ο κάθε πικραμένος όταν αρχίσω να "δίνω" φωτογραφίες...

Costantina μου, πολύ "φοβάμαι" ότι η μικρή σ' ακολουθεί κατά πόδας! (και χαίρομαι, ε!)

Αντώνιε, συνονόματε του γιού, ευχαριστώ. Μετά τα ...δίδυμα, βλέπω να καθυστερεί η πτώση του Βυζαντίου...

Amelie, Ο Σίμπα (ημίαιμος) κι εγώ, ακόμη περιμένουμε λεπτομέρειες για το στοματικό διάλυμα....(η Ντουένια σου ...έγραψε!)

 
At Fri Mar 31, 03:45:00 PM, Blogger Λαμπρούκος said...

Μαγος αγαπητέ μου, Μάγος!!!!

 
At Fri Mar 31, 04:42:00 PM, Blogger Κωστής Γκορτζής said...

Λαμπρούκος, θα σου πρότεινα ενα ...μαγικό αλλά θα με πάρεις με τις καρύδες!Tks

 
At Fri Mar 31, 05:31:00 PM, Blogger Кроткая said...

"Χάσμα γενεών φιλαράκι, είναι το πάτημα για να τα χώνουμε σε όλους τους μικρότερους και να νιώθουμε εμείς ανώτεροι."
Από τους καλύτερους ορισμούς που έχω δει για τον όρο...

 
At Fri Mar 31, 05:47:00 PM, Blogger Κωστής Γκορτζής said...

Πάει κι ανάποδα, όμως. Να τα χώνουμε στους μεγαλύτερους για να νιλωθουμε ότι μπορούμε και χωρίς αυτούς...
Σε κάθε περίπτωση είναι, πάντως, "πάτημα".
Στρώσου τώρα για τη συνέχεια, τα λες απολαυστικά!

 
At Fri Mar 31, 06:24:00 PM, Blogger Кроткая said...

έχεις ένα point! το χω κάνει ακι το ξέρω! είδες ειλικρίνεια;
δεν θα προλάβω μάλλον σήμερα για τη συνέχεια, έχω επισκέψεις!
ές αύριον τα σπουδαία!

 
At Fri Mar 31, 11:06:00 PM, Anonymous Anonymous said...

Na kanei kai kapoios ton kako!

An kai exete dikio ws pros thn en elladi oikogeneiokratia kai ws pros thn politistikh ka8usterish twn kairwn mas (paroti uparxei anaptuksh ths peiramatikhs mousikhs, trip hop, k.a), den einai etsi ta pragmata. Diavaza kai thn "Die Zeit" thn Pempth kai yparxoun ousiwdeis diafores, tis opoies epishmainei kai auth h efhmerida, me aformh thn eksegersh twn newn ths Gallias.
1o point: H genia sas eixe (endexomenws kai afelh) oramata. Eixe ena mellon me prooptikh, to opoio stereitai h genia mas. Opoios evgaze to Pan/mio, evriske douleia. Twra?
2o point: Yparksh koinwnikou istou, ergasiakes sxeseis k.o.k. Shmera h palai pote viwmatikh proslhpsh tou koinwnikou exei upokatasta8ei apo th virtual proslhpsh pou parexoun ta thleoptika programmata. H amesh epafh, auth pou mas dinei th dunatothta na ekfrastoume ws plhreis proswpikothtes (swmatika te kai pneumatika), exei allaksei. Oi kwdikes auths dhladh. Alliws 8a kanate kamaki sth genia sas, alliws kanoume twra (dhladh de leme katevata apo ton Trotski). Epishs, auth exei emploutistei me tis katakthseis ths texnologias. To diadiktuako kamaki zei kai vasileuei. Etsi, h autonomhsh tou pneumatos kai tou swmatos einai uparkth. De lew oti uparxei xasma anamesa tous. Auto suntelei omws sto na uparxei diaforetikou eidous ekseliksh ths proswpikothtas ap' oti stis meres mas. Einai kai alla polla shmeia twn kairwn pou dinoun ton tono ths genias mou.

De tha parasur8w ke hmiaime apo thn wraia sas grafh.

O telwn en eksoria
apo Thessalonikh!

 
At Sat Apr 01, 12:46:00 AM, Blogger alombar42 said...

Ανπέχταμπλ - αν και το διάβασα αργά :)


Η μόνη διαφορά είναι στο ζήτημα της ταχύτητας. Τώρα τα πάντα είναι (τρέχουν, γίνονται, απαιτούνται κλπ) πιο γρήγορα, σε απόλυτα νούμερα. Πάλι βέβαια, τα παιδιά δεν αντιλαμβάνονται αυτό το πιο γρήγορα, επειδή αυτή είναι η δική τους ταχύτητα.

