ΟΤΕ και πάσης Ελλάδος
Να σας θυμήσω ότι στις 14-11-2006, σκέφτηκα να διαμαρτυρηθώ στην ΟΤΕΝΕΤ επειδή παρά τις επανειλημμένες εκκλήσεις μου, η παρεχόμενη ταχύτητα σε υποτιθέμενη ADSL σύνδεση ήταν μικρότερη από την dial up που είχα προηγουμένως. Και, ενώ, βεβαίως, δεν είχα ούτε το ήμισυ της υπηρεσίας που διαφήμιζε η ΟΤΕΝΕΤ, τα τέλη που πλήρωνα εξακολουθούσαν να είναι τα ίδια! Η όλη διαδικασία 'διαμαρτυρίας' εδώ.
Μετά σκέφτηκα, δεν μπορεί -με πληροφόρησαν κι οι φίλοι μου στο δίκτυο-, κάποια Υπηρεσία θα πρέπει να είναι αρμόδια για το πρόβλημά μου. Ψάχνοντας, βρήκα την ΕΕΤΤ (Επιτροπή Ελέγχου Τηλεπικοινωνιών) του Υπουργείου Μεταφορών και έστειλα ένα μέηλ εξιστορώντας τα πάθη μου. Στις 21-11-2006.
Ω, του θαύματος, στις 18 Δεκεμβρίου 2006 -ούτε μήνας δηλαδή- η ΕΕΤΤ έστειλε επιστολή στην ΟΤΕΝΕΤ διαβιβάζοντας την καταγγελία μου και ζητώντας από την εταιρία να εξετάσει το θέμα και να μου απαντήσει.
Και, ω, του δεύτερου θαύματος, η ΟΤΕΝΕΤ στις 18 Ιανουαρίου 2007 (άσχετο αν το πήρα χτες, τα ΕΛΤΑ φταίνε) απαντά στην ΕΕΤΤ και μου κοινοποιεί την απάντηση.
Πολύ φοβάμαι ότι τα θαύματα εξαντλήθηκαν στα δύο. Γιατί αν το περιεχόμενο επιδέχεται χαρακτηρισμού θα έλεγα ότι, είναι ΜΑΓΙΚΟ. Σαν το ανέκδοτο που σας ξαναείπα: Λέει ένας σε μιά όμορφη στο δρόμο 'κυρία μου να σας κάνω ένα μαγικό;' 'Τι μαγικό;' αντιρωτά αυτή. 'Καθείστε να σας πηδήξω και μετά θα εξαφανιστώ'...
Απολαύστε:
"Στις ADSL υπηρεσίες (ανεξαρτήτου SP) δεν παρέχεται καμία εγγύηση αναφορικά με την ταχύτητα λήψης δεδομένων, καθώς οι συνδέσεις αυτές χαρακτηρίζονται ως UBR (Unspecified Bit Rate).
Η σύνδεση UBR, αφορά το ΑΤΜ δίκτυο του τηλεπικοινωνιακού φορέα (ΟΤΕ), που περεμβάλλεται ανάμεσα στα DSLAM’s και την ΟΤΕΝΕΤ και εξ ορισμού αναιρεί οποιαδήποτε έννοια εγγυημένης ταχύτητας στον τελικό χρήστη. Η χωρητικότητα που επιτυγχάνεται προσδιορίζεται από το διαθέσιμο bandwidth κάθε στιγμή. Αυτό σημαίνει πως, η ταχύτητα λήψης μιας ADSL συνδρομής, εξαρτάται από το ADSL modem router που διαθέτει ο πελάτης, από την κατάσταση του ΑΤΜ δικτύου του τηλεπικοινωνιακού φορέα (ΟΤΕ), από την κατάσταση του δικτύου της ΟΤΕΝΕΤ, από τον κόμβο-server από τον οποίο γίνεται η λήψη δεδομένων και δε συσχετίζεται άμεσα ή/ και πάντα με την ταχύτητα σύνδεσης.
Τα παραπάνω αναφερόμενα συνιστούν τεχνικής φύσεως παράγοντες (συμπεριλαμβανομένου των εξοπλισμών, ζευκτικών κυκλωμάτων, πληρότητα δικτύου κορμού, απόσταση και ποιότητα γραμμής τελικού χρήστη), που ανάγονται στην ίδια τη λειτουργία και τον σχεδιασμό της τεχνολογίας ADSL και βρίσκονται εκτός του πεδίου ελέγχου και ευθύνης της ΟΤΕΝΕΤ.
Περαιτέρω, στους όρους σύμβασης – σύνδεσης στο δίκτυο της εταιρίας, τους οποίους γνωρίζει και αποδέχεται ο πελάτης, αναφέρονται ειδικότερα τα όρια των εγγυήσεων και ευθυνών της ΟΤΕΝΕΤ, σε σχέση με τη λειτουργία ή/ και απόδοση της υπηρεσίας.
Οι κατά τόπους αναβαθμίσεις σε τοπικά κέντρα DSLAM έχουν ως επί το πλείστον ολοκληρωθεί. Αυτό δεν συνεπάγεται ωστόσο και άμεση αύξηση της απόδοσης, καθώς αυτή εξαρτάται από πολλούς παράγοντες, συμπεριλαμβανομένου του εξοπλισμού, των ζευκτικών κυκλωμάτων, την πληρότητα δικτύου κορμού καθώς και την απόσταση και ποιότητα γραμμής τελικού χρήστη. Ο Τηλεπικοινωνιακός Φορέας (ΟΤΕ) προχωρά σε συνεχείς αναβαθμίσεις και βελτιώσεις των ζευκτικών κυκλωμάτων, ούτως ώστε να βελτιώνονται οι αποδόσεις των Ευρυζωνικών Υπηρεσιών.
