Sunday, April 30, 2006

Να μου ζήσει!





















Πότε κιόλας έγινε 16 ρε παιδιά; Εμείς γιατί ...δεν μεγαλώνουμε;

Labels:

Wednesday, April 26, 2006

Άνοιξη






Λοιπόν, για να μη λέμε μόνο στραβά και στραβά και ψυχοπλακωνόμαστε Άνοιξη που είναι, αφιερώνω σε όλους σας μια ανθισμένη μηλιά. Ξεσκίστηκαν στα λουλούδια φέτος εκεί πάνω στο χωριό. Νυφούλες, όπως θέλει να δεί την Κροτ (αυτή με τις κάλτσες) η μάνα της!






Τη δεύτερη φωτογραφία την αφιερώνω στον καπετάνιο, τον φίλο μου old skipper, παίρνοντας πίσω λίγα από τα αρνητικά μου σχόλια για την ερήμωση της πανίδας. Αυτή τη φορά μια μεγαλόπρεπη αλεπού μας καλωσόρισε στο χωριό, δεκάδες σκιουρονυφίτσες κορόϊδευαν τον ημίαιμο Σίμπα που δεν ήξερε ποιόν να πρωτοκυνηγήσει και διακόσια μέτρα από το σπίτι ο κύριος Αρκούδος έσκαβε το χώμα να φάει τους βολβούς από κάτι αγριόπρασσα που οι παλιοί τα λεν "το ψωμί της αρκούδας". Μας άφησε και μια "μούντζα" να! τεκμήριο της υπερβολής στην κριτική μας... Τη φωτογράφισα -την αρκουδίσια μούντζα- και την απέδωσα ασμένως στον εαυτό μου εκ μέρους της!

Tuesday, April 25, 2006

Με την καλή έννοια

Άντε και καλό καλοκαίρι.
Απουσία μιας εβδομάδας από την μπλογκόσφαιρα ισοδυναμεί με πολύμηνη απουσία από τα καθημερινά δρώμενα. Λόγω ταχύτητας. Και τι δεν έγινε, στην εβδομάδα, άντε δύο, που μας πέρασε.
Πρώτον, συνάντηση στη Θεσσαλονίκη με την εκ Βελγίου ορμώμενη Krotkaya, τη μικροδείχνουσα φίλη της Little pig, την γλυκυτάτη Mamami και τον ροκ εντ ρολ Lykojohn. Ύστερα νοιώσματα;
Η Krot, επειδή οι Βέλγοι κυκλοφορούν ακάλτσωτοι όταν έρχεται η Άνοιξη –έστω και στους 5C- κι επειδή αυτή δεν είναι Βελγίδα, ήρθε «καλτσωμένη» με τα υπέροχα πολύχρωμα καλτσάκια της στους 25C! Τη μπέμπελη έβγαλε, παρά το ότι το έπαιζε cool! (Πολύ αργότερα, κατάλαβα ότι πρέπει να έχει βίτσιο με τις κάλτσες γιατί στο μπλογκοπάρτυ των Αθηνών οι φήμες λένε ότι είχε συνεχώς τα πόδια ψηλά για να δείχνει τις κάλτσες της) Πέρα από τις φήμες, κοιτάζοντάς την στα μάτια, βλέπει κανείς αυτό που λέμε «διαόλου κάλτσα»! Με την καλή έννοια!
Η «θα κάνω κι εγώ μπλόγκ» φίλη της Little Pig, άλλη «κάλτσα» κι αυτή, συμπληρώνει τη φιλενάδα της σε ένα δίδυμο που σου δίνει την αίσθηση ότι μόλις το καλογνωρίσεις θα είσαι κι εσύ υπεύθυνος για τη βαβούρα που θα προκαλεί όπου κι αν βρίσκεται! Με την καλή έννοια!
Την γλυκύτατη Mamami, λόγω καθυστερημένης άφιξής της, δεν μπόρεσα να την «εξερευνήσω» σε βάθος, και είμαι σίγουρος ότι λόγω «περιεχομένου» απαιτείται πολύς χρόνος γι αυτό. Σε κερδίζει, όμως, από την πρώτη στιγμή. Με την καλή έννοια!
Κι ευτυχώς που ήρθε και ο Lykojohn. Πρώτον γιατί οι περαστικοί με κοιτούσαν συγκαταβατικά που έβγαλα τις κόρες μου βόλτα (!) και δεύτερον γιατί με τέτοιους νέους χαίρεσαι να μοιράζεσαι σκέψεις και ιδέες και αισθάνεσαι πολύ ελαφρότερα τα χρόνια που κουβαλάς.
Πραγματικά, ένοιωσα ότι οι επιλογές μου σε μπλογκόφιλους, είναι απολύτως σωστές.
Το ίδιο ένοιωσα διαβάζοντας τα κείμενα των φίλων, αυτά που γράφτηκαν κατά την απουσία μου. Ο Αθήναιος, ο Antonis, ο Old Skipper, η Mirandolina, ο Alombar42, το όμορφο Χνούδι, ο Παλιοπήθικος… Θα σταθώ λίγο σ’ αυτό του εορτάζοντα Ανατέλλοντα (Χρόνια Πολλά Γεώργιε) για την θλιβερή επέτειο της χούντας, ένα πολύ ωραίο και ενημερωτικό κείμενο που θα έπρεπε να σχολιαστεί ακόμη πιο βαθιά αλλά στα μπλογκς οι πενηντάρηδες σπανίζουν…Επιφυλάσσομαι, και θα καταθέσω κάποιες σκέψεις μου στα τέλη Μαΐου.
Χρόνια πολλά και στους άλλους Γιώργηδες, Γεωργίες και Τάσους (Καλτσό) και Αναστασίες (όχι Φαρμακολύτριες) και Λάμπρους και Λαμπρινές.
Οι φωτογραφίες του Alombar42 αποκαλυπτικότατες, ορισμένων (θήλεων και αρρένων) γυαλίζει το μάτι τους και αναρωτιέμαι αν τέτοια κραιπάλη επισυνέβη στην ξενέρωτη Αθήνα, τι θα γίνει σε αντίστοιχο πάρτυ στην ερωτική μας πόλη; Με την καλή έννοια!

