Sunday, March 18, 2007

13. ΜΥΘΟΙ ΚΑΙ ΓΕΓΟΝΟΤΑ Το Α/Τ ΒΕΛΟΣ 11

Κάποτε, οι Παλαΐνηδες αποφασίζουν να υποστείλουν τη σημαία της 21ης από τον ιστό της Σχολής Αλεξιπτωτιστών, αλλάζει η Διοίκησή τους και ο Καραμανλής αρχίζει να κοιμάται σε κανονικό κρεβάτι.
Οι Διοπάρες μας μετατίθενται σε πλοία και Υπηρεσίες του Στόλου και εγώ στο Αντιτορπιλικό ΚΟΥΝΤΟΥΡΙΩΤΗΣ. Κυβερνήτης ο Αντιπλοίαρχος Κολιγιάννης, Κινηματίας και εξαιρετικός αξιωματικός. Με εμμονή στη νομιμότητα. Τέτοια που να επιτρέπει στον Σηματονόμο του πλοίου (υπαξιωματικό επικεφαλής της επιστασίας Σημάτων), ένα ανόητο χουντοαπολειφάδι να κυκλοφορεί με το εθνόσημο της χούντας στο καπέλο του επειδή δεν είχε ακόμα καθοριστεί πώς θα ήταν το νέο. Εκείνη την εποχή όλοι είχαν σπάσει την κορώνα ή το ‘πουλί’ από την ‘πρόσοψη του καπέλου τους μια και είχε προκηρυχτεί το δημοψήφισμα και η χούντα είχε πάει φυλακή. Νομιμότητα.
Κάποτε, παίρνουμε πρόσκληση για εορταστική δεξίωση των ‘φυλακισθέντων και εξορισθέντων αξιωματικών’ στον Ναυτικό Όμιλο Ελλάδος στο Τουρκολίμανο.
Δεν είχα καμιά όρεξη για τέτοια. Ήρθε και ο Νικόλας ο Ζησιμόπουλος στο σπίτι και τα λέγαμε.
Σε λίγο τηλεφωνεί ο Παππάς. Πού είστε ρε παιδιά, θα έρθει κανένας σας; Είμαι μόνος μου εδώ πέρα.
Παίρνουμε τα πόδια μας και πηγαίνουμε. Στην είσοδο, συμμαθητής του Παππά, μας βλέπει, κοιτάζει το ρολόι του, ‘αργήσατε’ μας λέει. Μέσα κόσμος και κοσμάκης. Υπουργοί, άσχετοι, ωραίες κυρίες, άσχημες κυρίες, κι ο Παππάς συνοφρυωμένος…, απομονωμένος σχεδόν από τους (μη) κινηματίες συναδέλφους του. Έλαμψε το πρόσωπό του μόλις μας είδε. Ήρθε και ο ‘επιπλήξας’ τους Σημαιοφόρους για την αργοπορία. Τον ρωτάω, ‘συγνώμη, ποιοι είναι μαζεμένοι εδώ πέρα;’, ‘οι συλληφθέντες και οι εξορισθέντες Σημαιοφόρε,’, συγνώμη, ξανά, δεν θα έπρεπε να είναι και οι μη συλληφθέντες αλλά συμμετέχοντες και οι μη συμμετέχοντες επειδή δεν ρωτήθηκαν και, τέλος πάντων άλλοι έκαναν χούντες, εμείς τι κάνουμε, φούντες;’ Ο παρευρισκόμενος Αβέρωφ με κοίταξε με απορία και ο πρόθυμος να αναλάβει την Αρχηγία του Κινήματος –αφού αυτό εκδηλωνόταν, βεβαίως- Ναύαρχος Κονοφάος, που συνομιλούσε μαζί του, γύρισε και μου είπε ‘μ’ αυτά τα μυαλά δεν σε βλέπω να σταδιοδρομείς’… Καμπανάκι.
Σε λίγες μέρες μαζευτήκαμε οι του ΒΕΛΟΣ σε ταβερνάκι. Αγκαλιές, φιλιά, γέλια, δάκρυα και …έκπληξη. Κάποιοι παλιότεροι υπαξιωματικοί, αλλά και δυο τρεις νεότεροι μιλούσαν στον Κυβερνήτη στον Ενικό… Καμπανάκι ξανά.
Θυμήθηκα αμέσως ότι σε μια επίσκεψή μας στο ξενοδοχείο Μεγάλη Βρετανία, ο καθηγητής Μαγκάκης αναγνώρισε τον Παππά και έσπευσε να τον χαιρετήσει και να του πει, ‘ξέρετε, έχω μια απορία. Πώς καταφέρατε να μην γίνετε αντικείμενο εκμετάλλευσης οποιουδήποτε; Ποιος σας συμβούλευε στη σύνταξη των ανακοινώσεων που κανείς δεν μπορούσε να τις εντάξει σε κάποιο χώρο;’
‘Κανέναν δεν είχαμε κύριε Καθηγητά. Αλλά εμείς συνεχίσαμε να έχουμε τη νοοτροπία του πολεμικού πλοίου. Με κοινό σκοπό, με ιεραρχία και σεβασμό στον καθένα’ απάντησε ο Παππάς.
Τώρα η νοοτροπία αυτή με τον χαρακτηρισμό μας συλλήβδην ως …‘ήρωες’ πήγε περίπατο;
Δεν ξαναπήγα σε συγκέντρωση. Και εξήγησα στον καπετάνιο μου γιατί.

Τον Νοέμβριο ήρθε ένα σήμα στο πλοίο που ζητούσε να δηλώσει όποιος θέλει από την τάξη μου να εκπαιδευτεί ως χειριστής Ελικοπτέρων αφού το Ναυτικό αποφάσισε να αγοράσει Ελικόπτερα.
Κριτήριο Επιλογής ο βαθμός γνώσης της …Αγγλικής! Νισάφι πια. Που να ‘ξερε η μάνα μου όταν μ’ έστελνε να μάθω Αγγλικά από το Νηπιαγωγείο (στην αδερφή της που ήταν καθηγήτρια Αγγλικών) τι ρόλο θα έπαιζαν στη ζωή του γιου της!
Πέρασα, φυσικά (μετά και από τόση προπόνηση και στην Αγγλία), πρώτος.
Και βρέθηκα μαζί με άλλους έξη νεαρούς συναδέλφους μου στο Στεφανοβίκειο του Βόλου όπου εκπαιδευτήκαμε χειριστές Ελικοπτέρων από Εκπαιδευτές του Στρατού.