Τέλος διευκρινίζεται ότι, εφόσον το προϊόν OnDSL Kit S1 του πελάτη έχει ημερομηνία ενεργοποίησης την 13η Ιανουαρίου 2006, η δωδεκάμηνη δέσμευση έχει λήξει και μπορεί να προβεί (αν το επιθυμεί), σε διακοπή των παρεχομένων υπηρεσιών, σε περίπτωση που δεν είναι ικανοποιημένος με αυτές.
Το άιτημα υλοποιείται αποστέλλοντας συμπληρωμένο το έντυπο ¨Αίτηση Καταγγελίας Σύμβασης Αορίστου χρόνου ΟΤΕΝΕΤ» το οποίο μπορεί να βρεί ο κος Γκ…. στη διεύθυνση http://www.otenet.gr/hd/downloads/Aithsh Diakophs Syndesewn Aoristoy Xronoy.pdf.
Τέλος, αναφορικά με την επικοινωνία του κ. Γκ…. με τηλεφωνικό κέντρο, σας ενημερώνουμε ότι, η τηλεφωνική εξυπηρέτηση από το Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών της ΟΤΕΝΕΤ, γίνεται πάντα ονομαστικά, από τους εκπροσώπους μας.
Είμαστε στη διάθεσή σας για κάθε διευκρίνιση.
Με τιμή
Για την ΟΤΕΝΕΤ Α.Ε.
Μεταξάς Άγγελος
Δ/ντής Τμήματος Οργάνωσης & Λειτουργίας"
Ανανέωση 9-2-97 23:15
Αξιότιμε κύριε Καρίμαλη,
Έλαβα την ακόλουθη επιστολή, σε σχέση με την καταγγελία που σας είχα υποβάλει για τις (μη) παρεχόμενες υπηρεσίες ADSL της ΟΤΕΝΕΤ και της μη σωστής συμπεριφοράς του τεχνικού εκπροσώπου της με τον οποίον επικοινώνησα.
".................
................."
Επί της απαντητικής επιστολής παρακαλώ να λάβετε υπ’ όψη σας τα ακόλουθα:
1. Χαίρομαι ιδιαιτέρως που έτυχα απαντήσεως.
2. Δεν χαίρομαι που με την απάντησή της η ΟΤΕΝΕΤ ομολογεί ότι αυτά που διαφημίζει δεν μπορεί –για οποιονδήποτε λόγο- να τα τηρήσει. Και, ως απλός πολίτης αισθάνομαι αδύναμος απέναντι στην παραπλανητική της διαφήμιση.
3. Δεν χαίρομαι καθόλου, επίσης, που ο αρμόδιος Διευθυντής Οργάνωσης και Λειτουργίας μιας εταιρίας του μεγέθους της ΟΤΕΝΕΤ αμφισβητεί την ειλικρίνεια της καταγγελίας μου αποδίδοντάς μου ιδιότητες ψεύτη! Επαναλαμβάνω ότι, στις 13-11-2006 17:00, ο τεχνικός εκπρόσωπος της ΟΤΕΝΕΤ μου δήλωσε τρεις φορές ότι τα στοιχεία του είναι «Θέση 14» και ότι «μας απαγορεύεται να δίνουμε το όνομά μας».
4. Εκτιμώ ως ιδιαιτέρως λυπηρό φαινόμενο την προτροπή του κυρίου Μεταξά να διακόψω την σύμβαση αν δεν είμαι ευχαριστημένος από τις παρεχόμενες υπηρεσίες. Τέτοια προτροπή, μετά από τη λήξη της υποχρεωτικής για ένα έτος σύνδεσης, κατά το οποίο έτος εγώ εκπλήρωνα τις υποχρεώσεις μου στο ακέραιο ενώ η εταιρία δεν τις εκπλήρωνε για οποιονδήποτε λόγο, αγγίζει τα όρια της θρασύτητας και χλεύης προς τον πελάτη στερούμενης στοιχειώδους έστω ευγένειας.
Σε κάθε περίπτωση, ευχαριστώ την ΕΕΤΤ για τη μεσολάβησή της και εύχομαι κάποια στιγμή να βρεθεί τρόπος προστασίας του καταναλωτή από τις παραπλανητικές διαφημίσεις των εταιριών και από τις απαράδεκτες «αφ’ υψηλού» συμπεριφορές των στελεχών τους.
Με εκτίμηση
Κ.Γκ.
43 Comments:
"εξ ορισμού αναιρεί οποιαδήποτε έννοια εγγυημένης ταχύτητας στον τελικό χρήστη."
Λες να μπορούμε να "δέσουμε" καμιά μήνυση με κάτι σε "παραπλανητική διαφήμιση"?
Εγώ είμαι μέσα, μιας και έχω πάρει φόρα έχοντας είδη μηνύσει τους γιατρούς του νοσοκομείου "Παναγία"
Σήμερα μου ήρθε και η "κλήση για ανάκριση στο όνομα του νόμου και μπλα μπλα ..η Πταισματοδίκης Θεσσαλονίκης" ;)
Καλησπέρα
"εξ ορισμού αναιρεί οποιαδήποτε έννοια εγγυημένης ταχύτητας στον τελικό χρήστη."
Ο ΟΤΕ ομολογεί καραμπινάτη απάτη δηλαδή!
ΟΤΕ!ΟΤΕ!στη χωρα του Ποτε!
Αρχιζω και το σκεφτομαι αν τους αξιζει η οχι η ιδιωτικοποιση για
την αθλια αυτη συμβαση που βλεπω !
-Αληθεια δεν τους ειδα στην φρικιπεδια μηπως πρεπει να τους αναφερουμε και εκει αν οχι τιποτ'
αλλο να γελαμε ?