Sunday, April 16, 2006

Α/Δ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ Να και οι αποδείξεις.

Μέχρι τώρα, ο Πάνος Ζέρβας με τη, μη εξειδικευμένη στο θέμα αλλά ευρεία, κοινωνική του μόρφωση , μέσα από τα Μυστικά του Κόλπου
  • Τα Μυστικά του Κόλπου

  • και με δικές μου συμπληρώσεις -πιό εξειδικευμένες λόγω επαγγέλματος και γνώσης των "παρασκηνίων"-, παραθέταμε μια σειρά από επιχειρήματα κατά της επέκτασης του Α/Δ στη θάλασσα και ζητούσαμε πληροφόρηση για τις επιπτώσεις του στο ευρύτερο περιβάλλον. Επιπτώσεις που λίγο πολύ τις υποψιαζόμασταν, για να μην πω τις συναγάγαμε με την κοινή λογική.
    Πολλοί αντιμετώπισαν επιφυλακτικά, μερικοί και με μη χρειαζούμενο σαρκασμό, τις επιφυλάξεις μας. "Τι δουλειά έχει ένας άσχετος με τις κατασκευές και ένας κοπρίτης ημίαιμος να αμφισβητούν τόσο μεγαλόπνοα έργα ανάπτυξης της περιοχής;"
    Να, όμως, που έρχεται και ένας επιστήμονας απολύτως ειδικός στο θέμα, όχι μόνο να επιβεβαιώσει ΑΠΟΛΥΤΩΣ τις εκτιμήσεις μας για τις επιπτώσεις του έργου αλλά, να προειδοποιήσει για ακόμη πιο εφιαλτικές επιπτώσεις. Κι αν ορισμένοι διορισμένοι δημόσιοι υπάλληλοι τόλμησαν στο παρελθόν να λοιδωρήσουν τις απόψεις π.χ του Πάνου (κάποιος υπάλληλος της ΥΠΑ -Νικολαΐδης;- αν θυμάμαι καλά), τολμούν να λοιδωρήσουν και να αμφισβητήσουν τον καθηγητή του ΕΜΠ κ. Ι.Κουμαντάκη, Διευθυντή του Τμήματος Γεωλογίας και Υδρογεωλογίας που -κατά παραγγελία του Δημάρχου θερμαϊκού- ΓΝΩΜΟΔΟΤΕΙ με τα υπάρχοντα στοιχεία και την επιστημονική του κατάρτιση για το έωλο εως εφιαλτικό μελετητικό έλλειμα του έργου. Και προβλέπει ακριβώς ΑΥΤΑ, και χειρότερα, που προβλέψαμε κι εμείς. Επειδή η γνωμοδοτική αναφορά του καθηγητή είνα μακροσκελής, δεν την ανεβάζω κι εγώ, μπορείτε να τη διαβάσετε στα Μυστικά του Κόλπου ή την ιστοσελίδα
  • Περαία
  • στο Κεφάλαιο "άρθρα" όπου την προώθησε ο Πάνος. Αξίζει τον κόπο για να αντιληφθείτε πώς σχεδιάζονται και ανατίθενται τα μεγάλα δημόσια έργα στην Ελλάδα. Άντε και Καλό Πάσχα!