Τα …καμπανάκια εν τω μεταξύ, έγιναν Καμπάνες. Αρκετοί σύντροφοι αντιμετώπιζαν τον φθόνο και την εμπάθεια των συναδέλφων τους, αλλά και των ανωτέρων τους που φθονούσαν τον Παππά γιατί τους έκλεψε την …αίγλη, αρκετοί αποδείχτηκαν αδύναμοι να διαχειριστούν τη δόξα που τους απένειμε η κοινωνία, κατέληξαν να ζητούν από τον Παππά να μεσολαβήσει για να αποστρατευθούν ως ‘μη προσαρμόσιμοι στα νέα δεδομένα λόγω της μακρόχρονης απουσίας τους’ που σήμαινε ‘αποστρατεύεσαι και συνταξιοδοτείσαι έστω κι αν δεν έχεις τα απαραίτητα χρόνια’, μετά από ένα δύο χρόνια τα πράγματα δεν τα βρήκαν έξω όπως τα περίμεναν, ξανά στον Παππά ‘να επανέλθουμε ως μηδέποτε απομακρυνθέντες’ (μη χάσουμε τους βαθμούς και τα λεφτά) ή ‘να μην επιστρέψουμε αλλά, να πάρουμε αναδρομικά τους βαθμούς’ (να αυξηθεί η σύνταξή μας).

Με αυτά κι αυτά, αφοσιώνομαι στη δουλειά μου, δεν ζητάω ποτέ τίποτα, κάποιοι ψελλίζουν ότι τους σνομπάρω αλλά δεν έχουν δίκιο. Τους αγαπώ και τους σέβομαι. Αλλά δεν μπορώ να εξαγοράσω, ούτε και άλλοι, μια ενέργεια που την έκανα χωρίς να έχω κάτι τέτοιο στο μυαλό μου. Ούτε με εντυπωσιάζει ο χαρακτηρισμός του ‘ήρωα’. Δεν με εκφράζει καν. Ήρωας είναι αυτός που φοβάται αλλά πράττει ξεπερνώντας τον φόβο του. Εγώ δεν φοβήθηκα ποτέ, τότε. Όχι γιατί γεννήθηκα γενναίος αλλά γιατί, τότε, ήμουν εικοσιδυό χρονών…

Ο ‘εκφυλισμός’ μας δεν είναι μόνο προϊόν αδυναμίας διαχείρισης της φήμης. Προέρχεται και από τα συμπλέγματα των ‘απόντων’ από αγώνες ή αυτών που νομίζουν ότι επισκιάζονται από το δυνατότερο φως των άλλων. Ας τα διαψεύσουν όποιοι θέλουν αλλά γνωρίζω ότι ο Δροσογιάννης είπε κάποτε στον Παππά που διαμαρτυρόταν για την εγκατάλειψη των προγραμμάτων του Ναυτικού ‘εσύ να μη μιλάς γιατί χάρη σε μας έγινες Αρχηγός’…
Προλαβαίνοντας την ερώτηση ‘γιατί δεν τα βρόντηξε;’, απαντώ ότι οι λόγοι είναι γραμμένοι σε επιστολές του προς τον Αντρέα που ελπίζω να τις πουλήσει η Μιμή στο Μοναστηράκι για να βγουν κάποτε στη δημοσιότητα! Εγώ δεν δικαιούμαι να αναφέρω το περιεχόμενό τους. Και, παρ΄όλα αυτά, εγώ εξακολουθώ να αναρωτιέμαι 'γιατί δεν τα βρόντηξε;'

Αλλά ο ‘εκφυλισμός’ δεν αφορά μόνο σ’ εμάς. Η ‘Μεταπολίτευση’ κρύβει συνεχείς εκπλήξεις. Πού να σταθείς και τι να πιστέψεις; Ψηφίζεις Μαύρο σου βγαίνει Καραμανλής, ψηφίζεις Καραμανλή, σου βγαίνει Μητσοτάκης, ψηφίζεις Γλέζο, σου βγαίνει Αντρέας, ψηφίζεις Αντρέα σου βγαίνει Βαφειάδης, ένας αχταρμάς προσώπων που θυμίζει βιαστικούς επιβάτες λεωφορείου που στριμώχνονται στη στάση και ορμούν, μόλις ανοίξουν οι πόρτες, να πιάσουν όποιο κάθισμα βρουν ελεύθερο μπροστά τους. Είτε αριστερά, είτε δεξιά, είτε μπρος είτε πίσω. …Κάθισμα να είναι. Ο Μητσοτάκης –που έθρεφε τον Καραμανλή στο Παρίσι- τον αποκαλεί Εθνικό Μειοδότη. Κι έναν χρόνο μετά, ο Καραμανλής τον κάνει Υπουργό Συντονισμού στην κυβέρνησή του! Και μερικά χρόνια μετά τον …σπρώχνει στην Αρχηγία της Ν.Δημοκρατίας.