Καπετάνιε, υπάρχει δικαστής που θα καταδικάσει το κράτος;
ΑΥΤΗ είναι η ντροπή της Ελλάδας!
justκλπ, όχι, δλαδή...ναι, η ΟΤΕΝΕΤ τα ρίχνει στον ...ΟΤΕ, το κολλητήρι στον Καραγκιόζη δηλαδή.... :)))
tsoyromadistra, what is this? Να το ανεβάσουμε!
ω ραι ό τα τα !!!
Αυτή είναι η Ελλάδα δυστυχώς.
Καμία παροχή προς τον πελάτη μόνο κοροϊδία. Εγώ με 768 ταχύτητα της Forthnet πιάνω καλύτερες ταχύτητες από τον αδελφό μου με 1024 της otenet. Ο οποίος πέρα απο τη συνδρομή της DSL γραμμής πληρώνει και σειρά τηλεφωνημάτων προς το κέντρο εξυπηρέτησης πελατών, για να τους βρίσει για τις ταχύτητες τους.
Τι να πεις και η αδελφή από την Αγγλία, με 20 ευρώ έχει broadband (η οπως λέγεται στο σπίτι της και δωρεάν 1 ώρα τηλέφωνα προς Ελλάδα).
1 ωρα κάθε φορά, δηλαδή αν μιλήσει 59 λεπτά και το κλείσει το τηλέφωνο και ξαναπάρει στο καπάκι, έχει άλλη μια ώρα δωρεάν.
Πόσα έτη φωτός πίσω είμαστε?
Κανε υπομονη αν το συμβολαιο σου εχει ληξει και εισαι κοντα σε κομβο ΟΝ ,Vivodi,ή Forthnet απλα καντην απο τον ΟΤΕ (μονο σε αυτους που σου αναφερα αν φυσικα θες να με ακουσεις).
2)Μην μισθωσεις μεγαλη ταχυτητα παρε το πιο μικρο πακετο (οι υπολογισμοι τον εταιριων για τις χωριτηκοτιτες των δυκτιων ανα πορτα ειναι 128kbps ως 256 kbps) οποτε ταχυτητες του τυπου 1-2-4-20 κλπ κλπ ειναι επιστιμονικη φαντασια
3)μπορει και να γινει αναβαθμιση στο δυκτιο του ΟΤΕ και ΚΑΘΕ ΟΤΕ σε εξοπλισμο αλλα υπαρχει και κατι αλλο που λεγετε bottleneck δηλαδη η ταχυτητα απο τον κομβο μεχρι το μοντεμ σου να ειναι μια χαρα αλλα απο τον κομβο μεχρι τον ISP ΧΑΛΙΑ
4)Κανε καπου μια φτηνη συνδεση και κανε υπομονη για 5 χρονια το (FTTH) ειναι κοντα
Ρε που έμπλεξες...
Για κυνήγα την πιθανότητα αλλαγής παγίου. Η forthnet ξέρω ότι το δίνει πακέτο με 4 Mbps (ονομαστική) και κλήσεις Voip. Και θα έχεις κλείσει τις σχέσεις σου με τον ΟΤΕ για πάντα.
πέρα από το ψέμα με τις ταχύτητες, υπάρχουν και άλλα στραβά.
καταρχάς αν πάρεις στο τηλεφωνικό τους κέντρο για να ρωτήσεις κάτι, όσες φορές τους τηλεφωνήσεις, τόσες γνώμες θα ακούσεις. δεν υπάρχει περίπτωση να ακούσεις την ίδια άποψη 2 φορές.
άσε δε το συνεργείο με τους τεχνικούς. θέλει 2 εργάσιμες ημέρες για να εξετάσει το πρόβλημα σου... ναι, και ο ήλιος ανατέλλει από τη δύση. μετά από μια εβδομάδα και αν...
και αν τους πεις ότι η εταιρία σας λέει για 2 εργάσιμες ημέρες θα σου πουν πως δεν έχουν τεχνικούς (τι διάολο, όλες οι συνδέσεις έχουν πρόβλημα και τρέχουν τα συνεργεία τους; ) και πως μόλις βρεθεί χρόνος θα επικοινωνήσουν μαζί σου...
μα είναι για δουλειά, θα τους πεις... δεν μπορώ να περιμένω... και μιλάτε για 2 ημέρες. απαιτώ λοιπόν να έρθει ο τεχνικός στις 2 ημέρες... εδώ ή θα ακούσεις τον ήχο μιας νεκρής γραμμής η θα σου πει πάλι τα γνωστά... όταν έχει χρόνο, θα επικοινωνήσει κλπ...
μακριά από τον ΟΤΕ λοιπόν. μακριά.
Ημίαιμε... δεν είναι ακριβώς έτσι! Θυμήσου τι έγινε για τα αναδρομικά του ΛΑΦΚΑ! Υπάρχουν παραδείγματα εάν ψάξεις αλλά είναι πολύ λίγα! Βέβαια και οι αγωγές κατά του δημοσίου είναι και αυτές πολύ λίγες, και ο ΟΤΕ δεν είναι και ακριβώς Κράτος.
Στο κάτω κάτω δεν θα το κάνουμε για να κονομήσουμε, για τον τζερτζελέ θα το κάνουμε και για να υπάρχει ως παρακαταθήκη για το μέλλον χαχαχαχα
Θα σε κρατώ ενήμερο για την δική μου διαμάχη
Απ΄οτι βλέπω (σε διαφημίσεις κλπ) υπάρχουν κάποιες εναλλακτικές που μοιάζουν καλές: on, vivodi, tellas, forthnet, συνδυάζουν δωρεάν τηλεφωνήματα και μεγάλες ταχύτητες (κάποιες απο αυτές σε ιδιόκτητο δίκτυο) (στο σπίτι μου δεν έχω ακόμη ούτε τηλέφωνο, οπότε όπως καταλαβαίνεις δεν έχω και τόσο τεκμηριωμένη άποψη)
Ο ΟΤΕ είναι απλά για κλάματα. (και όχι μόνο λόγω ταχυτήτων στις συνδέσεις...)
