Monday, April 03, 2006

Κύριε εκπρόσωπε του ΥΠΕΧΩΔΕ

Ο Προϊστάμενος της ΕΥΠΕ (δεν ξέρω τι σημαίνουν τα αρχικά)κ.Ε.ΤΟΛΕΡΗΣ έστειλε μία απάντηση στον Πάνο Ζέρβα στα Μυστικά του Κόλπου ΕΔΩ σχετικά με τις επιφυλάξεις που εκφράστηκαν για την επέκταση του Α/Δ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ μέσα στον Κόλπο της Θεσσαλονίκης.
Κατ' αρχή, το ότι το ΥΠΕΧΩΔΕ απάντησε στη διαφορετική άποψη είναι θετικό. Το αρνητικό είναι ότι οι πολιτικοί, ανεξάρτητα από ιδεολογικό χρωματισμό, θεωρούν όλους τους πολίτες ...γίδια. Μπορεί η εισαγωγή μου αυτή να μην προδιαθέτει θετικά τον παραλήπτη του σχολίου, αλλά μπούχτισα πια ως πολίτης να τρώω τον σανό που μου σερβίρει ο κάθε δημόσιος υπάλληλος! Φτάνει πιά! Δεν διεκδικούμε την ορθότητα των απόψεών μας, διεκδικούμε ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ σε συγκεκριμμένα, λογικά και ανθρώπινα ερωτηματικά για να ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΟΥΜΕ ΑΠΟΨΗ. Και με επιστολές σαν κι αυτή του κ.ΤΟΛΕΡΗ η μόνη άποψη που διαμορφώνουμε δεν είναι καθόλου κολακευτική γι αυτόν και το Υπουργείο του.



Επί του Κεφαλαίου Α «Ιστορικό»:
Συμφωνούμε απολύτως ότι το έργο της επέκτασης του Αερολιμένα ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ της Θεσσαλονίκης αποτελεί "ύψιστης εθνικής σημασίας έργο για τον Ελλαδικό χώρο και ειδικότερα για την Βόρεια Ελλάδα". Θα συμφωνούσαμε, επίσης, αν και η μεταφορά του Αερολιμένα για τους ίδιους λόγους ήταν στα σχέδιά σας.

Επί του Κεφαλαίου Β «Γενικά στοιχεία»:
Υποπαράγραφος 1: Απλώς ρωτούμε «πόσες μετρήσεις των θαλάσσιων ρευμάτων έχουν γίνει;» Παραθέστε μας ΜΙΑ.
Υποπαράγραφος 2: Δεν απευθύνεστε μόνο σε ανίδεους πολίτες… Αντί μελετών, αναφέρετε «εκτιμήσεις περιβαλλοντικών επιπτώσεων» και μπερδεύετε και την Πολεμική Αεροπορία ενώ γνωρίζετε ότι Π.Α. και δραστηριότητά της δεν υπάρχει (μέχρι τη Λάρισα).
Σε ποιους «πολύ μεγάλους περιορισμούς» υπόκειται έργο μετεγκατάστασης του αεροδρομίου; Γιατί ο όρος «για λόγους χρήσεων γης» περικλείει και τον κίνδυνο να σας ρωτήσουμε σε ποιόν ανήκουν μεγάλες εκτάσεις γης στα πέριξ του αεροδρομίου… Και, σε κάθε περίπτωση, δεν αποτελεί λόγο απόρριψης όπως δεν αποτέλεσε και για το αεροδρόμιο των Σπάτων.
Σε ό,τι αφορά τα «γεωμορφολογικά» θα ήταν πιο δεοντολογικό να μας ενημερώσετε ποια είναι αυτά και ποιος τα ισχυρίζεται για να μας πείσετε.
Επίσης, θα ήταν πιο εύκολο το έργο σας αν κάνετε τον κόπο να ψάξετε τα αρχεία του Υπουργείου σας και θα βρείτε «χωροθετημένο» το Α/Δ Θεσσαλονίκης από το 1932(;) (πάντως στη δεκαετία 30-40) στη θέση που θα έπρεπε να είναι και σήμερα.
Αλλά, ας τα αποδεχθούμε όλα αυτά ασυζητητί. Προκύπτει πάλι ένα σημαντικό θέμα που δεν θίγεται στην απάντησή σας. Αν το Αεροδρόμιο ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ «αποτελεί πύλη εισόδου τόσο για τη Βόρεια Ελλάδα όσο και την ενδοχώρα της Βαλκανικής χερσονήσου» γι αυτό και «το έργο της επέκτασης του αποτελεί ύψιστης εθνικής σημασίας έργο για τον Ελλαδικό χώρο και ειδικότερα για την Βόρεια Ελλάδα», τι θα γίνει όταν επεκταθεί σε τέτοιο βαθμό που η λειτουργία του επηρεάζει την ασφάλεια της γύρω περιοχής; Μήπως ό,τι έγινε με το Α/Δ Αθηνών; Με το Α/Δ του Ηρακλείου; Με το Α/Δ της Ρόδου; Μήπως, δηλαδή, οι σοβαρότατες επενδύσεις και οι σοβαρότατες επιπτώσεις στο περιβάλλον γίνονται άσκοπα, αφού το Α/Δ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ θα αναγκαστεί να μετακομίσει;; Πού θα είστε τότε για να σας ρωτήσουμε;.

