Monday, April 03, 2006

Για να κοιταζόμαστε στα μάτια!

44 Comments:

At Tue Apr 04, 11:17:00 PM, Blogger Кроткая said...

τώρα να δεις τι έχει να γίνει! γάτες μόνο;; :)

 
At Tue Apr 04, 11:20:00 PM, Blogger Κωστής Γκορτζής said...

ΕΤΣΙ ήθελα ν' ακούσω το τραγούδι!

 
At Tue Apr 04, 11:22:00 PM, Blogger Кроткая said...

καλά βρε Ημίαιμε, όλα σοβαρά τα παίρνεις! τέλοσπαντων, εοιμάζω κι άλλες εκπλήξεις (χαρη στην CD και εμμέσως το Λαμπρούκο! χε!). Για κοπιάστε, για κοπιάστε! φρέσκο πράμα!

 
At Tue Apr 04, 11:29:00 PM, Blogger Κωστής Γκορτζής said...

Μπρε, για τον τρόπο που ήθελα ν' ακούσω το τραγούδι! Face to face εννοούσα.

 
At Tue Apr 04, 11:30:00 PM, Blogger Кроткая said...

οκ, οκ, μη μου εξάπτεσαι!

 
At Tue Apr 04, 11:46:00 PM, Blogger Кроткая said...

ama thes instructions gia ti mousiki, na sou pw. alla egw xerw mono gia opws to ekana egw, mesa se post me link. gia pio proxwrimena (tupou cd kai lambroukou), aftoi einai oi experts.
to diko mou einai panefkolo, exou kai ligotero theamatiko, alla den eimaste oloi tis epideixis (osa de ftanei i alepou...)!

tha valeis ta gavgismata tou imiaimou? :)

 
At Wed Apr 05, 12:20:00 AM, Blogger NinaC said...

This comment has been removed by a blog administrator.

 
At Wed Apr 05, 01:16:00 AM, Blogger Mirandolina said...

γελαστά, γελαστά - ωραία!

 
At Wed Apr 05, 02:48:00 AM, Blogger NinaC said...

πατ...πατ... καληνύχτες :)

 
At Wed Apr 05, 10:42:00 AM, Blogger Λαμπρούκος said...

Ημίαιμε τ' αφεντικό σου είναι?

 
At Wed Apr 05, 11:33:00 AM, Blogger hardrain said...

Καλημέρα βρε!

 
At Wed Apr 05, 11:37:00 AM, Blogger Кроткая said...

Καλήμερα σας αγαπητό σκυλάκι,
μουσικούλα γιοκ;
Εγω θα σου φερω σοκλάτες, εσύ θα μου κρατήσεις ένα ταούκ οχτσού που μ'αρέσει;

 
At Wed Apr 05, 12:06:00 PM, Blogger Κωστής Γκορτζής said...

Ναι, ρε πιθήκι... και περιμένω να δώ τα δικά σου, χωρίς γιαλιά!

Mirando,κολακευμένος.

Ανατέλλων στο χρυσοπράσινο φύλλο ριγμένο στο πέλαγο ΚΑΛΗΜΕΡΑ!

Ντόλυ, χραπ, χραπ, προσπαθώ να σου στείλω mail, ισχύουν οι ταυτότητες στο profile;;

Κροτ, παλεύω με μανία, θα τον σπάσω τον ρημαδοκομπιούτερ. Δεν ξέρω και πώς να βάλω το mail στο complete profile, γι αυτό το βάζω εδώ kwngko@yahoo.gr και MAIL ME!!!!

 
At Wed Apr 05, 12:16:00 PM, Blogger Кроткая said...

sou esteila ta instructions, ta elaves?

i kakomoiri i CD xtes xenuhtise gia parti mou... gia na timwrithw pou eimai anikani, lew na kanw ki egw ta idia gia sena simera!

Vive la solidarité! (metaxu computer idiots!)

 
At Wed Apr 05, 01:47:00 PM, Blogger Xνούδι said...

ναι, γελαστά πολύ. Ομορφα. Και αγαθά σαν του σκυλούκου. Ετσι φαίνονται.

φιλιά χνουδένια και ανοιξιάτικα.

:-)

 
At Wed Apr 05, 02:22:00 PM, Blogger άστεγος said...

Ημίαιμος με γαλάζια μάτια; Μάλλον φακούς επαφής θα φοράει...χεχεχε
Τα σέβη μου!

 
At Wed Apr 05, 02:48:00 PM, Blogger Κωστής Γκορτζής said...