Παρόλαυτα
ΚΑΛΗΜΕΡΑ!
:)
Πάντως από την DSL της forthnet'εχουμε μείνει πάρα πολύ ικανοποιημένοι (αλλά είχαμε ήδη γραμμή ISDN...)
μπά!!! προέβη τελικά σε μηνύσεις ο καπετάνιος!!!!! Επιτέλουσ και μπράβο
συγνώμη πατ πατ μου αλλά τώρα είδα το σχόλιό του κι επειδή ξέρω τί τράβηξε και πόσο ταλαιπωρήθηκε
πίστεψέ με τα παράπονά μας για τον ΟΤΕ κλπ κλπ..ωχριούν
σμουτς πατ!
Σήκω φύγε – δεν υπάρχει άλλος τρόπος. Και γράψε τους ένα γράμμα, που θα απευθυνθεί συγχρόνως στο Δ.Σ. και το συνδικαλιστικό φορέα του ΟΤΕ, πως όταν θα συζητείται η ιδιωτικοποίησή του κι αυτοί θα βγαίνουν στους δρόμους, εσύ θα προπαγανδίζεις να μείνουν στους δρόμους και ότι είναι άχρηστοι. Συλλογικές συμβάσεις θέλουν οι εργαζόμενοι - αλλά συλλογική ευθύνη θα έχουν και για την εταιρία που εργάζονται.
Κάποτε ο αγοραστής υπηρεσιών από το κράτος πρέπει να αποκτήσει και τη νοοτροπία πελάτη!
Τι να σας πω ρε παιδιά. Κατ' αρχή, ευχαριστώ για την συμπαράσταση - συναγανάκτηση. Αυτό με τον ΟΤΕ/ΟΤΕΝΕΤ είναι ένα δείγμα από την καθημερινή αντιμετώπιση που έχει ο έλληνας πελάτης από οποιονδήποτε έμπορο/πάροχο υπηρεσιών.
Τις προάλλες πήγα να αγοράσω ένα φούρνο μικροκυμάτων από γνωστότατο φιρμάτο κατάστημα. Είπα 'θέλω αυτό', μού έδωσαν ένα χαρτί, πλήρωσα και ο υπάλληλος σε λίγο το κατέβασε από το ράφι (!), εξαφανίστηκε για πέντε λεπτά, γύρισε με ένα κουτί και άρχισε να το 'συσκευάζει'. Όταν τον ρώτησα τι κάνει, μου είπε φυσικότατα ότι αυτό ήταν το τελευταίο κομμάτι. Επειδή, γκαντεμιά μου, ήταν η τρίτη φορά, σε ένα χρόνο, που πήγαιναν να μου πουλήσουν συσκευή από τη βιτρίνα, -και στην κανονική τιμή, βεβαίως!- τον πήρε ο διάολος και τον σήκωσε κι αυτόν και τον 'προϊστάμενό' του που άκουσε τις φωνές και ήρθε να ...καθαρίσει.
Του είπα ότι θα φύγω και θα γυρίσω με δέκα θεσμικούς ελεγκτές κι αν δεν θέλουν να έρθουν με δέκα φιλαράκια μου να το κάνουμε καλοκαιρινό. Ζήτησε στο τέλος συγνώμη, πήρε πίσω την απόδειξη, μου γύρισε τα λεφτά και μου ξεσκόνιζε την μοκέτα μέχρι να βγώ από την έξοδο!
Όταν έχουν τέτοια νοοτροπία οι εργαζόμενοι στις πολυεθνικές, να μην αισθάνονται χαλίφηδες οι ΟΤΕτζήδες και οι λοιποί εξασφαλισμένοι δια βίου δικτατορίσκοι;
Ημίαιμε και οι άλλοι δεν είναι καλύτεροι απο τον ΟΤΕ.
Πολύ φοβάμαι ότι τα θαύματα εξαντλήθηκαν στα δύο.
χαχαχάαααα
Ιδιότροπος πελάτης είσαι!
ΥΓ
το ανέκδοτο με το μαγικό ΑΠΑΙΚΤΟ!!!
Να ξεκινήσω με μια εμπειρική διαπίστωση: το καλοκαίρι που μας πέρασε, βρέθηκα με ίντερνετ χαμηλής ταχύτητας (κάρτα) από τηλεφωνικές γραμμές από τη Ζάκυνθο, την Αθήνα και τη Φωκίδα. Είχα πάρει της ΟΤΕΝΕΤ και τελικά δεν μπόρεσα να χρησιμοποιήσω τις μονάδες, καθώς στη Ζάκυνθο έκανε σύνδεση στα 28κ, στην Αθήνα στα 40κ και στη Φωκίδα στα 30: δε μπορούσα ούτε να δω το μέηλ μου! την ψυλλιάστηκα ήδη στη Ζάκυνθο και αγόρασα και μια κάρτα φορθνέτ με την οποία έκανα ΄στοιχειωδώς τη δουλειά μου (40κ, 56κ, 56κ αντίστοιχα).
Στο προκείμενο: έχουν δίκιο οι κύριοι οτι οι συνδέσεις ADSL που πουλάνε ΔΕΝ εγγυώνται ελάχιστη ταχύτητα (και βέβαια είναι ένα θέμα, να το ξεκαθαρίζουν στις διαφημίσεις - όπως και οτι η ταχύτητα εκπομπής είναι μικρότερη της ταχύτητας λήψης δεδομένων). ΑΛΛΑ, και γι αυτό είναι θεομπαίχτες κατά τη γνώμη μου, αντί να μιλήσουν για το δικό τους κομμάτι ευθύνης και να εκτιμήσουν μια ονομαστική ταχύτητα αν το τμήμα του "δικτύου πρόσβασης" που δεν χειρίζονται, ήταν βέλτιστα ρυθμισμένο, παίζουν με τα νεύρα σου.