Υποπαράγραφος 3: Κανείς δεν ισχυρίστηκε ότι «δεν τηρήθηκε απαρέγκλιτα η διαδικασία διαβίβασης της Μ.Π.Ε. σε όλα τα συναρμόδια Υπουργεία και φορείς, προκειμένου να γνωμοδοτήσουν σχετικά,» ούτε μας πέφτει λόγος. Όμως, «και η διαδικασία δημοσιοποίησης της Μελέτης της ενημέρωση του ευρέος κοινού και διατύπωση των απόψεών του»; Πώς εννοείτε την ενημέρωση του «ευρέος κοινού» γιατί εκτός από την ανακοίνωση του έργου σε κάθε εγκαίνια της ΔΕΘ τα τελευταία έξη χρόνια, ουδεμία «ανακοίνωση» «συζήτηση» ή αναζήτηση των απόψεων του «ευρέος κοινού» έπεσε στην αντίληψή μας.
Υποπαράγραφος 4: Το μόνο σοβαρό σχόλιο που μπορεί να κάνει κανείς είναι ότι η υποπαράγραφος αυτή εμπίπτει απολύτως στα γλαφυρώς περιγραφόμενα στο μπλογκ του alombar42 στο άρθρο του για τις πολιτικολογίες.Παρακαλώ επισκεφθείτε τον.