    Labels:

    Thursday, April 13, 2006

    Και ξαναφουντώνει



    Κι άλλος Βουλευτής -Αντώνιος Καρπουζάς ΝΔ, Πιερίας- υποστηρίζει τη δημιουργία Βαλκανικού Αεροδρομίου ΔΥΤΙΚΑ της πόλης. Ο Θεόδωρος Καράογλου, βουλευτής ΝΔ, Β΄Θεσ/νίκης, επανέρχεται και υπενθυμίζει ότι μένει σταθερός στην άποψη που κατέθεσε για μετεγκατάσταση του Αεροδρομίου και ακύρωση της επέκτασής του στο σημείο που βρίσκεται τώρα. Ας βρούν οι βουλευτές και την Χρύσα Αράπογλου, του ΠΑΣΟΚ, και από ΚΟΙΝΟΥ ας αναδείξουν το θέμα στη Βουλή των Ελλήνων.

    Ο δημοσιογράφος Φώτης ΚΟΥΤΣΑΜΠΑΡΗΣ, σαν να ξεθαρρεύει σιγά-σιγά - του δόθηκε και ΟΛΟΚΛΗΡΗ σελίδα στο τελευταίο Φύλλο. Πιάστε τον αλα μπρατσέτα με τα μηνύματά σας για να καταλάβει ότι η προσπάθειά του να αναδείξει το πρόβλημα έχει την υποστήριξη πολλών.

    Ζητώ συγνώμη από τους καλούς φίλους και φίλες (ιδίως τους εκ του εξωτερικού ορμώμενους) για το ανιαρό των ποστ αλλά νομίζω ότι έτσι δοκιμάζουμε και τη δυνατότητα παρέμβασης στα κοινά με κριτική και προτάσεις σε θέματα που αφορούν σε όλους μας.
    Δεν χρειάζεται να σχολιάζετε, αλλά αν βρίσκετε λογικά αυτά που καταγράφονται εδώ, γράψτε ένα απλό μέηλ στο e-mail:makthes@newspaper.gr "Διαφωνώ με την επέκταση του Α/Δ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ στη θάλασσα, συμφωνώ με την ανάπτυξή του Δυτικά της πόλης".

    Labels:

    Wednesday, April 12, 2006

    Φουντώνει;;;