Πρακτικά, νομίζω οτι όφειλαν να σου πουν πχ το θόρυβο που έχει η γραμμή σου (ο τοπικός βρόχος) στη λήψη και τη μετάδοση δεδομένων, ακόμα και το μήκος της, και να σου δώσουν συμβουλές για τη βέλτιστη ρύθμιση του μόντεμ σου (το "πινγκ").
Βρίσκω κι εγώ απολύτως σωστές τις ενέργειες που έκανες και βέβαια, συμφωνώ μ'αυτό που πρότειναν άλλοι συσχολιαστές - ν'αλλάξεις προβάιντερ! Εν τω μεταξύ, προσπάθησε κι εσύ να βάλεις να ρίξουν μια ματιά στο δικό σου "πεδίο ευθύνης": καλή καλωδίωση και μπρίζες τηλεφωνικές μέσα στο σπίτι, ρύθμιση του μόντεμ ώστε να έχεις τη "λιγότερη" έρρορ κορρέξιον που μπορεί να σηκώσει η απόσβεση της γραμμής σου.
Κι εδώ έχουμε προβλήματα, αλλά τα παραπάνω που σου περιγράφω είναι αυτονόητα. Έχουμε ονομαστική ταχύτητα IP (μεγαλύτερη από την "καθαρή" ονομαστική, που αναφέρεται στα δεδομένα και όχι άλλα πακέτα ελέγχου) 21Mb στη λήψη και 2Mb στη μετάδοση, αληθινή μετρημένη ταχύτητα 8Mb, ρούτερ ενσωματωμένο για τέσσερεις υπολογιστές (έχουμε 2) στη σύνδεση, τηλέφωνο όβερ IP δωρεάν για κλήση σε σταθερό προς 50 χώρες, 200 κανάλια τηλεόρασης - όλα για 30 ευρώ το μήνα.
Πολύ σύντομα οι προσφορές στην Ελλάδα θα είναι ανάλογες - αλλά η πραγματική υποστήριξη του πάροχου, δεν είναι καθόλου δεδομένη (αν και από την εμπειρία σου προκύπτει ότι έχουν πιάσει πλατο!! >-/ ) και πιστεύω οτι αν όλοι αντιδρούσαν σαν εσένα, η πίεση θα συνέβαλε στο να γίνει πιό εντάξει.
Μια διεύθυνση με ένα προγραμματάκι που μετράει την ταχύτητα της σύνδεσης (μέσες άκρες αξιόπιστα για την περίπτωσή μου), εδώ.
Σχολιαστά μας, από την απάντηση είναι σαφές, νομίζω, ότι "αφου ο ΟΤΕ έχει σκατά υποδομή" όλοι τάζουν φύκια για μεταξωτές κορδέλες... :(
Rocker μου αυτό που με αγανακτεί είναι ότι ο 'κύριος' Μεταξάς νομίζει ότι είναι ο ...Ιωάννης! Αλλιώς δεν εξηγείται:
α. ότι με βγάζει ψεύτη
"...η τηλεφωνική εξυπηρέτηση από το Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών της ΟΤΕΝΕΤ, γίνεται πάντα ονομαστικά,...".
Χρυσό τον έκανα τον ...Θέση 14 να μου πεί το ονοματάκι του, ματαίως.
β. ότι με ...χλευάζει
"...η δωδεκάμηνη δέσμευση έχει λήξει και μπορεί να προβεί (αν το επιθυμεί), σε διακοπή των παρεχομένων υπηρεσιών, σε περίπτωση που δεν είναι ικανοποιημένος με αυτές..."
αφού επί τον υποχρεωτικό χρόνο εγώ εκπλήρωνα κανονικά τις υποχρεώσεις μου για υπηρεσίς που ΔΕΝ ΕΙΧΑ!
Μαυροπρόβατε, έχω τσεκάρει τα του οίκου μου, το πρόβλημα είναι όντως του ΟΤΕ και αν δεν δούμε ανεξάρτητα δίκτυα (που θα αργήσουν στην περιοχή που μένω) δεν βλέπω φως. Αλλά, ρε γαμώ το, θυμώνω με την αυτοκρατορική συμπεριφορά των μοντέρνων μάνατζερς απέναντι στον απλό πολίτη που είναι απροστάτευτος στην αυθαιρεσία τους.Έυχαριστώ για τις συμβουλές και τεχνικές οδηγίες. :)
Καπετάν Ημίαιμε , με τέτοιες "ανανεώσεις"
ΔΕΝ είναι να κάθετε κανείς μπροστά από την πλώρη σου!! χαχαχα
χαρά στο κουράγιο σου ημίαιμε, κι ο αδελφός μου το ίδιο πρόβλημα είχε αλλά λιγότερη υπομονή. Πήγε λοιπόν μια μέρα εκεί γύρισε ένα γραφείο ανάποδα, πετάχτηκε έξω ένας κρυμμένος στο γραφείο του ανώτερος δερβέναγας και του έλυσε το πρόβλημα στο πι και φι ώστε μέχρι να γυρίσει στο σπίτι είχε απίστευτες ταχύτητες με τη σύνδεσή του. Η πλάκα, πήγαν να του εξηγήσουν κι αυτουνού τα προβλήματα που αναιρούν την εγγυημένη ταχύτητα αλλά αυτός πολύ γκαπ του είπε, τι μαλακίες, εγώ πλήρωσα γρήγορη σύνδεση και θέλω γρήγορη σύνδεση τώρα μαλάκες, τα άλλα να τα λύσετε μόνοι σας δεν μ' αφορούν. χαχα. Σου λέω στο πι και φι.
