Sunday, April 16, 2006

Α/Δ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ Να και οι αποδείξεις.

Μέχρι τώρα, ο Πάνος Ζέρβας με τη, μη εξειδικευμένη στο θέμα αλλά ευρεία, κοινωνική του μόρφωση , μέσα από τα Μυστικά του Κόλπου
  • Τα Μυστικά του Κόλπου

  • και με δικές μου συμπληρώσεις -πιό εξειδικευμένες λόγω επαγγέλματος και γνώσης των "παρασκηνίων"-, παραθέταμε μια σειρά από επιχειρήματα κατά της επέκτασης του Α/Δ στη θάλασσα και ζητούσαμε πληροφόρηση για τις επιπτώσεις του στο ευρύτερο περιβάλλον. Επιπτώσεις που λίγο πολύ τις υποψιαζόμασταν, για να μην πω τις συναγάγαμε με την κοινή λογική.
    Πολλοί αντιμετώπισαν επιφυλακτικά, μερικοί και με μη χρειαζούμενο σαρκασμό, τις επιφυλάξεις μας. "Τι δουλειά έχει ένας άσχετος με τις κατασκευές και ένας κοπρίτης ημίαιμος να αμφισβητούν τόσο μεγαλόπνοα έργα ανάπτυξης της περιοχής;"
    Να, όμως, που έρχεται και ένας επιστήμονας απολύτως ειδικός στο θέμα, όχι μόνο να επιβεβαιώσει ΑΠΟΛΥΤΩΣ τις εκτιμήσεις μας για τις επιπτώσεις του έργου αλλά, να προειδοποιήσει για ακόμη πιο εφιαλτικές επιπτώσεις. Κι αν ορισμένοι διορισμένοι δημόσιοι υπάλληλοι τόλμησαν στο παρελθόν να λοιδωρήσουν τις απόψεις π.χ του Πάνου (κάποιος υπάλληλος της ΥΠΑ -Νικολαΐδης;- αν θυμάμαι καλά), τολμούν να λοιδωρήσουν και να αμφισβητήσουν τον καθηγητή του ΕΜΠ κ. Ι.Κουμαντάκη, Διευθυντή του Τμήματος Γεωλογίας και Υδρογεωλογίας που -κατά παραγγελία του Δημάρχου θερμαϊκού- ΓΝΩΜΟΔΟΤΕΙ με τα υπάρχοντα στοιχεία και την επιστημονική του κατάρτιση για το έωλο εως εφιαλτικό μελετητικό έλλειμα του έργου. Και προβλέπει ακριβώς ΑΥΤΑ, και χειρότερα, που προβλέψαμε κι εμείς. Επειδή η γνωμοδοτική αναφορά του καθηγητή είνα μακροσκελής, δεν την ανεβάζω κι εγώ, μπορείτε να τη διαβάσετε στα Μυστικά του Κόλπου ή την ιστοσελίδα
  • Περαία
  • στο Κεφάλαιο "άρθρα" όπου την προώθησε ο Πάνος. Αξίζει τον κόπο για να αντιληφθείτε πώς σχεδιάζονται και ανατίθενται τα μεγάλα δημόσια έργα στην Ελλάδα. Άντε και Καλό Πάσχα!

    Labels:

    14 Comments:

    At Sun Apr 16, 11:41:00 PM, Blogger Xνούδι said...

    καλησπέρα καλέ μου Ημίαιμε. Επειδή έχω μέρες να κάνω επίσκεψη, είπα να έρθω σήμερα, αν και κάπως ακατάλληλη η ώρα.

    Ελπίζω να μην ξύπνησα κανέναν :-)


    χνουδένιες ευχές για την εβδομάδα που έρχεται.

     
    At Sun Apr 16, 11:54:00 PM, Blogger NinaC said...

    Σκυλούκο σε εμπιστεύομαι απόλυτα, οπότε λέω να πάω πάσο στη γνωμοδότηση του ειδικού...