Το 86 έχω βάρδια στο ΓΕΝ και μου πέφτει το λαχείο να πάω να συλλάβω τον Σερεπίσιο, έναν νεώτερο από εμένα αξιωματικό που, με Αμερικανικό σενάριο Χόλυγουντ –για να πιεστεί ο Αντρέας να επιταχύνει την ικανοποίηση των συμφερόντων τους- κατηγορείται ως …κατάσκοπος των Ρώσσων, συνεργάτης του αυτομολήσαντος στη Δύση Ρώσσου πράκτορα Μποχάν!
Ο Βασιλάκης ο Σερεπίσιος, δυο τάξεις μικρότερός μου, ήταν τόσο …κατάσκοπος όσο και η μάνα μου γκέϊσα, εμείς στο Ναυτικό γνωριζόμαστε μέσα έξω και τέτοια …απιθανότητα μόνο γέλια μας προκαλούσε. Στον Βασίλη, βεβαίως, κλάματα!
Αφού, λοιπόν, τον …συνέλαβα και τον παρέδωσα στο ΓΕΝ, κλήθηκα από τον Υπουργό Δροσογιάννη στο Γραφείο του.
‘Τι έγινε; Πώς σου φάνηκε; Πώς αντέδρασε; Πού είναι το κουμπούρι σου;’ Οι ερωτήσεις απανωτές.
‘Κύριε Υπουργέ, εμείς του Ναυτικού δεν τραβάμε πιστόλια μεταξύ μας. Και πώς να μου φανεί. Του έπεσε το ταβάνι στο κεφάλι! Μα είστε σίγουροι ότι ο Σερεπίσιος είναι κατάσκοπος;’
‘Ρε, το ξέρεις ότι αυτός είναι κουμουνιστής; Ξέρεις ότι μοίραζε κουπόνια του ΚΚΕ στους διαδρόμους του ΓΕΝ;’
‘Για να είμαι ειλικρινής, μόνο κάποιους που μοίραζαν κουπόνια του ΠΑΣΟΚ και της Νέας Δημοκρατίας αντιλήφθηκα…’
‘Ρε άντε πάενε από δώ’ μου λέει. Ευγενέστατος...
Την ώρα που έκλεινα την πόρτα, γύρισε στον Σεχιώτη και στον Παππά που ήταν παρόντες και είπε ‘μου φαίνεται ότι είναι δικός τους κι αυτός και πάει να τον καλύψει’
‘Όχι όχι, αυτόν τον ξέρω σαν γιο μου’ του απαντάει ο Παππάς.
Κομμουνιστης, λοιπόν, με ‘Υπουργική Απόφαση’.

Και το 88, ο συνομήλικός μου Τζουμάκας κάνει πάρτυ γενεθλίων στο σπίτι του στην Πεντέλη όπου, λέει, -ο Βότσης στην Ελευθεροτυπία- η γενιά του Πολυτεχνείου ξεφάντωσε καταναλώνοντας δεκάδες μπουκάλια ουίσκι, βότκα και τζιν, τρώγοντας πεντακόσια κιλά κρέας στα κάρβουνα και πίνοντας μισό τόννο κρασί!
Η γενιά του Πολυτεχνείου! Η γενιά της Αλλαγής (της ζωής τους γιατί η δικιά μου έμεινε ίδια και απαράλλαχτη από τότε και χαίρομαι γι αυτό)! Κι όταν τόλμησα να απαντήσω σατιρικά περιγράφοντας επώνυμα (χωρίς τον τίτλο μου) τα δικά μου γενέθλια, τιμωρήθηκα από τον δημοκράτη (χωρίς ειρωνεία το λέω) Αρχηγό, τότε, του Ναυτικού, τον Ναύαρχο Βασιλικόπουλο με ‘επίπληξη’ γιατί η ενέργειά μου να κρίνω μέλος του Ελληνικού Κοινοβουλίου ‘θυμίζει έντονα εποχές καταδικασμένες στη συνείδηση του Ελληνικού Λαού’.
Και χουντικός, δηλαδή. Χουντοκομμουνιστής!
Στην Πέμπτη απανωτή παραίτησή μου, η ποινή διαγράφτηκε και η σταδιοδρομία μου συνεχίστηκε. Και η ‘μούγκα’ μου πλέον έγινε μόνιμη.

Φυσικά δεν δέχτηκα να καταθέσω και τις βεβαιώσεις, που μου έδωσε το ΓΕΝ για την 'αντιστασιακή μου δράση', στη Νομαρχία Αττικής όπου επιτροπή υπαλλήλων θα έλεγχε τη ...δράση μου για να εγκρίνει ή να απορρίψει την εγγραφή μου στους αντιστασιακούς καταλόγους (!) και την απονομή χαλκοτσίγκινου παράσημου με την περικεφαλαία του Kολοκοτρώνη αν θυμάμαι καλά.
Έτσι δηλώνω υπερηφάνως ότι είμαι από τους ελάχιστους μη αντιστασιακούς με τη βούλα Έλληνες της γενιάς μου!
Για να κρύψω τις (συν)ενοχές που ένιωθα για το επίπεδο της δημοκρατίας μας. Για να μη συμμετέχω, ασήμαντος κι εγώ, στην κατάληψη της εξουσίας από τους ασήμαντους στο όνομα μιας ισότητας που ήταν ισοπέδωση.
Γιατί δεν μου πήγαιναν όλα αυτά, τελικά.

Έκλεισα τις αναμνήσεις μου στο σεντούκι με τη σημαία του ΒΕΛΟΣ. Τις αναμνήσεις ανθρώπων σαν τον Παππά, τον Βούλτεψη, τη Φλέμμινγκ, τον Αντώνη τον Καρρά, τον Ζαμπέλη, τον Παναγούλη, τον Πλυτά, τον Σιώτη, τον Tompson, που είχα συναντήσει για πολύ, για λίγο, για μια ματιά, για πάντα. Είναι κι άλλοι, κι άλλες, που στάθηκαν δίπλα μου και τώρα δεν είναι, για διάφορους λόγους, μα τους οφείλω ευγνωμοσύνη.
Υπηρέτησα σε θέσεις που θα μπορούσα να …αποφύγω. Τις απόλαυσα. Υπηρέτησα σε θέσεις που δεν …φανταζόμουν. Τις απόλαυσα κι αυτές.
Η σταδιοδρομία μου ήταν ένας καταιγισμός εμπειριών που δεν νομίζω ότι μπορεί να τις φανταστεί κανείς όταν την ξεκινάει. Και δεν μετανιώνω ούτε για μια στιγμή από αυτήν.

Δεν τέλειωσε το ίδιο όμορφα.
Στο τέλος της σταδιοδρομίας μου, ο 'σοσιαλφασισμός' κάποιων έρποντων ανήθικων χαμαιλεόντων προσπάθησε να μου χαλάσει αυτή τη γεύση.
Εν μέρει το πέτυχαν.
Δεν είναι, όμως, ταιριαστό στο κείμενο αυτό να κλείσει έτσι.

Γι αυτό, αύριο μεθαύριο, θα κλείσει αλλιώς…!