Kapetanie, βαρέθηκα ρε γαμώ το να το παίζω "Καραγκιόζης" (της φάπας και της υποταγής στους διάφορους 'αγάδες')!
Ελένη, μη μου δίνεις ιδέες... :))
Καραβοσκυλε,ειναι κατι χιλιαδες μαλακες,μεταξυ των οποιων και εγω,που καναμε αιτηση να αποσυνδεθουμε απο τον ΟΤΕ για να παμε στην Τελας,που υποσχοτανε-και υποσχεται ακομα!!!-εκεινο το Ζηστο με τους πιστολαδες,σε τρεις (3)βδομαδες (!!!) και με 4mbps.Στα 40 του μακαριτη και αφου τα πηρα στο κρανιο,γιατι μου λεγαν παπαριες αρχισα να ψαχνω και πριν απο λιγες μερες, χαρις στη δουλεια μου,ανακαλυψα,οτι ο ΟΤΕ δεν εχει ακομα υπογραψει με την Τελας τη συμφωνια που θα κανει εφικτη την αποδεσμευση(!!!!)των πελατων του,ενω η Τελας μαζευει πελατες και προσφερει το προϊον εδω και τεσσερις μηνες!!!χωρις να λεει σε κανεναν τιποτα και χωρις να βγαζει καμια ανακοινωση,για να καταλαβουν οι χιλιαδες μαλακες γιατι περιμενουνε τοσο καιρο!!.Αν αυτο δεν ειναι εξαπατηση να μου πειτε τι ειναι.Και βεβαια εχω σκοπο να τα γραψω αυτη τη βδομαδα,γιατι αυτο το ειμαι εξυπνος και σας εχω γραμμενους στ αρχιδια μου εχει παρατραβηξει απο την καθε επιχειρηση.Αυτο που σου γραφω το ξερει κανεις;Τα πηρα τωρα παλι,λεω.
ΕΕΤΤ. Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών & Ταχυδρομείων
www.eett.gr/EETT
e-mail: info@eett.gr
Αυτοί τουλάχιστον προωθούν την καταγγελία.
Τώρα, το πώς, και αν, βρίσκει κανείς το δίκιο του είναι ακόμα άγνωστο.
Τα φασιστοειδή του δημόσιου είναι ερασιτέχνες μπροστά στα φασιστοειδή των ιδιωτικών επιχειρήσεων.
Και, ρε Γιώργη Καιρέ, εσύ που ως στα χαρακώματα ευρισκόμενος βλέπεις πολλά, πώς κρίνεις έναν Διευθυντή Οργάνωσης και Λειτουργίας μιας εταιρίας να παροτρύνει τον πελάτη να φύγει αν δεν είναι ευχαριστημένος;(!)
Σε ποιά χώρα και σε ποιά ιδιωτική επιχείρηση, ο μάνατζερ αυτός θα διατηρούσε τη θέση του;;;; Κι εγώ ο μαλάκας ως 'συνιδιοκτήτης' του ΟΤΕ, γιατί τον πληρώνω αυτόν τον άχρηστο; Για να μου διώχνει τους πελάτες;
Μεταξάς! Σίγουρα απόγονος!
Αρετή,
"Αυτή είναι η Ελλάδα"
Το είχε πει και ο κ. Σημίτης ως Πρωθυπουργός τότε, άλλωστε!
Κάτι δε θα ξερε?
Τελικά, η παροχή υπηρεσιών στην Ελλάδα, είναι σα το στρατό: Πού θα πέσεις.
Έχω ΟΤΕΝΕΤ (Connex). Όταν το πήρα, μου είπαν ότι θα συνδεθώ σε 15 μέρες. Συνδέθηκα σε 15 μέρες. Η ταχύτητα ήταν άθλια. Μου είπαν ότι σε ένα μήνα θα έχουν "καθαρίσει" τις γραμμές και θα πηγαίνω με 1024. Σε έναν μήνα πήγαινα (και πηγαίνω ακόμη) με 1024.
Στο σταθερό έχω ιδιωτική εταιρία (TELEDOM). Αρκετές φορές ο ΟΤΕ την κόβει, επειδή δεν τον πληρώνει. Οι λογαριασμοί έρχονται μονίμως καθυστερημένοι και αναγκάζομαι να τους πληρώνω ληγμένους. Με ειδοποίησαν ότι... δεν μπορώ να αλλάξω πάροχο, αλλά θα πρέπει να τους πληρώνω ακόμη κι αν αλλάξω και όταν πήγα να διακόψω το συμβόλαιο μου είπαν ότι δεν μπορούν και πρέπει να απευθυνθώ στον ΟΤΕ! Ενώ για να μου κάνουν συμβόλαιο, το έκαναν τηλεφωνικά, σε 10 λεπτά.
Γι αυτό σου λέω: Ιδιώτες ή δημόσιο, δεν έχει σημασία. Είναι πώς θα κάτσει...
Το καταπληκτικο ειναι,που ο ΟΤΕ και η ΤΕΛΑς εχουν βαλλει μεταξυ τους μια εταιρια διαιτητη διαχειριστη,ας πουμε,επειδη και ο ΟΤΕ πουλαει γρηγορο ιντερνετ και μπορει να αρνειται αποδεσμευση κρυφιως,ωστε να αγανακτει ο συνδρομητης,να μη φευγει τελικα και να μην πουλαει η Τελας ως ανταγωνιστης!!Οσο για τον διευθυντη που λες,εγω αν ημουν διοικητης του θα τον ειχα στειλει πακετο με ολο το φακελλο.Επειδη θα υποψιαζομουν σφοδρα οτι τα παιρνει απο τον ανταγωνιστη.