    :p

    pat...pat...pat...

     
    At Mon Apr 17, 12:42:00 PM, Blogger Κωστής Γκορτζής said...

    ΚαληΜΕΡΑ Χνουδάτη μας. Φεύγουν τα σύννεφα, είδες;

    Ντόλυ μου, θα φύγω για ΠΑΣΧΑ στα βουνά και θα μου μείνει η αγωνία... Πώς θα 'ντέξω, ρε, να μην ξέρω;;;;;

     
    At Mon Apr 17, 01:01:00 PM, Blogger J. said...

    Αγαπητέ ημίαιμε με συγχωρείς που σου έδωσα την αίσθηση του "απρόσκλητου". Σε προσκαλώ λοιπόν expressis verbis να μας έρχεσαι, να μας σχολιάζεις ή να μας αποπαίρνεις όποτε θέλεις...

     
    At Mon Apr 17, 02:44:00 PM, Anonymous Anonymous said...

    κουβάλα το πισι στα βουνά!
    όσο για το θέμα μας χαίρομαι που οι φωνές όλων των ειδών πληθαίνουν...

     
    At Tue Apr 18, 11:35:00 AM, Blogger Xνούδι said...

    Ναι. ΚΑΛΗΜΕΡΑ. Αντε τώρα γιατί είμαι και στις καλές μου και το έχω κάνει ένα χάλι το post σου σκυλούκο μου με τα άσχετά μου, αλλά δεν πειράζει ε;;;

    Εγώ εκεί. Καλημέρα :-))))))))))))))

     
    At Tue Apr 18, 01:17:00 PM, Blogger Κωστής Γκορτζής said...

    Χνούδι μου, τα χνουδοχαμόγελα μόνο φως προσθέτουν.

    j.p. δεν χρειάζονται συγνώμες, αστειεύτηκα. Για την πρόσκληση. Για το καλό σου ποστ τα είπα σοβαρά.

    Λύκε, Λύκε, θα προσπαθήσω...

    Ντόλυ, γερά, με τσα-μπου-κά!

     
    At Wed Apr 19, 02:44:00 PM, Blogger μήτσκος said...

    Έχουν αρχίσει να μπαζώνουν ή όχι ακόμα; Υπάρχει ελπίδα;

     
    At Wed Apr 19, 06:51:00 PM, Blogger Marialena said...

    Το θέμα δεν το κατέχω ικανοποιητικά γιατί δεν είμαι Σαλονικιά, αλλά θα μου επιτρέψεις να σου ευχηθώ Καλή Ανάσταση και Καλό Πάσχα αν δεν ξαναμιλήσουμε! Μ.

     
    At Wed Apr 19, 08:54:00 PM, Blogger ma.beez said...

    ημιαιμε: Παράτα τους και καλό Πάσχα. Τα λέμε.

     
    At Mon Apr 24, 10:07:00 PM, Blogger Xνούδι said...

    Σκυλούκο;; Που είσαι καλέ μας;

    Xριστός Ανέστη.

    Σε περιμένουμε. :-)

     
    At Tue Apr 25, 03:00:00 AM, Blogger Кроткая said...

    geiaaaaaaaaaaaaa!!! klaps, snif!!

     
    At Tue Apr 25, 03:56:00 AM, Blogger Кроткая said...

    suniltha kapws. akoma sta ori, st agria vouna eisai? tha katantiseis lykoskulo! gia na min pw agrioskylo... ma de mazevesai me tipota!!
    ante na epistrefoume siga siga pou tempeliazoume toso anaisxynta!!
    apo ti mia esu apo tin alli i dolly pou parateinei tis diakopes tis, tha kopsw tis fleves mou!

     
    At Fri Feb 16, 07:49:00 PM, Anonymous Anonymous said...

    Where did you find it? Interesting read » » »

     

    Post a Comment

    << Home