Επί του Κεφαλαίου Γ «Ακτομηχανική Διερεύνηση»Κατ’ αρχή να επισημάνω ότι είστε απολύτως ειλικρινής. Ορίζετε το γεγονός ως Διερεύνηση και όχι Μελέτη.
Υποπαράγραφος 1: Εδώ μας τα χαλάτε στην ορολογία. «ολοκληρωμένη μελέτη ακτομηχανικής διερεύνησης της περιοχής»
Μελέτη διερεύνησης; Και ας αφήσουμε την αοριστολογία των όρων. Εάν διαβάσατε τις ενστάσεις και απορίες μας, ζητάμε ΜΙΑ μέτρηση θαλάσσιου ρεύματος που να περιλαμβάνεται στη μελέτη, διερεύνηση, εκτίμηση ή ό,τι άλλο όρο θέλετε. Και, βεβαίως, μελέτη που καταλήγει σε «πιθανές επιπτώσεις» και «αξιολογεί όλα τα θέματα που πιθανό να ανακύψουν και προτείνει μέτρα αντιμετώπισής της (sic)» δεν είναι μελέτη. Οι καφετζούδες πιο ακριβή δεδομένα βλέπουν στο φλυτζάνι.
Υποπαράγραφος 2: Εδώ θα σας ξαναρωτήσω πότε ενημερώθηκε το «ευρύ κοινό» για το τι σημαίνει «ο τεχνητός εμπλουτισμός ακτής, η κατασκευή κυματοθραυστών, η κατασκευή εγκάρσιων βραχιόνων κ.λ.π.» ώστε να διαμορφώσει άποψη για το πώς θα είναι ο τόπος του λίγα χρόνια μετά το πέρας του έργου. Και η φράση σας «Τα έργα αυτά είναι προφανές ότι θα υλοποιηθούν αφού αξιολογηθούν τα ευρήματα της παρακολούθησης της ακτογραμμής, προκειμένου ο οριστικός σχεδιασμός των έργων αντιμετώπισης των ακτομηχανικών προβλημάτων να γίνει επί πραγματικών δεδομένων μετρήσεων και όχι από στοιχεία προσομοιώσεων» είναι άκρως αποκαλυπτική για την έλλειψη πραγματικών δεδομένων μετρήσεων κατά τη μελέτη του έργου.

Τέλος, επιτρέψτε μας να σας ενημερώσουμε ότι γνωρίζουμε τους μελετητές του έργου. Είναι οι ίδιοι που μελέτησαν αυτό
με το ποτάμι να χύνεται στην είσοδο του λιμανιού (πρωτότυπο, ε;)
και στη συνέχεια "αντιμετώπισαν τις επιπτώσεις" έτσι:

με "προβόλους" που κατέστρεψαν την αισθητική της ομορφότερης παραλίας.
Κάπως έτσι, το ΑΠΟΔΕΧΕΣΤΕ, θα προστατευθούν και οι ακτές του Δήμου Θερμαϊκού και του Δήμου Πυλαίας, μπορεί και της Καλαμαριάς, όρκο δεν παίρνουμε γιατί ...μας λείπει η επιστημονική κατάρτιση.
Για τον ίδιο λόγο (της έλλειψης κατάρτισης) δεν σχολιάζουμε το γεγονός ότι ο εργολάβος που πήρε το έργο έδωσε έκπτωση 48%(!!) και στη συνέχεια συνεταιρίστηκε με τον δεύτερο μειοδότη...

Labels:

26 Comments:

At Mon Apr 03, 04:13:00 PM, Blogger NinaC said...

Προκειμένου να ενημερώσω αρκετούς (έως πολλούς) φίλους σαλονικιούς για τη δραστηριοποίηση για το αεροδρόμιο, υπάρχει κάποια "κίνηση κατοίκων" ή κάτι τέτοιο από το οποίο θα μπορούσαν να πάρουν πληροφορίες? Η κάποιες σχετικές διευθύνσεις?

Πες, σκυλούκο μου, κι εγώ θα στείλω mail σε όλους/ες.

 
At Mon Apr 03, 04:27:00 PM, Blogger Кроткая said...