    Και νέο άρθρο στη ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ. Αυτή τη φορά ο δημοσιογράφος (Φ.ΚΟΥΤΣΑΜΠΑΡΗΣ) καταγράφει τις απόψεις του βουλευτή της ΝΔ Θόδωρου Καράογλου που συνοψίζονται στο "η Θεσσαλονίκη, ως Βαλκανικό κέντρο, χρειάζεται και απαιτεί ένα νέο σύγχρονο αεροδρόμιο, ικανό να καλύψει με επάρκεια τις μελλοντικές ανάγκες της πόλης, της Βόρειας Ελλάδας και της Βαλκανικής".
    Επίσης, ο κ. Γ.Μάνος, Πολεοδόμος Χωροταξίας, λέει στον δημοσιογράφο ότι "είχαμε θέσει το ζήτημα της χωροθέτησης του Αεροδρομίου πριν από τέσσερα χρόνια σε συνέδριο και μας αντιμετώπισαν με επιφύλαξη. Τονίσαμε την αναγκαιότητα του Αερολιμένα στα Δυτικά". Επίσης στο άρθρο επισημαίνονται οι επιπτώσεις στις ακτές του Κόλπου της Θεσσαλονίκης από τυχόν επέκταση του Α/Δ στη θάλασσα και τονίζεται ότι ο Δήμος Θερμαϊκού έχει προσφύγει στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή περιβάλλοντος ενώ εκκρεμεί και η προσφυγή του στον Άρειο Πάγο.

    Για να "φουντώσει" ο διάλογος, όποιος νομίζει ότι δικαιολογημένα επιφυλασσόμαστε για τα "αμελέτητα" έργα στο Α/Δ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ ας στείλει και τη δική του επιφύλαξη στην εφημερίδα ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ e-mail:makthes@newspaper.gr

    Έχουν αρχίσει να πιπιλούν την καραμέλα "τόσα λεφτά έχουμε ξοδέψει για το τωρινό Α/Δ, θα πάνε στον βρόντο;"
    Ταπεινή μου άποψη είναι ότι ούτε δραχμή δεν θα έχει πάει στα άχρηστα αν αξιοποιήσουν τον χώρο και τις εγκαταστάσεις για να μεταφέρουν και να αναπτύξουν τη ΔΕΘ και άλλες δραστηριότητες (πίστα μοτοσυκλετών π.χ. Αεροπορικές Σχολές ελαφρών αεροσκαφών και αεροπορικών αθλημάτων κ.α.-έτσι δεν θα διαμαρτυρηθούν και τα ξενοδοχειοκαζίνα που στήθηκαν πέριξ του Αεροδρομίου)ενώ και η Δυτική Θεσσαλονίκη θα αναπτυχθεί πολύ περισσότερο με το Αεροδρόμιο παρά με την ΔΕΘ (όπως σχεδιάζεται).

    Labels:

    Tuesday, April 11, 2006

    Και όμως ΚΙΝΕΙΤΑΙ!


    Νέο δημοσίευμα της ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ -11/4/06- για την ανάγκη μετεγκατάστασης του Α/Δρομίου. Προτείνεται μάλιστα η θέση Κλειδί (ομώνυμη κωμόπολη δυτικά της Θεσσαλονίκης).
    Το άρθρο υπογράφει ο δημοσιογράφος Φώτης ΚΟΥΤΣΑΜΠΑΡΗΣ και φαίνεται αρκετά ενημερωμένος για τα τεχνικοοικιονομικά στοιχεία που επιβάλλουν την μετεγκατάσταση του Α/Δ. Περιέχεται δε και η άποψη της βουλευτίνας Χρύσας Αράπογλου, που έχει σαφώς καλύτερη ενημέρωση και προσωπική άποψη ως ιστιοπλόος ανοιχτής θάλασσας (με καλή γνώση του Θερμαϊκού) τόσο για τα τεχνικοικονομικά, όσο και για τις περιβαλλοντικές επιπτώσεις για τις οποίες χαρακτηριστικά λέει: "Όλα τα στοιχεία, που έχω στα χέρια μου, αποδεικνύουν ότι θα δημιουργηθεί τεράστιο περιβαλλοντικό πρόβλημα στον Θερμαϊκό Κόλπο. Ζήτησα επίσημα στοιχεία που να αναιρούν αυτή την άποψη και δεν μου δόθηκαν".
    Τα ίδια, για να μη βάζουμε ΟΛΟΥΣ στο ίδιο τσουβάλι, έλεγε η βουλευτίνα του ΠΑΣΟΚ και επί ΠΑΣΟΚ ως φωνή βοώντος εν τη ερήμω! Και, προς τιμή της, δεν "τσιρίζει", όπως οι περισσότεροι συνάδελφοί της αντιπολιτευτικά τώρα, αλλά διακριτικά ξανακαταθέτει τις απόψεις της.
    Στο άρθρο περιλαμβάνεται και μιά αντίθετη άποψη.
    "Η μετεγκατάσταση του αεροδρομίου χρειάζεται δεκαπέντε με είκοσι χρόνια. Εάν αποφασιστεί κάτι τέτοιο, θα σταματήσει το έργο που βρίσκεται σε εξέλιξη." Ποιός τα λέει αυτά; Ο Πρόσδρος Ένωσης Τουριστικών Γραφείων Μακεδονίας-Θράκης. Έχει τη σημασία του...