Με τέτοια μπλογκοπαρέα Χνούδι μου (και τα του οίκου επίσης) μόνο χαμογελαστά θα είναι.

Αντώνιε, κατά την κόρη μου, ήρθαμε απ' τον Σείριο! Εκεί οι ημίαιμοι είναι μόνο γαλανομάτες.

 
At Wed Apr 05, 03:46:00 PM, Blogger Lion said...

Imiaime phgaine sto blogger.com kai kane klick sto menu "edit Template". Tha emfanistei ena parathyro me ena terastio keimeno.

Markarise OLO to keimeno me to pontiki, vale to se ena email kai steil' to mou.

Steile mou epishs kai tis foto, pou theleis na emfanistoun ston titlo.

Tha sou steilw egw mia kainoyrgia ekdosh, pou tha thn topothethseis me ton idio tropo apo to email sto blogger.com.

Ektos an protimas na se voithisei h CD - opote aposyromai ;-)

 
At Wed Apr 05, 06:39:00 PM, Blogger Κωστής Γκορτζής said...

Καπετάνιο μου, τσακίζομαι!

 
At Wed Apr 05, 11:52:00 PM, Blogger NinaC said...

pat....pat.....
να τσακιζόμασταν να κοιτάγαμε και το hotmail μας λίγο??

πατ....πατ.....

 
At Thu Apr 06, 01:27:00 AM, Blogger Кроткая said...

ase cd! proekupse provlima! den einai sto pc tou!

 
At Thu Apr 06, 12:16:00 PM, Blogger Кроткая said...

BRAVO, BRAVO, BRAVO!!!!
(kaste na to xamilwsw, giait tha arxoisoume tis zebekies sto grafeio kai de leei!!)

 
At Thu Apr 06, 06:28:00 PM, Blogger Кроткая said...

ti egine, ola kala?
entaxei o pitsirikos, ton xelaspwse o mpampas tou gia alli mia fora? :P
ase to paidi re na aftenergisei, pou ta kante mamothrefta stin ellada!!!

 
At Thu Apr 06, 08:17:00 PM, Blogger NinaC said...

krot?
Allez, ust!

:ppppppppppp

 
At Thu Apr 06, 08:20:00 PM, Blogger Кроткая said...

mais pourquoi??? c etait just une blague

 
At Thu Apr 06, 11:27:00 PM, Blogger Κωστής Γκορτζής said...

Ουάουουάου!!
Γειά σου Ιχνηλάτα μου!
Το κανα κυρίως για να έχω ήσυχη τη συνείδησή μου...
Χάρηκα που δεν βρήκες απωθητικό το βλέμμα!

 
At Fri Apr 07, 12:01:00 AM, Blogger Κωστής Γκορτζής said...

Και απ'εδώ αγαπητότατε φίλε, προσπαθώ να βάλω mail στο προφίλ μου. Μόλις το αντιληφθείς, στείλε μου ένα δικό σου mail για να μιλήσουμε.

 
At Fri Apr 07, 02:50:00 AM, Anonymous Anonymous said...

nice μάτια! Παίζει να τον υπνώτισεις τον εκπρόσωπο έτσι ξέρεις...

 
At Fri Apr 07, 09:04:00 AM, Blogger NinaC said...

Πατ...Πατ...Πατ...
3, για να κρατήσουν όλο τo Π/Σ/Κ.

:)))

 
At Fri Apr 07, 09:34:00 AM, Blogger Μιχάλης Μητσός said...

Βρε, πώς μεγάλωσες...

 
At Fri Apr 07, 10:13:00 AM, Blogger Xνούδι said...

A, καλημέρα σας γλυκιέ σκυλούκε. Δεν με χαλάει να ξαναδώ τα ματάκια σας.
Πίνω καφεδάκι πρωινό και πέρασα για τις καθημερινές χαιρετούρες.

φιλιά στο μουσούδι.

:-)

 
At Fri Apr 07, 11:16:00 AM, Blogger Κωστής Γκορτζής said...

Καλημέρα γλυκυτάτη χνουδοταξιδιάρα, η διάθεσή μου σήμερα είναι για να την κάνω με το φεγγαρόπλοιό σου ΠΕΡΑ από τον Γαλαξία... Θα' ρθω από κεί να ξεχαστώ.

Μιχάλη μου, ναι, μεγάλωσα, απ΄έξω... Ελπίζω την άλλη φορά που θ' ανεβείς, να σε δω από κοντά.

