Thursday, April 13, 2006

Και ξαναφουντώνει



Κι άλλος Βουλευτής -Αντώνιος Καρπουζάς ΝΔ, Πιερίας- υποστηρίζει τη δημιουργία Βαλκανικού Αεροδρομίου ΔΥΤΙΚΑ της πόλης. Ο Θεόδωρος Καράογλου, βουλευτής ΝΔ, Β΄Θεσ/νίκης, επανέρχεται και υπενθυμίζει ότι μένει σταθερός στην άποψη που κατέθεσε για μετεγκατάσταση του Αεροδρομίου και ακύρωση της επέκτασής του στο σημείο που βρίσκεται τώρα. Ας βρούν οι βουλευτές και την Χρύσα Αράπογλου, του ΠΑΣΟΚ, και από ΚΟΙΝΟΥ ας αναδείξουν το θέμα στη Βουλή των Ελλήνων.

Ο δημοσιογράφος Φώτης ΚΟΥΤΣΑΜΠΑΡΗΣ, σαν να ξεθαρρεύει σιγά-σιγά - του δόθηκε και ΟΛΟΚΛΗΡΗ σελίδα στο τελευταίο Φύλλο. Πιάστε τον αλα μπρατσέτα με τα μηνύματά σας για να καταλάβει ότι η προσπάθειά του να αναδείξει το πρόβλημα έχει την υποστήριξη πολλών.

Ζητώ συγνώμη από τους καλούς φίλους και φίλες (ιδίως τους εκ του εξωτερικού ορμώμενους) για το ανιαρό των ποστ αλλά νομίζω ότι έτσι δοκιμάζουμε και τη δυνατότητα παρέμβασης στα κοινά με κριτική και προτάσεις σε θέματα που αφορούν σε όλους μας.
Δεν χρειάζεται να σχολιάζετε, αλλά αν βρίσκετε λογικά αυτά που καταγράφονται εδώ, γράψτε ένα απλό μέηλ στο e-mail:makthes@newspaper.gr "Διαφωνώ με την επέκταση του Α/Δ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ στη θάλασσα, συμφωνώ με την ανάπτυξή του Δυτικά της πόλης".

Labels:

6 Comments:

At Fri Apr 14, 03:08:00 AM, Blogger NinaC said...

Οκ, το έστειλα. Αλλά πιάνεται? Εγώ είμαι χαμουτζού, ξέρετε....

:p

 
At Fri Apr 14, 01:05:00 PM, Blogger Lion said...

mail εσταλη. Θεμα του μπλογκ *καθολου* βαρετο.
Και οι πλακες στην ωρα τους και οι αγωνες στην ωρα τους. Το ενα δεν αποκλειει το αλλο.

Συνεχισε.

 
At Fri Apr 14, 02:18:00 PM, Anonymous Anonymous said...

εγώ μετά το email στην εφημερίδα έφτιαξα ένα email σε στυλ forward με links σε blogs που ασχολούνται με το θέμα του αερδρομίου και τα άλλα περί αναπλάσεων και το έστειλα σε όλη μου τη λίστα ζητώντας όποιος συμφωνεί να το προωθήσει με τη σειρά του στους δικούς του γνωστούς.

 
At Fri Apr 14, 02:55:00 PM, Anonymous Anonymous said...

επίσης είμαι γραμμένος και σε μια emailing list ιστορικών με 185 μέλη! ελπίζω να πιάσει τόπο εκεί!

 
At Fri Apr 14, 04:31:00 PM, Anonymous Anonymous said...

ημίαιμε, στείλε μου αν έχεις την καλοσύνη ένα mail στο lykojohn@gmail.com για να δω το mail σου για να σε στείλω εγώ ένα mail. έχω ένα μήνυμα για σένα. :) μπερδεύτηκες?

 
At Sat Apr 15, 11:01:00 AM, Blogger ma.beez said...

o.k. στέλνω τώρα

 

Post a Comment

<< Home