    Labels:

    Monday, April 10, 2006

    Και το αληθινό Φως



    Αφιερωμένο στην Krotkaya, θαυμάστρια της Nelly's

    Η αληθινή ΕΚΛΕΙΨΗ



    Μου την έστειλαν με mail και την αφιερώνω στον υποψήφιο Νομάρχη κύριο σεξαφιονισμένο Λαμπρούκο και ΔΕΝ την αφιερώνω στην αντίπαλό του κυρία γρασιδοπρασινισμένη Composition Doll!

    Friday, April 07, 2006

    Κάποτε η Θεσσαλονίκη...






    Η Θεσσαλονίκη κάποτε είχε και επαγγελματίες ναυτικούς και ψαράδες. «Ανάπλαση» στην «ανάπλαση», η επίσημη ανεργία έχει ξεπεράσει το 20% και ούτε περνάει απ’ το μυαλό των «αρχόντων» ότι η θάλασσα μπορεί να δώσει δουλειές και ανάπτυξη. Και, καλά ο τωρινός Δήμαρχος είναι της βιτρίνας και του φκιασιδώματος. Οι άλλοι;; Οι «προοδευτικοί»;; Οι «διανοούμενοι;;

    Monday, April 03, 2006

    Για να κοιταζόμαστε στα μάτια!

    Κύριε εκπρόσωπε του ΥΠΕΧΩΔΕ

    Ο Προϊστάμενος της ΕΥΠΕ (δεν ξέρω τι σημαίνουν τα αρχικά)κ.Ε.ΤΟΛΕΡΗΣ έστειλε μία απάντηση στον Πάνο Ζέρβα στα Μυστικά του Κόλπου ΕΔΩ σχετικά με τις επιφυλάξεις που εκφράστηκαν για την επέκταση του Α/Δ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ μέσα στον Κόλπο της Θεσσαλονίκης.
    Κατ' αρχή, το ότι το ΥΠΕΧΩΔΕ απάντησε στη διαφορετική άποψη είναι θετικό. Το αρνητικό είναι ότι οι πολιτικοί, ανεξάρτητα από ιδεολογικό χρωματισμό, θεωρούν όλους τους πολίτες ...γίδια. Μπορεί η εισαγωγή μου αυτή να μην προδιαθέτει θετικά τον παραλήπτη του σχολίου, αλλά μπούχτισα πια ως πολίτης να τρώω τον σανό που μου σερβίρει ο κάθε δημόσιος υπάλληλος! Φτάνει πιά! Δεν διεκδικούμε την ορθότητα των απόψεών μας, διεκδικούμε ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ σε συγκεκριμμένα, λογικά και ανθρώπινα ερωτηματικά για να ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΟΥΜΕ ΑΠΟΨΗ. Και με επιστολές σαν κι αυτή του κ.ΤΟΛΕΡΗ η μόνη άποψη που διαμορφώνουμε δεν είναι καθόλου κολακευτική γι αυτόν και το Υπουργείο του.



    Επί του Κεφαλαίου Α «Ιστορικό»:
    Συμφωνούμε απολύτως ότι το έργο της επέκτασης του Αερολιμένα ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ της Θεσσαλονίκης αποτελεί "ύψιστης εθνικής σημασίας έργο για τον Ελλαδικό χώρο και ειδικότερα για την Βόρεια Ελλάδα". Θα συμφωνούσαμε, επίσης, αν και η μεταφορά του Αερολιμένα για τους ίδιους λόγους ήταν στα σχέδιά σας.