Λύκο, να είσαι σίγουρος ότι δεν θα χαμογελούν όταν θα βλέπουν του εκπρόσωπου...

Ντόλυ μου, χραπ, χραπ, καλημέρες ζεστές.

 
At Fri Apr 07, 04:45:00 PM, Blogger Λαμπρούκος said...

Ώπα να χαρώ εγώ. Σκυλάδικο το κάναμε εδώ μέσα!!!!

 
At Fri Apr 07, 05:44:00 PM, Blogger Κωστής Γκορτζής said...

Σ' αμολύσαν βρε, οι αλητήριοι; Να πας να σε ξαναμπουζουριάσουν, λυσσάνε οι γκόμενες για Ρωχάμηδες!

 
At Fri Apr 07, 05:44:00 PM, Blogger Кроткая said...

e, oxi kai skuladiko Lambrouke! gia mazepsou!

imiaime, ti egine? to fiestaki pethane, zitw to fiestaki?

 
At Fri Apr 07, 05:50:00 PM, Blogger Κωστής Γκορτζής said...

Βρέθηκε μηχανή!! Από δευτέρα μπαίνει στο χειρουργείο για μεταμόσχευση! Τετάρτη ή Πέμπτη είσαι για βόλτα; (με την άδεια, βεβαίως, του λεγάμενου)

 
At Fri Apr 07, 05:53:00 PM, Blogger Κωστής Γκορτζής said...

Έχω κι άλλο πρόβλημα! ΔΕΝ μπορώ να ανεβάσω φωτογραφίες. Λείπουν τα εικονίδια και τα b, i, u, στον post editor καθώς και τα preview kai compose στην ίδια σελίδα!
Τι τραβάω, Θεέ μου!
SOS, MAYDAY, PAN PAN PAN γιατί θα βλέπετε τα μάτια μου για μήνες!!!!

 
At Fri Apr 07, 06:04:00 PM, Blogger Кроткая said...

katse na to erevnisw kai sou stelnw mail!

 
At Fri Apr 07, 06:10:00 PM, Blogger Кроткая said...

knock, knock! wake up! you ve got mail!

 
At Sun Apr 09, 03:27:00 AM, Anonymous Anonymous said...

χμ... το βλογ σου δε φαίνεται καλά στον firefox... αλλά και στον explorer καπως περίεργο μου μοιάζει... έχεις πειράξει τον κώδικα? αν και πρέπει να πω ότι αυτό το παρατήρησα αρκετές μέρες πριν και όχι τώρα... είχες αλλάξει σε κάποια φάση το template?

 
At Sun Apr 09, 11:55:00 AM, Blogger Κωστής Γκορτζής said...

Προσπαθώ!

 
At Sun Apr 09, 02:05:00 PM, Anonymous Anonymous said...

simera to vlepo estrose kapos...

 
At Sun Apr 09, 02:08:00 PM, Anonymous Anonymous said...

τώρα είδα με πρόσεθεσες στα λινκς σου. ευχαριστώ πολύ αν και νομίζω ότι το ταπεινό μου βλογάκι δεν αξίζει κάτι τέτοιο δίπλα στα άλλα μεγαθήρια στα οποία στέκει! νιώθω άβολα! ευχαριστώ πάντως.

 
At Sun Apr 09, 02:38:00 PM, Blogger Κωστής Γκορτζής said...

Δεν ξέρω ρε Λυκόγιαννε τι γίνεται. Όπως είπα, άλλα μου δείχνει από του γιού, άλλα από το δικό μου (που υποτίθεται είναι πιό δυνατός), από του γιού παίρνει φωτό στα ποστς, από το δικό μου όχι..., έχω ψιλοπήξει και αυτυχώς που βρίσκονται ο Oldskipper, η composition doll και η krotkaya και προσπαθούν να με ξεστραβώσουν.
Σού είπα από καιρό σε παρακολουθώ, στα μπλογκς δεν υπάρχουν ...μεγαθήρια. Οι επιλογές μου δεν έχουν να κάνουν με λογοτεχνική καπατσοσύνη αλλά με την ανθρώπινη ειλικρίνεια. Διατηρώ λίγα links, ακριβώς γι αυτό τον λόγο. Όταν παύει (ή νομίζω -καλώς ή κακώς- ότι παύει-)να ισχύει, αποσυνδέομαι αμέσως.
Τιμή μου να σ' έχω κι εσένα. Παίρνω επάνω μου από τη νεανική ορμητικότητα.

 

Post a Comment

<< Home