Απάντηση προς τον ανώνυμο: αυτά ίσως ισχύουν σε ορισμένες οικογένειες - όχι σε αυτήν ενός ημίαιμου με παπιόν :)

 
At Sat Apr 01, 12:58:00 AM, Blogger Xνούδι said...

πανέξυπνο, υπέροχο παιδί.

Από ποιόν να πήρε άραγε ;-)

Σε φιλώ χνουδένια καλέ μου και πολλές καλημέρες :-)

 
At Sat Apr 01, 01:23:00 AM, Blogger NinaC said...

pat...pat....nihterino

 
At Sat Apr 01, 10:41:00 AM, Blogger Κωστής Γκορτζής said...

Αλομβαριε, ο ανώνυμος είναι ο αγαπητός exiled σε διάλειμα της "εξορίας του".
Στην ορμητικότητα των νιάτων του, πήρε πολύ σοβαρά τα γραφόμενά μου, που δεν είναι τίποτα παραπάνω από μια σατυρική παράθεση γεγονότων στην Ελλάδα που δεν αφορούν και τόσο στο "χάσμα" γενεών.
Απολαμβάνω τα μαχητικά του σχόλια, όπως εξ άλλου και τα δικά σου χαμόγελα, ξεκαρδίσματα θα' λεγα! Ευχαριστώ.
Και τους δυό!

Χθες πήγα με τη συζυγάτα μου και την κορού στον Πασχαλίδη. Αισιοδόξησα!!!!

Χνουδένια μου με τα απαλά χαϊδολόγια σου ομορφαίνεις αφάνταστα τον ψυχικό μας κόσμο.

Ντάμα μου, χραπ, χραπ, χραπ.
Δεν έχει θάλασσα αυτό το ΣΚ;

 
At Sat Apr 01, 01:23:00 PM, Blogger NinaC said...

πατ...πατ....πατ.... πρωτομηνιάτικο!!!!!!!

 
At Sat Apr 01, 02:58:00 PM, Blogger Кроткая said...

Καλός ο Πασχαλίδης ε; Κι εμένα μου άρεσε πάρα πολύ! Σας είπε μπόλικα κρητικά; Ήταν κι ο Χαρούλης μαζί του; Για πες!

 
At Sat Apr 01, 08:35:00 PM, Blogger Κωστής Γκορτζής said...

Λοιπόν, Πασχαλίδης: (χωρίς Χαρούλη αλλά με Βασίλη Σκουλά λυράρη απ' αυτούς που όταν παίζουν λύρα ταξιδεύουν σε κόσμους αρχέγονους δικούς τους...)
4 ώρες πρόγραμμα, με ΕΛΛΗΝΙΚΗ μουσική, με εκπληκτικούς μουσικούς και σεβασμό στο κοινό που δεν γέμισε ασφυκτικά τον Μύλο και περιείχε και μερικούς που χειροκροτούσαν μόνο σε ότι τους θύμιζε -μακρινά- μπουζούκι... Ευτυχώς λίγοι.
Εγώ πρέπει να ήμουν ο μεγαλύτερος και το Σοφάκι μου η μικρότερη (στη μέση το χάσμα...). Η κυρά μου και κυρία μου αγκαλιστί μου.
Ο Μίλτος άψογος. Ο Σπυριδάκης του (λύρα κι αυτός) επίσης.
Η κρητικοπούλα στο πιάνο εξαιρετική -και στο τραγούδι-. Μια άλλη ψηλή λεπτή κρητικοπούλα, Βαλεντίνα θαρρώ, στο φλάουτο και τουμπερλέκι, σοβαρή, θλιμμένη λίγο και όμορφη, μέχρι που στο πουθενά, μόλις ο Σκουλάς εκστασιάστηκε σε μια πεντοζάλη, άρχισε να χορεύει λεβέντικα -αρσενικοθήλυκα- και να στροβιλίζεται σαν το φεγγαρόπλοιο του Χνουδιού σε ηλιακή καταιγίδα. Ήταν τα ωραιότερα δύο λεπτά οπτικομουσικής απόλαυσής μου εδώ και χρόνια. Έμεινα με ανοιχτό το στόμα χτυπώντας με μανία τα χέρια μου στο ρυθμό για τον ίδιο λόγο που η κόρη μου είχε μείνει μ' ανοιχτό το στόμα και χτυπούσε κι αυτή τα χέρια της. Το χάσμα είχε εξαφανιστεί!
Ξαναγύρισε, όμως, το ρημάδι όταν ο Σκουλάς με τον Πασχαλίδη, λίγο πριν το τέλος, ζήτησαν να πούμε όλοι μαζί το Αγρίμια κι Αγριμάκια μου.
Να μη σας πώ ότι ήμουν κι ο μόνος που το ήξερα....

 
At Sat Apr 01, 08:59:00 PM, Blogger Кроткая said...