Συνεχίζεται…

Labels:

52 Comments:

At Mon Mar 19, 09:24:00 AM, Blogger αθεόφοβος said...

«Η σταδιοδρομία μου ήταν ένας καταιγισμός εμπειριών που δεν νομίζω ότι μπορεί να τις φανταστεί κανείς όταν την ξεκινάει. Και δεν μετανιώνω ούτε για μια στιγμή από αυτήν.»
Αυτή η κουβέντα είναι και το μεγαλύτερο και καλύτερο παράσημο που μπορεί να πάρει κανείς από την ίδια την ζωή.

 
At Mon Mar 19, 09:27:00 AM, Blogger Κωστής Γκορτζής said...

Το ένα από τα δύο. Το άλλο το διακρίνω στα μάτια της καθαρόαιμης και των παιδιών μου...

 
At Mon Mar 19, 10:10:00 AM, Blogger σχολιαστής said...

Τι ανάγνωσμα κι αυτό!!!! Να' σαι καλά Ημίαιμε.

 
At Mon Mar 19, 10:14:00 AM, Blogger Γιάννης Αρ said...

Τι να πω;
Τα γεγονότα που περιγράφεις οδεύουν προς το τέλος τους και καταπίνουν την ελπίδα βιαστικά.
Ο λόγος που δεν αντιδρώ όπως θα ήθελα, στο ότι ότι έξω μας αποκαλούν γραικούς, είναι αυτή η μόνιμη αντανακλαστική μας συνήθεια να τσαλαπατούμε ότι μας αντιμετωπίσει με αξιοπρέπεια.

Έχει καταντήσει η αξιοπρεπής συμπεριφορά να είναι σφραγίδα υποχωρητικότητας και "looserισμού".

Προσωπικά έχω επιλέξει να μην παραιτούμε γιατί παντού γύρω μου βλέπω ιδιοτελείς και άχρηστους να προχωρούν βασισμένοι στην αξιοπρεπή αποχώρηση των σοβαρών και άξιων.

Περιμένω την συνέχεια και την συζήτηση

Καλή δύναμη

 
At Mon Mar 19, 10:19:00 AM, Blogger anadelfos said...

"Εγώ δεν φοβήθηκα ποτέ, τότε. Όχι γιατί γεννήθηκα γενναίος αλλά γιατί, τότε, ήμουν εικοσιδυό χρονών…"

Δεν βρίσκω λόγια να εκφράσω το θαυμασμό που έννοιωσα διαβάζοντάς το παραπάνω...

 
At Mon Mar 19, 11:49:00 AM, Blogger Κωστής Γκορτζής said...

Σχολιαστή, εσύ να 'σαι καλά!
Ελπίζω να ανταποκρίθηκα ευπρεπώς και στη δική σου επιμονή να τα βγάλω έξω! :)

Γιάννης Αρ, ξέρεις ποιό είναι το γαμώ το μου; Ότι οι Βρετανοί π.χ., είναι πολύ πιο 'γραικοί' αν τους αποδείξεις ότι δεν τους φοβάσαι ή και μπορείς να τους αγοράσεις!
Όταν συνειδητοποιήσουμε ότι είμαστε τουλάχιστον ίσοι με τους άλλους επί γης ανθρώπους, τότε θα πάμε πολύ καλύτερα!

anadelfos, έτσι πρέπει. Να λέμε και να θαυμάζουμε την αλήθεια. :)

 
At Mon Mar 19, 12:15:00 PM, Blogger Marialena said...

Ημίαιμέ μου με συγκινείς, γιατί και η μητέρα μου ως Αξιωματικός του Πολεμικού Ναυτικού γνώριζε τον αντιναύαρχο Παππά και τους κινηματίες και έχω μεγαλώσει με αυτό το ανδραγάνθημα του πληρώματος του Βέλους!

Ο κόσμος είναι πολύ μικρός και πάλι! Καλή σου μέρα θαρραλέε μου!

 
At Mon Mar 19, 12:19:00 PM, Blogger Κωστής Γκορτζής said...

Μαριαλένα μου, Φιλί!
Και χαμόγελο! :))

 
At Mon Mar 19, 12:26:00 PM, Anonymous Anonymous said...

Aγαπητέ Ημίαιμε
Σε ευχαριστούμαι που μοιράστηκες μαζί μας την ιστορία σου .

Η φαινομενικά μικρή Ιστορία που γλαφυρά λεπτομερέστερα και ζωντανά μας παρέθεσες επηρρέασε μιά άλλη μεγάλη Ιστορία.Η απομυθοποίηση των Μύθων, η ρευστότητα των τότε καταστάσεων δίνουν το στίγμα της εποχής σε εμας τους νεότερους.

Πράγματατα που κρατούσες καλά φυλαγμένα στο σεντούκι σου χωρίς να ζητήσεις πιστοποιητικό "Αντίστασης" ή "Γενιάς του Πολυτεχνείου". Πιστοποιητικά που οι "πάπιες" εξαργύρωσαν για να προωθήθούν στην Σύγχρονη Πολιτική Σκηνή

Παράλληλα γίνεται κατανοητό τα χίλια μύρια κακά, η πηγή του εκμαυλισμού της σημερινής "Κληρονομικής Δημοκρατίας".

Τελείωνοντας θα επισημάνω οτι αποτελεί Ιδιίτερη Tιμή μου που συμμετείχα(με τον ..ιδιόρυθμο τρόπο του Sir Lanselot) στα post ενός ΜΗ Δογματικού, Έντιμου στις Προθέσεις όσο και Αξιοπρεπούς Ανθρώπου

Άσπρος Λύκος

Υ.Γ.
Μην το πάρεις και πολύ πάνω σου.
Τα λέμε από Παρασκευή. Ξεκουράσου και σήμανε το πότε αρχισει το ..κυνήγι της πάπιας!
Δες και τα σχόλια μου στα δύο προηγούμενα post

 
At Mon Mar 19, 12:34:00 PM, Blogger Κωστής Γκορτζής said...