Αγαπητέ Ημίαιμε,
έχεις δίκιο που εξάπτεσαι και καλά κάνεις και τα παίρνεις, κι άμα πας να τους τα κάνεις λαμπόγυαλο, πες μου να 'ρθω κι εγώ να τους δαγκώσουμε παρέα.
όμως, ενδεχομένως δεν γνωρίζεις με ποιον τρόπο συντάσσοντια οι απαντήσεις που απευθύνονται στους ενεργούς διαμαρτυρόμενους πολίτες.
Ο αρμόδιος υπάλληλος λαμβάνει την επιστολή του Πάνου εν προκειμένω. Της ρίχνει μια ματιά, βλέπει διαγώνια ποια ζητήματα θέτει ο Πάνος ή ο Χ Πάνος στην επιστολή του. Ανοίγει το σχετικό φάκελο (ανάβει ακι τσιγάρο παράλληλα, πίνει και 2 γουλιές καφέ, ενδεχομένως), βρίσκει το εσωτερικό έγγραφο αριθμός φακέλλου τάδε, ημερομηνία δείνα με τίτλο "Πώς απαντά το υπουργείο σε διαμαρτυρίες σχετικά με το αεροδρόμιο". Κι άλλο τσιγάρο και μετά κόπυ πέηστ τα αντίσοτιχα χωρία που αφορούν τα ερωτήματα που έθιξε ο Πάνος, τακ τακ, εκτύπωση, σφραγίδα, υπογραφή από τον αρμόδιο (ποτέ δεν απαντά ο ίδιος ο αρμόδιος), φακελάκι, γραμματοσημάκι (ή email στην περίπτωσή μας, άρα γλιτώσαμε και το φακελάκι-γραμματοσημάκι) και voilà! Είναι λυπηρό, θα αναφωνήσεις. Απολύτως, θα συμφωνήσω μαζί σου. Αλλά έτσι είναι. Για το λόγο τούτο θα ήταν πιο χρήσιμο, όπως θίγει κι η composition doll από πάνω η κίνηση πολιτών -εφόσον υπάρχει, κι έτσι που σας βλέπω γκαζωμένους και να μην υπάρχει, θα υπάρξει σύντομα- να προβεί σε πιο δραστικές κινητοποιήσεις και δραστηριότητες...
Τα ίδια βέβαια κάναμε καισ την Αθήνα για τη Σταυρού-Ελευσίνας κι είχε γίνει ο χαμός, αλλά τώρα η Στραυρού-Ελευσίνας έγινε, έχει και 4 ευρώ διόδια, κι αμα θες μην την επιλέξεις (όχι ότι άμα την επιλέξεις δε θα πήξεις στην κίνηση, αλλά λέμε...) και πάλι voilà...
Και να'ταν μόνο αυτά τα προβλήματά μας...

 
At Mon Apr 03, 04:37:00 PM, Blogger Κωστής Γκορτζής said...

Το 'λεγα εγώ ότι οι γυναίκες είναι πιό δυναμικές. Τι να πώ.
Έχω την εντύπωση ότι τον Μάϊο θα ξεκαθαρίσει η έγκριση ή μη από την ΕΕ, οπότε δεν υπάρχει καιρός για "οργάνωση πολιτών". Νομίζω ότι καλό θα ήταν να οργανώσουμε μια ομαδική "επίθεση" στον τοπικό Τύπο γιατί μοναχικές καταγγελίες τις γράφουν στ απ' αυτά τους. Κορίτσια είστε οι μπλογκοαγάπες μας (μαζί με κάποιες άλλες εξ ίσου αξιόλογες,ε;)

 
At Mon Apr 03, 04:40:00 PM, Blogger Кроткая said...

Ναι, καλος είανι κι οτυπος κι η δημοσιοτητα (γιαιτ να σου πω την αλήθεια, το κουβέντιαζα με τη μανα μου χτες το θεμα και καταλαβα πως στην Αθηνα- που μην ξεχνιόμαστε ειναι κι ο μισος πληθυσμος της χωρας- δεν εχουν ιδεα! Πληρη μεσάνυχτα. Της ειπα κι εγω πως θα τυπωσω το μπλογκ του Πανου και θα της το δωσω αμα τη δω και να το προωθησει. Αλλα, δε φτάνει αυτο. Να πατε εκει περα και να μην αφησετε ουτε μιση μπουλντόζα να περασει!!

 
At Mon Apr 03, 07:20:00 PM, Blogger Astrojoggi said...

Eπειδη τα συμφεροντα ειναι πολλα και η ορθη λυση μια...αν και δεν ειμαι Σαλονικιος , δεν χρειαζεται ιδιαιτερη φαντασια για τις επιπτωσεις... η τοπικη κοινωνια να αποφασισει!...οχι τα τζακια...