Ημίαιμε, μη λες τέτοια, κι εγώ τις καλύτερες συναυλίες με τους γονείς μου τις έχω φχαριστιθεί!
Το πρόγραμμα από ό,τι καταλαβαίνω ήταν το ίδιο με το Δίπλα στο ποτάμι στην Αθήνα (έχουν περάσει χρόνοι δέκα δεν το λένε;), αλλά το πρόβλημα στην Αθήνα τουλάχιστον είναι το κοινό που λειτουργεί σα να βλέπει τηλεόραση ή να έχει πάει στα μπουζούκια. Τέλοσπάντων, άμα μπορείς να απομονωθείς από αυτό, όσο γίνεται, είναι καλά.
Η Κρητικοπούλα στο φλαόυτο λέγεται Βαλεντίνα κάτι, και στην Αθήνα χόρευε αυτή τον πεντοζάλη! Καταπληκτικό; Το φαντάζεσαι;
Σε τεέτοιες φάσεις, όντως το χάσμα εξαφανίζεται! Εγώ αυτό το ένιωσα πολύ έντονα, όταν είδα Σαββόπουλο-Παπάζογλου στο πριν από δυο χρόνια νομίζω, όπου είχα πάει με γονείς κι ένα φιλικό τους ζευγάρι και ήταν τρομερά! Η μαμά μου κι εγώ είμασταν οι μόνες καπνίστριες στο τραπέζι και εκείνες που τραγουδάγανε πιο δυνατά -και πιο φάλτσα, αλλά ποιος νοίαζεται;
Για να μη σου πω για τη συναυλία που παρακολουθήσαμε μαζί, όταν εγώ ήμουν 15: Τσακνής, Μαχαιρίτσας, στο Ρόδον, όρθιοι (!). Τελικά έχω πολύ ροκ γονείς! :)

Άντε, να πεις στην κόρη να σε πάει και στο Δεληβοριά! Κι εγώ τη βγάζω έξω τη μαμά μου όποτε κατεβαίνω Αθήνα!

 
At Sat Apr 01, 09:19:00 PM, Blogger Κωστής Γκορτζής said...

1ον. Για τη Βαλεντίνα λέω! Αυτή χόρεψε κι εδώ. Έκσταση! (έχω κάνει και στην Κρήτη δυό χρόνια και ξεχωρίζω το αυθεντικό απ' το Τουριστικό. Το "αρσενικοθήλυκο" πήγαινε στον τρόπο που χόρεψε. Με αντρική λεβεντιά και γυναικείο μεγαλείο)
2ον. Δεν με πάει η κόρη μου, ΠΑΜΕ!
3ον. Σίγουρα οι γονείς σου είναι ροκ, φαίνεται απ' την κόρη τους!
Να την χαίρονται και να τους χαίρεται!

 
At Sat Apr 01, 09:25:00 PM, Blogger Кроткая said...

Δενν σε πάει η κόρη ε; Άσε να περάσουν μερικά χρόνια και θα δεις. Κι εγώ δνε τους ήθελα στην ηλικία της, αλλά μετά -που δεν έβρισακ και παρέα από τους συνομίλικούς μου για τέτοια μέρη- και καθώς τα μουσικά μου γούστα είναι ακριβώς αυτά της μαμάς μου, κυρίως (εμ, ποιος με γαλούχησε;), όχι μόνο την πήγαινα! την παρακάλαγα κιολας! έχω κατέβει ειδικά από την Ελβετία για πσκ, για τέτοιο λόγο, και μάλιστα ήταν κι έκπληξη, δεν τους είπα τίποτα και με είδαν ξαφνικά στην πόρτα! Πολύ σούπερ!
Βρες τι παίζεισ το Μύλο το Πάσχα και τα λέμε!

 
At Wed Feb 07, 09:12:00 PM, Anonymous Anonymous said...

This comment has been removed by a blog administrator.

 
At Wed Jan 09, 04:53:00 PM, Anonymous Anonymous said...

telio, apla telio!dn sinithizw na diavaswellinikes istoselides, gt ime mathitria se angliko sxolio. avrio omws exw ekthesi me thema to xasma geneon k etsi ekana ena research sto internet. exw enthousiasti me afto to kimeno, k pistevw oti tha me voithisi poli na anapti3w to thema stn avriani ekthesi gt nmz pws aftoto kimeno me voithise na to katalavw kalitera! ime entousiasmeni, anipomono na teliwsw tn erevna m gia na mporesw na diavasw k ta ipolipa kimena sas!

 
At Wed Mar 05, 11:41:00 PM, Anonymous Anonymous said...

just very perceptive!it made me revisit and change values and convictions.Tommorow i have to write an essay on this subject and you helped me a lot!thanks!keep on...

 

Post a Comment

<< Home