    Επί του Κεφαλαίου Β «Γενικά στοιχεία»:
    Υποπαράγραφος 1: Απλώς ρωτούμε «πόσες μετρήσεις των θαλάσσιων ρευμάτων έχουν γίνει;» Παραθέστε μας ΜΙΑ.
    Υποπαράγραφος 2: Δεν απευθύνεστε μόνο σε ανίδεους πολίτες… Αντί μελετών, αναφέρετε «εκτιμήσεις περιβαλλοντικών επιπτώσεων» και μπερδεύετε και την Πολεμική Αεροπορία ενώ γνωρίζετε ότι Π.Α. και δραστηριότητά της δεν υπάρχει (μέχρι τη Λάρισα).
    Σε ποιους «πολύ μεγάλους περιορισμούς» υπόκειται έργο μετεγκατάστασης του αεροδρομίου; Γιατί ο όρος «για λόγους χρήσεων γης» περικλείει και τον κίνδυνο να σας ρωτήσουμε σε ποιόν ανήκουν μεγάλες εκτάσεις γης στα πέριξ του αεροδρομίου… Και, σε κάθε περίπτωση, δεν αποτελεί λόγο απόρριψης όπως δεν αποτέλεσε και για το αεροδρόμιο των Σπάτων.
    Σε ό,τι αφορά τα «γεωμορφολογικά» θα ήταν πιο δεοντολογικό να μας ενημερώσετε ποια είναι αυτά και ποιος τα ισχυρίζεται για να μας πείσετε.
    Επίσης, θα ήταν πιο εύκολο το έργο σας αν κάνετε τον κόπο να ψάξετε τα αρχεία του Υπουργείου σας και θα βρείτε «χωροθετημένο» το Α/Δ Θεσσαλονίκης από το 1932(;) (πάντως στη δεκαετία 30-40) στη θέση που θα έπρεπε να είναι και σήμερα.
    Αλλά, ας τα αποδεχθούμε όλα αυτά ασυζητητί. Προκύπτει πάλι ένα σημαντικό θέμα που δεν θίγεται στην απάντησή σας. Αν το Αεροδρόμιο ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ «αποτελεί πύλη εισόδου τόσο για τη Βόρεια Ελλάδα όσο και την ενδοχώρα της Βαλκανικής χερσονήσου» γι αυτό και «το έργο της επέκτασης του αποτελεί ύψιστης εθνικής σημασίας έργο για τον Ελλαδικό χώρο και ειδικότερα για την Βόρεια Ελλάδα», τι θα γίνει όταν επεκταθεί σε τέτοιο βαθμό που η λειτουργία του επηρεάζει την ασφάλεια της γύρω περιοχής; Μήπως ό,τι έγινε με το Α/Δ Αθηνών; Με το Α/Δ του Ηρακλείου; Με το Α/Δ της Ρόδου; Μήπως, δηλαδή, οι σοβαρότατες επενδύσεις και οι σοβαρότατες επιπτώσεις στο περιβάλλον γίνονται άσκοπα, αφού το Α/Δ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ θα αναγκαστεί να μετακομίσει;; Πού θα είστε τότε για να σας ρωτήσουμε;.

    Υποπαράγραφος 3: Κανείς δεν ισχυρίστηκε ότι «δεν τηρήθηκε απαρέγκλιτα η διαδικασία διαβίβασης της Μ.Π.Ε. σε όλα τα συναρμόδια Υπουργεία και φορείς, προκειμένου να γνωμοδοτήσουν σχετικά,» ούτε μας πέφτει λόγος. Όμως, «και η διαδικασία δημοσιοποίησης της Μελέτης της ενημέρωση του ευρέος κοινού και διατύπωση των απόψεών του»; Πώς εννοείτε την ενημέρωση του «ευρέος κοινού» γιατί εκτός από την ανακοίνωση του έργου σε κάθε εγκαίνια της ΔΕΘ τα τελευταία έξη χρόνια, ουδεμία «ανακοίνωση» «συζήτηση» ή αναζήτηση των απόψεων του «ευρέος κοινού» έπεσε στην αντίληψή μας.
    Υποπαράγραφος 4: Το μόνο σοβαρό σχόλιο που μπορεί να κάνει κανείς είναι ότι η υποπαράγραφος αυτή εμπίπτει απολύτως στα γλαφυρώς περιγραφόμενα στο μπλογκ του alombar42 στο άρθρο του για τις πολιτικολογίες.Παρακαλώ επισκεφθείτε τον.