 
At Mon Apr 03, 10:17:00 PM, Blogger Κωστής Γκορτζής said...

astrojoggi, καλωςήρθες, αλλά η τοπική κοινωνία είναι αραγμένη στις παραλιακές καφετέριες με το φραπόγαλο στο χέρι. Δυστυχώς.

 
At Mon Apr 03, 11:29:00 PM, Blogger Кроткая said...

Ημίαιμε δε μας τα λες καλά. Η μισή μπλογκοκοινωνία αποτελείται απί Θεσσαλονικείς, και μάλιστα όχι από αυτούς στους οποίους αναφέρεσαι. Και υποθέτω πως σαν και σας υπάρχουν κι άλλοι που δεν μπλογγάρουν. Οργάνωση και συντονισμό χρειάζεστε. Αμα μαζευτείτε όλοι μαζί, κάτι θα βγει. Βάλτα κάτω και θα δεις πως η αριθμητική μου δεν θα αδικήσει την άποψη που εξέφρασα...
Τουλάχιστον δεν παραδίδουμε την πόλη μας αμαχητί στους καρεκλοκένταυρους! Κάτι προσπαθούμε και κάτι θα βγει.

 
At Mon Apr 03, 11:58:00 PM, Blogger Κωστής Γκορτζής said...

Ναι, βρε Κροτ μου, αλλά διαπιστώνω ένα ψιλομπάχαλο και στη Βόρεια μπλογκόσφαιρα κι έχει πέσει η απόδοση. Το παλεύουμε. Ψυχραιμία θέλει, κι όπως σε κάθε σχέση, να κόψουμε λίγο τα peaks του εγωισμού μας...
Αν όλοι μπαίναμε σ' ένα ιστιοπλοϊκό για μια βδομάδα, τότε ο καθένας θα 'βρισκε τις αλήθειες του. Αλλά πού...
Ο oldskipper και τ' άλλα ναυτόπουλα με καταλαβαίνουν! Και πριν το ...σκάσεις (στο βάθος του χρόνου, θα το καταλάβεις κι εσύ, στο υπόσχομαι)

 
At Tue Apr 04, 12:35:00 AM, Blogger Кроткая said...

Δεν διαφωνούμε κατά βάθος και το ξέρουμε και οι δύο. όμως, με το να μοιρολογάμε για το μπαχαλο δε βγαινει κατι. Αμ επος αμ εργον, ελεγαν οι αρχαιοι! hic rhodus, hic salta, ελεγαν οι λατινοι. Ν αθυμηθώ κι αλλους;

 
At Tue Apr 04, 12:38:00 AM, Blogger Κωστής Γκορτζής said...

Όχιιιιι!!!!Πάω για ύπνο, αύριο έχω πολλή δουλειά και θα τα πούμε αργά.

 
At Tue Apr 04, 12:38:00 AM, Blogger NinaC said...

"Globalising cities: economic, social, spatial restructurings indicative sub-themes: - mega-events - Olympics - privatizations of public space - real estate speculation - entrepreneurial/‘competing’ cities"

Ένα από τα σεμινάρια του 4ου Εθρωπαϊκού Φόρουμ, όπου θα μπορούσε ωραιότατα να χωρέσει και το θέμα του αεροδρομίου Θεσσαλονίκης.

 
At Tue Apr 04, 12:41:00 AM, Blogger Кроткая said...

ειδες που ξερω να σε τρομαζω;;; ξερω κι αλλες λατινικουρες, alea jacta est κι ετσι!!

 
At Tue Apr 04, 12:41:00 AM, Blogger NinaC said...

Φυσικά, πατ... πατ....
Πάντα, πατ... πατ....

 
At Tue Apr 04, 12:43:00 AM, Blogger Кроткая said...

ανυπερθετως!!! πανω απο ολα!

 
At Tue Apr 04, 08:17:00 AM, Blogger Λαμπρούκος said...