Εγώ μια φορά "πέτυχα" τελευταίο μηχάνημα, 'δείγμα βιτρίνας'. Το πήρα κι έσκασα, το ήθελα καιρό - και όντως ήταν το τελέυταίο. Μια χαρά δουλεύει... (φτου-φτου).
Ημίαιμε καλημέρα. Σαν ηλεκτρολόγος σας λέω υπεύθυνα ότι μεγαλύτερη τσαπατσουλιά δεν θα μπορούσαν να κάνουν.. Τα τηλεπικοινωνιακά είναι μεγάλη πληγή και έχουν αντιμετωπιστεί πολύ επιπόλαια. Δεν είναι ο τομέας μου βέβαια, αλλά σαν επιστήμοντα φρίττω από το χάλι.. όσο για τις δικαιολογίες, άντε μην πω.. καμια βαριά κουβέντα και είναι και Δευτέρα πρωί..
συντάσομαι, συμπονώ γιατί η ίδια ταλαιπωρία με χτυπά και τις εδώ συνδέσεις... να μαζέψουμε υπογραφές όπως παλιά στις πολυκατοικίες. ή να συνδεθούμε με υπερπέραν που είναι Φερραρικές οι ταχύτητες.
καλημέρα.
:-)
Κροτούλα, να την αλλάξουμε! :)
diastimata, παντού είναι "όπου πέσεις"... Ακόμα και στις σχέσεις σου. Αλλά για αυτό το φιλελευθεροσοσιαλιστικό μπάχαλο της ασυδοσίας μάλλον στους εαυτούς μας θα πρέπει τελικά να το καταλογίσουμε. :(
yannis, κι εγώ έχει τύχει να πάρω έτσι το προϊόν αλλά με τη θέλησή μου και εν γνώσει μου ότι λόγω της έκθεσής του στο περιβάλλον και ανεξέλεγκτων ωρών λειτουργίας μπορεί και να βγεί μάπα το καρπούζι. Αλλά δεν ανέχομαι να μου το πασάρουν ως καινούργιο ΧΩΡΙΣ να μπούν στον κόπο να με ρωτήσουν! Στην "καταραμένη καπιταλιστική" Αμερική, αυτά που έχουν στη βιτρίνα τα δίνουν στο 50% του κόστους και με πλήρη εγγύηση. Το γράφουν κιόλας στα ράφια ΜΕ ΜΕΓΑΛΑ ΓΡΑΜΜΑΤΑ.
so-far, μα ...οι δικαιολογίες είναι που με σκοτώνουν. Μου θυμίζουν -τι λέω τώρα ο ...πουρός- τον Γεωργαλά επί χούντας που προσπαθούσε να μας πείσει από την ΥΕΝΕΔ για το πόσο δημοκρατική ήταν η "εθνοσωτήριος".
tatine, δυστυχώς είναι τόσο πολύπλοκο το πρόβλημα που όσες υπογραφές κι αν μαζέψουμε...
Μπορεί και να 'χει δίκιο ο μπαμπάκης, ημίαιμε. Δοκίμασε και τίποτ' άλλο. Σου συνιστώ να διακόψεις την οτενετ άμεσα. Το είχα κάνει κι εγώ και βρήκα την υγειά μου. Και τις... ταχύτητές μου!
Χρήστο, ενημερώνομαι (κατά δύναμη) αλλά η υποδομή στην περιοχή που μένω είναι αγκαούγκα! Επομένως ό,τι και να διαλέξω... :)
Σε σχέση με το αν πάει γρήγορα ή όχι, θυμήθηκα ένα κείμενο του Σκαρίμπα. Σε ελέυθερη απόδοση:
Mπαίνει ο βλάχος στο τρένο. Σε λίγο περνάει ο υπάλληλος για τον έλεγχο των εισητηρίων. Κύριε του λέει πρέπει να πληρώσετε τη διαφορά γιατί το τρένο είναι υπερταχεία, και εσείς βγάλατε εισητήριο με κανονικό τρένο. Με γουρλωμένα μάτια ο μπάρμπας του λέει. Θελ'ς κι άλλους παράδες επειδή πάει γληγορότερα. Ναι του λέει ο υπάλληλος. Αγανακτισμένος ο βλάχος του λέει: εγώ δε βιάζομαι, ας πάει αγαλιότερα.
Χαχαχαχαχα! Καλό!
ΝΕΟ ΧΤΥΠΗΜΑ!
Η Teledom έχασε, τελευταία, αρκετούς πελάτες, καθώς, επειδή δεν πληρώνει στον ΟΤΕ, ο ΟΤΕ(ς) της έκοψε την παροχή. Τι έκανε, λοιπόν, η εταιρία, για να διατηρήσει τους πελάτες; Ανανέωσε τη συνδρομή όσων έφυγαν, έναν μήνα μετά την αναχώρησή τους! Έτσι, ο ΟΤΕ (γιατί όλα από εκεί περνάνε) ξανάβαλε αυτόματο αριθμό κλήσης (εκείνον τον τετραψήφιο) σ όσους είχαν φύγει αυτόν της Teledom. Κι έτσι... επέστρεψαν οι πελάτες! Φασιστικό; Σωπάτε καλέ!
να την αλλάξουμε. αν και μερικά πράγματα πολύ αμφιβάλλω αν αλλάζουν πλέον... (ίδε ανωτέρω)
Απαντώ εδώ για το σχόλιο που μου αφήσατε. Υποθέτω ότι διαβάζετε όλους τους φίλους καθημεριν΄΄α και τιμή μου που είμαι μέσα σε αυτούς. Ιστορίες με πτήσεις δε μας γράψατε τώρα τελευταία..