    Επί του Κεφαλαίου Γ «Ακτομηχανική Διερεύνηση»Κατ’ αρχή να επισημάνω ότι είστε απολύτως ειλικρινής. Ορίζετε το γεγονός ως Διερεύνηση και όχι Μελέτη.
    Υποπαράγραφος 1: Εδώ μας τα χαλάτε στην ορολογία. «ολοκληρωμένη μελέτη ακτομηχανικής διερεύνησης της περιοχής»
    Μελέτη διερεύνησης; Και ας αφήσουμε την αοριστολογία των όρων. Εάν διαβάσατε τις ενστάσεις και απορίες μας, ζητάμε ΜΙΑ μέτρηση θαλάσσιου ρεύματος που να περιλαμβάνεται στη μελέτη, διερεύνηση, εκτίμηση ή ό,τι άλλο όρο θέλετε. Και, βεβαίως, μελέτη που καταλήγει σε «πιθανές επιπτώσεις» και «αξιολογεί όλα τα θέματα που πιθανό να ανακύψουν και προτείνει μέτρα αντιμετώπισής της (sic)» δεν είναι μελέτη. Οι καφετζούδες πιο ακριβή δεδομένα βλέπουν στο φλυτζάνι.
    Υποπαράγραφος 2: Εδώ θα σας ξαναρωτήσω πότε ενημερώθηκε το «ευρύ κοινό» για το τι σημαίνει «ο τεχνητός εμπλουτισμός ακτής, η κατασκευή κυματοθραυστών, η κατασκευή εγκάρσιων βραχιόνων κ.λ.π.» ώστε να διαμορφώσει άποψη για το πώς θα είναι ο τόπος του λίγα χρόνια μετά το πέρας του έργου. Και η φράση σας «Τα έργα αυτά είναι προφανές ότι θα υλοποιηθούν αφού αξιολογηθούν τα ευρήματα της παρακολούθησης της ακτογραμμής, προκειμένου ο οριστικός σχεδιασμός των έργων αντιμετώπισης των ακτομηχανικών προβλημάτων να γίνει επί πραγματικών δεδομένων μετρήσεων και όχι από στοιχεία προσομοιώσεων» είναι άκρως αποκαλυπτική για την έλλειψη πραγματικών δεδομένων μετρήσεων κατά τη μελέτη του έργου.

    Τέλος, επιτρέψτε μας να σας ενημερώσουμε ότι γνωρίζουμε τους μελετητές του έργου. Είναι οι ίδιοι που μελέτησαν αυτό
    με το ποτάμι να χύνεται στην είσοδο του λιμανιού (πρωτότυπο, ε;)
    και στη συνέχεια "αντιμετώπισαν τις επιπτώσεις" έτσι:

    με "προβόλους" που κατέστρεψαν την αισθητική της ομορφότερης παραλίας.
    Κάπως έτσι, το ΑΠΟΔΕΧΕΣΤΕ, θα προστατευθούν και οι ακτές του Δήμου Θερμαϊκού και του Δήμου Πυλαίας, μπορεί και της Καλαμαριάς, όρκο δεν παίρνουμε γιατί ...μας λείπει η επιστημονική κατάρτιση.
    Για τον ίδιο λόγο (της έλλειψης κατάρτισης) δεν σχολιάζουμε το γεγονός ότι ο εργολάβος που πήρε το έργο έδωσε έκπτωση 48%(!!) και στη συνέχεια συνεταιρίστηκε με τον δεύτερο μειοδότη...

    Labels:

    Saturday, April 01, 2006

    S.O.S. Save Our Souls


    Γιατί αν αγωνίζεσαι μόνο για τα δικά σου, ΔΕΝ αγωνίζεσαι καθόλου!!!









    Για περάστε από τους θαλασσομάχους
  • oldskipper
  • και
  • Άνεμος
  • για ενημέρωση!!