Ασπρόλυκε, με ...παραφουσκώνεις.
Με το επόμενο, τελειώνει ...το σήριαλ και βγάλε το σπαθί σου, κι άρχισε να ...παίρνεις κεφάλια.
Είπα τα βασικά για τους εθνάρχες μας και, ειλικρινά δεν πολυέχω όρεξη να συνεχίσω πα΄νω σ΄αυτούς.
Μετά την απαραίτητη ...αγρανάπαυση θα ξαναμπούμε δυναμικά στο ριγκ.
Σ' ευχαριστώ για την ορμητική συμμετοχή σου στη συζήτηση.
Κράτα όρεξη!

 
At Mon Mar 19, 12:52:00 PM, Anonymous Anonymous said...

Αγαπητέ Ημίαιμε

Θεωρώ επιπρόσθετα πολύ σημαντικό που αρκετοί φίλοι δημοσίευσαν τα βιώματά τους επί "7ετίας"

Συμφωνώ περί ..Αγρανάπαυσης

Το στυλ του..Sir Lanselot επικου του τόπου.
Είμαι Γνήσια αγανακτισμένος και όχι "γιαλαντζί" σαν τους ακρο-δεξιούς(με τις "περίεργες" διαπλοκές με την Ασφάλεια) που με αφορμή τα της Παιδείας περιφέρονται στα κανάλια ή τα ψευτο-εστέτ παπαγαλάκια που παρουσιάζουν τις ειδήσεις όταν δεν πετούν μπουκάλια στα γήπεδα


Άσπρος Λύκος

 
At Mon Mar 19, 12:54:00 PM, Blogger Κωστής Γκορτζής said...

Και θαύμαζα τον πατέρα του...

 
At Mon Mar 19, 01:07:00 PM, Blogger Ο σκύλος της Βάλια Κάλντα said...

Ωπ, ημίαιμε!
Ανέφερες τον κύριο Αντώνη Καρρά. Εννοείς τον ασπρομάλλη (80άρη) του ΠΑΣΟΚ; Τρομερά τίμιος άνθρωπος και Κύριος με τα όλα του. Πού τον επέτυχες αυτόν; Για λέγε, για λέγε!

ΥΓ τον βλέπω τακτικά στα Εξάρχεια...

 
At Mon Mar 19, 01:15:00 PM, Blogger Κωστής Γκορτζής said...

Ωπ! μαντρόσκυλε! Αυτόν ακριβώς εννοώ!
Με τους 'επιεικείς' χαρακτηρισμούς σου! Πόσοι Πασοκτζήδες τον ξέρουν αυτόν το λεβεντάνθρωπο; Πόσοι ξέρουν την ιστορία του; Πού τον έχουν καταχωνιασμένο όλοι οι φλώροι σοσιαλίζοντες;
Μη μου ξύνεις πληγές Μαντρόσκυλε. Τον φυλάω ευλαβικά στο ...σεντούκι μου. Αν τον βγάλω στον ...αέρα θα τον σαπίσουν κι αυτόν...
Ελπίζω κάπου, σε μια άκρη του μυαλού του, να θυμάται κάποιους από τους πιτσιρικάδε ςτου ΒΕΛΟΣ που γνώρισε στην Ιταλία!

 
At Mon Mar 19, 01:52:00 PM, Anonymous Anonymous said...

O Έξυπνος πατέρας δεν κάνει πάντα έξυπνο γιό. Του έχει μείνει απωθυμένο που δεν έγινε έστω υφ-υπουργός.
Τόσοι πρωινοί καφέδες στο ΜΑΞΊΜΟΥ της Ισχυρής και γεμάτο Σαρδάμ Εκσυχρονιστικής Ελλάδας πήγαν χαμένοι..

Το Video του μπουκαλάκια τηλε-παρουσιαστή το έδειξε ο Λαζόπουλος στο Αλ-Τσαντίρι Νιούς πριν από 2 εβδομάδες.
Τον συντοπίτη σου διαιτητή Συμεωνίδη είχε βάλει στο μάτι..

Άσπρος Λύκος

 
At Mon Mar 19, 02:20:00 PM, Blogger Περαστικός said...

Μαρτυρίες σαν τις δικές σου αρκούν από μόνες τους για να καταδείξουν την αξία του μέσου που λέγεται ιστολόγια/μπλογκ. Δυστυχώς, επιβεβαιώνεις τη σαπίλα στην οποία τελματώνονται σχεδόν όλα σε αυτό τον τόπο. Πάντα κάποιοι λίγοι μόνο δίνουν μάχες οπισθοφυλακών. Απορούμε μετά γιατί μεγάλο μέρος της νεολαίας (και όχι μόνο) οδηγείται στο μηδενισμό και τη γενική απαξίωση των πάντων ή υιοθετεί ως φιλοδοξία ζωής ένα διορισμό και μια καλή σύνταξη. Αλήθεια, τι έγινε τελικά με την υπόθεση Σερεπίσιου; Το χειρότερο παραπροϊόν όλου αυτού του αίσχους είναι οι άνθρωποι που αλέθονται στα γρανάζια του.

 
At Mon Mar 19, 02:45:00 PM, Blogger Κωστής Γκορτζής said...

Ασπρόλυκε, ο Συμεωνίδης τώρα είναι Δήμαρχος στο Ρετζίκι (Δήμος Πεύκων). Ελπίζω να μην εύχονται οι δημότες του ,σε μερικά χρόνια, να τον ...είχε βρεί το μπουκάλι του Πρετεντέρη στο κεφάλι! Δραστήρια ξεκίνησε, πάντως. :-)

Περαστικέ, ο Σερεπίσιος αθωώθηκε παμψηφεί και όχι λόγω αμφιβολιών αλλά λόγω μη αποδείξεως έστω και ενός επιβαρυντικού στοιχείου από αυτά που η τότε ΚΥΠ είχε δώσει στον Εισαγγελέα για να ασκήσει τη δίωξη. Οι ταινίες του Ψάλτη και του Ταμτάκου έχουν πολύ πιο 'στιβαρά' σενάρια... Κλαυσίγελως!

 
At Mon Mar 19, 02:45:00 PM, Blogger alzap said...