Ημίαιμε, δυστυχώς το αυτί του δημοσίου δεν ιδρώνει έτσι εύκολα!
Και βέβαια πολύ περισσότερο τι να πεις για ένα δημόσιο υπάλληλο που τουλάχιστον είχε την ευαισθησία να μας απαντήσει (αυτά που του υπέδειξαν βέβαια). Το θέμα δεν είναι υπηρεσιακό αλλά πολιτικό! Προφανώς δεν αποφασίζει ο κ. ΤΟΛΕΡΟΣ, αλλά οι Ραγκούζηδες, οι Ορφανοί, Οι Βενιζέλοι, οι Τσοχατζόπουλοι και οι συν αυτώ παρατραχάμενοι κύκλοι οικονομικών συμφερόντων.

Όσο για τη Ντόλυ, χέσε μέσα...

 
At Tue Apr 04, 08:49:00 AM, Blogger Κωστής Γκορτζής said...

C.D. πολύ μου άρεσε το "Ντόλυ" και λέω, με την άδεια του ...σκασμένου, να το υιοθετήσω!
Όσο για το Φόρουμ, χμ, καθόλου άσχημσ ιδέα...

Κροτ μου καλημέρα πριν εξαφανιστώ ολημερίς.

Πιθήκι, κοίτα να ξεχαρμανιάσεις μ' άλλο τρόπο γιατί θα θυμηθώ την ...αγενή καταγωγή μου (προς παρεξηγιάρηδες -όχι εσένα- πλάκα κάνω!)

 
At Tue Apr 04, 11:58:00 AM, Blogger Xνούδι said...

καλημέρες καλέ μου Ημίαιμε.
Μου αρέσουν οι προβληματισμοί σου και σε διαβάζω καθημερινά.

Σχόλιο δεν μπορώ να κάνω καθότι δεν ασχολούμε καθόλου.

Παρ'αυτα, σου στέλνω χνουδένια φιλιά και μια ζεστή καλημέρα από καρδιάς.

Στο πιθήκι πήγα σοκοφρέτα. Εσύ, θέλεις λίγες φράουλες:;; Μούρλια.

:-)

 
At Tue Apr 04, 01:18:00 PM, Blogger Кроткая said...

Τι συνθηματικά είναι αυτά; Πρεπει να κανω update στο νομαρχη για να σας παρακολουθησω καλα, την Composition doll τη διαβαζω καθημερινα, αλλα ειναι μονοπλευρη ενημερωση και με μπερδευει...
Ημιαιμε καλη δουλεια, εχω κι εγω μπολικη σημερα, αλλα σου θυμιζω οτι εχεις υποσχεθει να σχολιασεις μερικα πραγματα και επιτελεις τα καθηκοντα σου πλημμελως και θα σε μαλωσω!
περνα απο το μπλογκ μου να ακουσεις ωραιο τργαουδακι!

καλο κουραγιο!

 
At Tue Apr 04, 05:46:00 PM, Blogger des said...

Να το ξαναρωτήσω. για το θέμα δε γνωρίζω και πολλά. ετσι κι'άλλιώς θέματα έργων -και Αυτοδιοίκησης γενικά- θάβονται στον ελλαδικό τύπο και σπατουλάρονται στον τοπικό. γνωστά πράματα. πέρα απ'αυτά, τα φράγκα υπάρχουνε για το έργο;; είναι δεσμευμένα;; ή χαλάτε τις καρδιές σας για το τίποτα; Εμείς εδώ στο Νότο έχουμε ζήσει δεκάδες εμφυλίους για να ανακοινωθει (ανακοινωθεί..λέμε τώρα) οτι δεν υπάρχει μία. οτι έφυγε-έφυγε για μελέτες, κι'απο κει και πέρα δεν υπάρχει φράγκο. ευτυχώς σε πολλές περιπτώσεις δεν υπήρξε φράγκο. γι'αυτό λέω, μήπως;

 
At Tue Apr 04, 09:26:00 PM, Blogger Κωστής Γκορτζής said...