Να μη σου πω οτι βρηκα ακρη και για τις ταχυτητες σας,που ειναι απλη,απορω πώς δεν το λεει κανεις,και για το Ζηστο κοροϊδο της Τελας.Επειδη εχω δουλεια,το της Τελας αργοτερα.Αλλα η ταχυτητα ειναι εγγυημενη και ειναι η αναγραφομενη μονο απο την καθε συνδεση μεχρι την κεντρικη γραμμη.Οχι εδω.Παγκοσμιως.Μολις μπει το -ας πουμε-σημα στην κεντρικη μπορει να πεσεις απο τα 10mbps στα 64kbps αν εχει κυκλοφοριακη συμφορηση.Διοτι ολοι οι πελατες περνανε μεσα απο το ιδιο λουκι.Γιαυτο και σε μερικες περιπτωσεις ειναι προτιμοτερο να εισαι σε μικρη,αλλα φερεγγυα εταιρια,παρα σε "φτωχη" απο αποψη τοπικου δικτυου,μεγαλη.
so_far, λίγη υπομονή...
Καιρός, ο κύριος Μεταξάς της ΟΤΕΝΕΤ το γράφει καθαρά κι αυτό.
Αλλά, αν είσαι εξειδικευμένος στον ...ηλεκτρονικό πόλεμο το καταλαβαίνεις. Αν δεν είσαι, όμως, και καταλαβαίνεις μόνο ό,τι σου διαφημίζουν; Ρητορική η ερώτηση, ε, γιατί το έχεις πιάσει -απ' τα κέρατα- το θέμα.
Φίλε ημίαιμε, να σου πω και εγώ τον πόνο μου...
Για κάμποσους μήνες μέχρι τώρα, απολάμβανα τη χαρά του broadband, με μία σύνδεση 2mbit.Βέβαια, τα 2Mbit δεν τα έβλεπα ούτε με τηλεσκόπιο, εκτός αν επιχειρούσα να κατεβάσω κάτι από το ftp της ΟΤΕΝΕΤ, όπου εκεί όντως έπιανα ταχύτητες λίγω παραπάνω απ' τα 200KBytes/sec. Αλλά σε γενικές γραμμές ήμουν ευχαριστημένος, γιατί πχ σε ένα well-seeded torrent έπιανα πάνω από 100ΚΒ/sec.
Ώσπου, πριν από ένα μήνα περίπου, άρχισα να παρατηρώ μεγάλες πτώσεις.
Ένα βράδυ πήρα τηλέφωνο στην ΟΤΕΝΕΤ για να παραπονεθώ, και μου είπαν ότι επειδή είναι βράδυ δεν μπορούν να κάνουν τίποτα, και να τους πάρω την επόμενη το πρωί. (Ερώτηση: Έπρεπε δηλαδή να τους ξαναθυμίσω το παράπονο την επόμενη; Δεν τα γράφουν κάπου αυτά; Αλλά, βέβαια, σύντομα ανακάλυψα που τα γράφουν...)
Το επόμενο πρωί τους ξαναπήρα και τους είπα ότι δεν μπορώ να κατεβάσω με παραπάνω από 50Κ, και μου είπαν ότι θα επικοινωνήσει μαζί μου ένας τεχνικός.
Πέρασε μια εβδομάδα. Ο τεχνικός μάλλον προσπαθούσε να επικοινωνήσει μαζί μου με τηλεπάθεια, πάντως σίγουρα όχι τηλεφωνικώς η με κάποιο άλλο τρόπο.
Στο ενδιάμεσο, η ταχύτητα είχε πέσει κι' άλλο. Τελικά, ότι και να έκανα, δεν μπορούσα να πιάσω ούτε καν 30Κ, και μάλιστα από το ftp της ΟΤΕΝΕΤ. Μιλάμε για τρία hops, σύμφωνα με το traceroute, απ' τον υπολογιστή μου!
Ξαναπήρα σήμερα, και μίλησα με έναν (ευγενέστατο, είναι η αλήθεια) υπάλληλο που άκουσε με κατανόηση τον πόνο μου (και που μου είπε ότι και αυτός στο σπίτι του τα ίδια αντιμετωπίζει!), και ο οποίος μου υποσχέθηκε ότι θα με πάρει κάποιος ανώτερός του, και μου είπε να του πω τα ίδια για να πουν στον ΟΤΕ να κάνει έλεγχο της γραμμής, και αυτό είναι το καλύτερο που μπορούν να κάνουν.
Ο ανώτερος με πήρε τηλέφωνο, και μου είπε ότι θα μου κάνουν έλεγχο της γραμμής απ' τον ΟΤΕ. Στην ερώτηση "πότε;", η απάντηση έχει εξαιρετικό ενδιαφέρον: "Σε τρεις εργάσιμες μέρες, εκτός αν αργήσει παραπάνω, λόγω φόρτου εργασίας."
Δεύτερη ερώτηση: "Και εγώ πως θα το ξέρω;" Απάντηση: "Θα σας πάρουν τηλέφωνο να σας πουν ότι έλεγξαν τη γραμμή, εκτός αν... δεν σας πάρουν, λόγω φόρτου εργασίας".
Δεν ξέρω αν πρέπει να γελάσω ή να κλάψω με την όλη ιστορία. Αλλά δεν είναι δυνατόν να φωνάζει όλη η Ελλάδα και να μην ιδρώνει το αυτί κανενός. Δεν είναι δυνατόν να είμαστε έτσι ανυπεράσπιστοι (και ταυτόχρονα κλειδωμένοι σε ένα δωδεκάμηνο συμβόλαιο).
Το μεγαλύτερο ανέκδοτο σε αυτή τη χώρα είναι η προστασία του καταναλωτή.
Post a Comment
<< Home