Θα έλεγα όσο πιό ευγενικά μπορώ ότι κάπου πρέπει να υπάρχει όριο.
Θα παρακαλούσα να αφήσετε τον Αντώνη τον Καρρά με τους φλώρους του ήσυχους.
Γιατί η σκοπιμοτητα και η εμπάθεια έχει όρια, όπως και η εκμετάλευση.
Να σας πληροφορήσω λοιπον ότι τυγχάνει να είμαι τις τελευταίες δεκαετίες αδελφός, φίλος και σύντροφος με τον Αντώνη.
Μαζί σε κοινές προσπάθειες και αγώνες.Μαζί σε καλές αλλά και κακές στιγμές.
ΟΛΟΙ τον ξέρουν στο ΠΑΣΟΚ.
Όποιος θέλει να τον βάλει σε σεντούκια να το ξανασκεφτεί.
Σας διαβεβαιώ ότι είναι στο ΠΑΣΟΚ, είναι υπερήφανος γι΄αυτό. Είμαι ένας από τους φλώρους του και είναι τιμή μου.
Κι αν θέλεις φίλε Κώστα ζήτησε μου το τηλέφωνό του για να σου πει κι εκείνος την άποψή του για κάποιες απο τις απόψεις που ακούγονται εδώ μέσα.
Κάποιοι ανακάλυψαν τα Εξάρχεια με τον εύκολο τρόπο. Κάποιοι φλώροι μαζί με τον Καρρά, με τον δύσκολο.
Έλεος πια.
Όταν κάποιοι δεν μιλάνε δεν σημαίνει ότι δεν ξέρουν ή ότι δεν μπορούν.

 
At Mon Mar 19, 03:04:00 PM, Blogger Κωστής Γκορτζής said...

Alzap, μένω άφωνος! Δεν ξέρω με τι φίλτρα διαβάζεις τα γραφόμενα αλλά για μένα ο Αντώνης ο Καρράς είναι ένας λεβεντάνθρωπος που έχει μείνει στη μνήμη μου για την καθαρότητα της σκέψης του και της παληκαριάς του. Μέμφομαι ...τους φλώρους που κατέλαβαν τα πόστα στα κόμματα και παραγκώνισαν ανθρώπους σαν τον Αντώνη τον Καρρά από την καθημερινότητά μας όπου θα έπρεπε να είναι σαν ΥΠΟΔΕΙΓΜΑ τιμιότηττας, ειλικρίνειας και σεμνότητας.
ΕΛΕΟΣ!
Μας απαγορεύεις και να τον αναφέρουμε καν; Γιατί τον κρύβετε ρε άνθρωποι του Θεού; Μήπως γιατί δεν ταιριάζει πια στην εικόνα σας;
Αφού είσαι φίλος του, Να του υποβάλεις τα σέβη μου γιατί είναι από τους λίγους που το αξίζουν.
και να του δώσεις το κείμενο αυτό για να το σχολιάσει. Θετικά ή αρνητικά, για μένα θα είναι ιδιαίτερη τιμή!
Φτάνει, όμως, η ακούσια ή εκούσια παρερμηνεία των γραφόμενών μου.

 
At Mon Mar 19, 03:37:00 PM, Anonymous Anonymous said...

Διαδυκτιακέ Σύντροφε alzap.

Τα δικά σας αυτογκόλ περιγράφει ο Αγαπητός Ημίαιμος.Να μην πούμε για τον Λιβιεράτο που διαγράψατε από το ΠΑΣΟΚ το 77

Και έχει δίκιο για τους φλώρους του ΠΑΣΟΚ. Λογικά αναμενώμενο από γραφειοκράτες που δεν μεγάλωσαν με αγώνες.Λογικά αναμενώμενο όταν δεν αγωνίστηκαν ποτέ τους μιας και βρήκαν μια ζεστή Καρέκλα να τους περιμένει.Αντίστοιχα παραδείγματα συμπεριφοράς γραφειοκρατών βρίσκουμαι και σε άλλα μέρη άλλες Ιστορικές Εποχές(ας μην το αναλύσουμε)

Όταν μιλήσουμε για ..ΠΑΣΟΚ ή για Ανδρέα..ηλεκτρίζεται η ατμόσφαιρα..Τι να πούνε οι Δεξιοί με τόσα(δικαιολογημένα) που τους ..σέρνω.

Το "αποφασίζομεν και διατάσσομεν" δεν ανήκει στην φιλοσοφία όχι γενικά των blogs αλλά και ανθρώπων που τουλάχιστον προβάλουν την "δημοκρατικότητά" τους.

Άσπρος Λύκος

 
At Mon Mar 19, 04:08:00 PM, Blogger herinna/ said...

Γιατί ρε παιδί μου ο κόσμος άλλα διαβάζει κι άλλα μεταφράζει; μπορεί να μου εξηγήσει κάποιος γιατί;

 
At Mon Mar 19, 05:01:00 PM, Blogger Ο σκύλος της Βάλια Κάλντα said...

Γιατί όλοι έχουμε μια μυίγα και μυιγιαζόμεθα, καλή μου!

 
At Mon Mar 19, 05:19:00 PM, Blogger o kairos said...

Ξεχνα το καπετανιε.Προχωρα σε παρακαλουμε τον καθαρο δρομο σου.

 
At Mon Mar 19, 05:25:00 PM, Blogger alzap said...