Χνουδένια μου, και μόνο η παρουσία σου μας βοηθάει να συνεχίσουμε να ...πετούμε στα σύννεφα. Και μας αρέσει!
Συναδέσποτη, δεν γνωρίζω ΤΟΣΕΣ λεπτομέρειες. Ξέρω ότι το έργο είναι στην Ε.Ε. για έγκριση. Άρα λεφτά μάλλον υπάρχουν. Πότε έλλειψαν άλλωστε; (εδώ δεν μιλάμε για "εμφύλιο" γιατί ούτως ή άλλως ΟΥΔΕΙΣ γνωρίζει λεπτομέρειες του έργου και των "τρόπων που ΘΑ αντιμετωπιστούν οι επιπτώσεις από αυτό στο περιβάλλον!)
Κροτ μου, μετά από ένα διαδικτυακό βαλς μετά της Composition Doll (Ντόλυς κατά Λαμπρούκο), ο πίθηκος έχει λυσσάξει γιατί θεωρεί ότι όλες οι μπλογκοκυρίες του ανήκουν.
Φεύγω για το μπλόγκ σου.

 
At Tue Apr 04, 09:57:00 PM, Blogger Кроткая said...

εγω ΔΕΝ του ανηκω! Με ξερει;; Δε με ξερει!!! ΧΑ!

 
At Wed Apr 05, 12:17:00 AM, Blogger NinaC said...

This comment has been removed by a blog administrator.

 
At Wed Apr 05, 06:10:00 PM, Blogger ma.beez said...

Είμαι εντυπωσιασμένη με το πόσα ξέρετε κυρίως εσύ και άλλοι για το θέμα του Αεροδρομίου. Έχω φρίξει δε λίγο μ’ αυτά που διαβάζω ότι θα συμβούν και με την επιπολαιότητα- προχειρότητα που πρόκειται να συμβούν. Τι είναι αυτό με το ποτάμι που χύνεται στο λιμάνι;

 
At Wed Apr 05, 06:44:00 PM, Blogger Κωστής Γκορτζής said...

Χείμαρος του θεούλη, είναι, που κάθε χειμώνα γίνεται ΠΟΤΑΜΙ και κλείνει με αυτά που κουβαλάει στην εκβολή του το λιμανάκι.
Αυτό είναι τόσο "περίεργο" (!) φυσικό φαινόμενο που οι "μελετητές" των περιβαλοντικών επιπτώσεων (καθηγητές Πανεπιστημίου) δεν ...μπόρεσαν να προβλέψουν...
Και, καλώς τη Γατάρα. Βλέπω ότι είναι τόσο φιλική στους σκύλους όσο και η ...Αλίκη;

 
At Tue May 02, 01:42:00 PM, Anonymous Anonymous said...

Αναρωτιέμαι εάν έχουν δημοσιευθεί οι αντιδράσεις για τον διάδρομο στον τοπικό Τύπο. Γιατί πραγματικά είναι απορίας άξιο για ποιο λόγο να γίνει ένας διάδρομος, όταν γνωρίζουμε ότι αρκετά δρομολόγια έχουν αποφασιστεί να κοπούν ή ότι η Θεσσαλονίκη έχει ήδη επεκταθεί τόσο πολύ προς την εκεί περιοχή που σίγουρα οι κάτοικοι και συγκεκριμένα τα παιδιά θα έχουν πρόβλημα και με το θόρυβο αλλά κυρίως με την υγεία τους όσον αφορά τα ραντάρ και τους κινδύνους που εγκυμονούν από κάποιο (χτύπα - ξύλο) ατύχημα.
staroad88@yahoo.gr

 
At Mon Mar 05, 03:34:00 AM, Anonymous Anonymous said...

Wonderful and informative web site. I used information from that site its great. »

 

Post a Comment

<< Home