@ημίαιμος:
Ο Καρρας δεν παραγκωνίστηκε απο την καθημερινότητα τη δική ΜΑΣ. Είναι στην καθημερινότητα μας για τα δικαιώματα των μεταναστών, είμασταν μαζί στην εμπόλεμη Γιουγκοσλαβία, στο εμπόλεμο Ιρακ, στην Παλαιστίνη σε ώρες κρίσης, στις δίκες των συνήθως υπόπτων των Εξαρχείων. Είναι εκείνος που έχει καθορίσει ως καθημερινότητά του όλα αυτά αλλά και το ΠΑΣΟΚ επίσης ως καθημερινότητά του. Και είμαστε μαζί του Πασόκοι και όχι μόνο.
Αν νομίζετε ότι δεν τον βλέπετε στην καθημερινότητά σας δεν φταίει αυτός, ούτε κι εμείς.
Έχουμε ενδεχομένως διαφορετικές καθημερινότητες.
Κι αυτό είναι σεβαστό αλλά κι αναφαίρετο δικαίωμα όλων.
Ετσι είναι η ζωή, επιλογές.
Ο Καρράς εκτός από "λεβεντάνθρωπος" και έντιμος κλπ,κλπ, είναι και ένας από τους σημαντικότερους ανθρώπους του κινήματος. Η λέξη κίνημα με την ευρύτερη έννοια.
Είναι επίσης ιδρυτικό μέλος του ΠΑΣΟΚ και είναι παρών στο ΠΑΣΟΚ. Και κατάλαβέ το, είναι υπερήφανος για αυτό.
Αν αυτό δεν ταιριάζει με την ψύχωση που ενδεχομένως υπάρχει για το ΠΑΣΟΚ και τους ανθρώπους του, δεν μπορώ να βοηθήσω.
Τις όποιες δικαιολογημένες απόλυτα ενστάσεις έχεις, έχω περισσότερες γιατί ενδεχομένως ξέρω περισσότερα για πρόσωπα και καταστάσεις, για συμπεριφορές και ανθρώπους στο ΠΑΣΟΚ, δεν είναι λογικό να μετατρέπονται σε ισόπέδωση όλων.
Γιατί άνθρωποι σαν τον Καρρά και μαζί με τον Καρρά που αποδέχεσαι, υπάρχουν χιλιάδες στο ΠΑΣΟΚ. Και δεν ντρέπονται γι΄αυτό. Το αντίθετο.
Σε ευχαριστώ για τη φιλοξενία.

 
At Mon Mar 19, 05:29:00 PM, Blogger Pan said...

@ μαντρόσκυλος: έγραψες! Αγαπητέ Ημίαιμε, παρότι είμαι βέβαιος ότι δεν ήταν στις προθέσεις σου, έδωσες μία ιδιαίτερα συμπυκνωμένη εικόνα όλων εκείνων που οδήγησαν στο σημερινό χάος. Μου έχει μείνει και μία 'προσωπική', αν το θες, πίκρα: Ότι δεν βρέθηκε κάποιος εξίσου με εσάς μάγκας να δώσει μία διαταγή να στείλουν τα υποβρύχια τον τούρκικο αποβατικό στόλο στον πάτο της Μεσογείου. Να δούμε αν θα είχαμε μετά γκρίζες ζώνες, Ίμια και άλλα τέτοια.

 
At Mon Mar 19, 05:36:00 PM, Blogger Ο σκύλος της Βάλια Κάλντα said...

@ pan:
αυτή την «φιλότιμη» κίνηση την έκαναν κάτι F-104 τούρκικα επίσης, που βύθισαν ένα δικό τους αντιτορπιλικό. Ακριβώς όπως τα κυπριακά αντιαεροπορικά κατέρριψαν το «Νοράτλας» με τους καταδρομείς.
Πάντως, ευτυχώς που δεν βρέθηκε κάποιος θερμοκέφαλος να βάλει φωτιά στη Μεσόγειο. Διότι αν βυθιζόταν ένα βαπόρι, μετα θα βομβαρδιζόταν ένα νησί, μετά ένα λιμάνι κοκ. Φαύλος κύκλος.
Σου θυμίζω ότι τα τουρκικά αποβατικά είχαν κάνει τη δουλειά τους προτού καν η Ελλάδα πάρει τον πρωινό καφέ της. Και η οποία, γιατί να το κρύψομεν άλλωστε, τους είχε στρώσει και χαλί. Να μην τα ξαναλέμε: Σαμψών κλπ

 
At Mon Mar 19, 06:02:00 PM, Blogger Μαύρο πρόβατο said...

Διαβάζοντας κι εγώ απνευστί τη σειρά των ποστ/μαρτυριών, και βλέποντας οτι καλύπτεις (πιο επί τροχάδην, βέβαια) και τη μεταπολιτευτική περίοδο, να κάνω μια ερώτηση:
ήταν νομίζω φεβρουάριος του 1983 - ίσως κάνω λάθος - όταν, νωρίς το απόγευμα, έπεσε τηλεφωνικό "σύρμα" οτι κάτι περίεργο τρέχει στο Πεντάγωνο. 17χρονοι μαθητές τότε, και στο "οργανωμένο κίνημα", κανονίσαμε στα γρήγορα την εξαφάνιση οποιωνδήποτε χαρτιών με ονόματα κτλ και γρήγορα μαζευτήκαμε κάπου στο κέντρο της Αθήνας, σε σχετική "ετοιμότητα" (για τι; δεν ξέραμε...)- έτσι το ζήσαμε τότε.

Την άλλη μέρα, στις εφημερίδες υπήρχαν απλώς διαψεύσεις έντονων φημών για αναταραχή στους κόλπους του στρατού.
Τι είχε συμβεί τότε; Τι αντιληφθήκατε άμεσα;

-Επί της ουσίας... συγκλονιστική η αφήγηση και το περιεχόμενό της! Περιμένω το τελευταίο!

 
At Mon Mar 19, 06:12:00 PM, Blogger Κωστής Γκορτζής said...

Ας αρχίσω από τον Pan.
Δεν είναι θέμα μαγκιάς Pan, σήμερα με τα γινόμενα στην Κύπρο και τα δικαιώματά της στη θάλασσα, καταλαβαίνει κανείς γιατί τότε ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΣΕ να υπάρξει κάτι άλλο από αυτό που είχαν επιλέξει και ορίσει οι ...φίλοι μας. Τίποτα δεν ήταν τυχαίο.

Φίλε Alzap, όταν εγώ γνώρισα τον Αντώνη Καρρά,
-ΠΑΣΟΚ δεν υπήρχε ούτε στον ορίζοντα.
-ΠΑΚ υπήρχε του οποίου τις ιδεολογικές διακυρήξεις τις έχω κι αυτές στο σεντούκι μου; (σε πολυγραφημένα φυλλάδια του ΑΓΩΝΙΣΤΗ)Να τα δημοσιεύσω ένε ένα και να δούμε όλοι μαζί τι σχέση έχει το σημερινό ΠΑΣΟΚ με το ΠΑΚ; Όση ο τότε Καρράς με τον φλώρο Μπίστη ή τον αρχιφλώρο Αδριανόπουλο του σήμερα ΠΑΣΟΚ
-Δεν ξέρεις πόσο χαίρομαι που ο μάγκας αυτός άνθρωπος εξακολουθεί να προσφέρει. Μόνο που το μαθαίνω τώρα, μετά από πολλά χρόνια επειδή ένα πιστό μέλος του κόμματος (σέβομαι τους πιστούς στις ιδέεες τους-εμένα μου τις έκλεψαν και δεν ξέρω τι να πιστέψω) δεν αντέχει κάποιον να κάνει κριτική 'απ΄έξω.
-Ο Αντώνης Καρράς ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΑΣΟΚ. Μη βιαστείς να μου ορμήξεις. ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΑΔΑ, αυτή η υγιής, η ταπεινή και περήφανη Ελλάδα. Μην τον κρατάτε στη σκιά και μου τον βγάζετε σαν άλλοθι της λεβεντιάς σας όταν νομίζετε ότι τη θίγω.
-35 χρόνια το βούλωσα. 35 χρόνια ο Καρράς στέκεται κι αυτός ...όρθιος στο λεωφορείο. Δεν του αρέσουν τα καθίσματα... Το είχα δεί τότε στα μάτια του. το ξαναβλέπω τώρα με τη συζήτησή μας. Αλλά όχι και να μου ρίχνεις, ευγενικά, δε λέω, την ευθύνη γιατί δεν ξέρω τι κάνει όλα αυτά τα χρόνια. Εσείς φταίτε που δεν ξέρω αλλά ξέρω τι κάνει συνεχώς ο Πάγκαλος!
-Και μην ξεχνάς, σε παρακαλώ. Βασικά τις εντυπώσεις ενός εικοσάχρονου καταγράφω και αυτές που προσέλαβα στην από κει και πέρα ζωή μου. Κι απ' ό,τι βλέπω, πολλοί και καλοί πολίτες φίλοι εδώ μέσα, κάθε 'χρώματος', παρόμοιες εντυπώσεις έχουν που κάτι σημαίνει. Αυτό το κάτι ελπίζω και εύχομαι να το καταλάβετε και να ανεβάσετε στη ράμπα ανθρώπους σαν τον Αντώνη μπας και προχωρήσουμε ένα βήμα μπρος.

Ασπρόλυκε, Herinna, Μαντρόσκυλε, με το θάρρος της συντροφικότητάς μας σας ζητώ να μην επεκταθούμε α΄λλο στο θέμα.

Καιρέ μου, αυτόν τον δρόμο τον καθαρό τον ακολουθώ από τότε που γνώρισα ανθρώπους σαν τον Αντώνη τον Καρρά.

Προς όλους:
Για να έχουμε όλοι μια συνολική εικόνα του τι και πώς βγήκαν όλα αυτά, προχωρώ στο ανέβασμα και του τελευταίου γιατί,
μπορεί να φαίνεται ότι ένας μόνο φίλος 'πειράχτηκε' από μερικά γραφόμενα, αλλά σας διαβεβαιώνω ότι η δική μου ψυχή πειράχτηκε πολύ χειρότερα για να τα καταγράψω.
Χρειάζομαι ξεκούραση! :)

 
At Mon Mar 19, 06:18:00 PM, Blogger Κωστής Γκορτζής said...

Μαυροπρόβατε, το 1983 αυτό που συνέβη ήταν προσχεδιασμένη φαντασίωση για να ξεκαθαρίσουμε κάποιους. Αν προχωρήσω παραπέρα, θα γίνει το μπάχαλο της μαϊμούς.
Θα τα πούμε κάποια άλλη στιγμή για τους 'συναγερμούς' εν όψει εσωτερικών ή εξωτερικών 'εχθρών'.
Το διάστημα από τη μεταπολίτευση το έτρεξα 'συμπυκνωμένο' γιατί δεν αφορούσε στο Κίνημα και στο ΒΕΛΟΣ και γιατί αλλιώς ΔΕΝ ΘΑ ΤΕΛΕΙΩΝΕ ΠΟΤΕ!

Μαντρόσκυλε και Pan. Το Κυπριακό ...αργότερα.

 
At Mon Mar 19, 06:26:00 PM, Blogger zepos said...

@Άσπρος Λύκος
Ο Ημίαιμος δεν νομίζω οτι χρειάζεται δικηγόρο υπεράσπισης και μάλιστα έναν ανώνυμο σχολιαστή, με συχνή επίδειξη γνώσεων. Ούτε είναι εδώ κατάλληλο μέρος για αντεκλήσεις μεταξύ των αναγνωστών..Τι θέλεις δηλαδή...Να λες οτι γουστάρεις, να στολίζεις όποιον θέλεις και όλοι από ευγένεια και υποχρέωση σε αυτόν που μας φιλοξενεί...να σκάμε; Αστο να πάει ρε ασπρε λύκε...Σταμάτα το..

 
At Mon Mar 19, 06:34:00 PM, Blogger Κωστής Γκορτζής said...

ΦΡΡΡΡΡ! (σφυρίχτρα) Φύγαμε μπροστά! Στο τέλος τα σχόλια...
άκουσες Ασπρόλυκε;
:)))

 
At Mon Mar 19, 07:20:00 PM, Blogger alzap said...

@ημιαιμος:
Λοιπόν εντάξει.
Εγώ για τη δική σου συνεισφορά στη δημοκρατία που απολαμβάνουμε ΟΛΟΙ, έγραψα στο μπλογκ μου.
Όποιες κι αν είναι οι απόψεις σου σήμερα, με τις οποίες διαφωνώ, ΑΥΤΟ δεν αλλάζει.

Γι αυτή σου την συνεισφορά εγώ σε ευχαριστώ.
Είναι χρέος μου ως πολίτη απέναντι σε σένα αλλά και σε όσους, όσες κράτησαν ίδια στάση εκείνη την περίοδο.
Για τα υπόλοιπα ελπίζω ειλικρινά κάποια στιγμή που θα είσαι στην Αθήνα, να με τιμήσεις με ένα τηλεφώνημα για ένα κρασί με τον Αντώνη.

Δεν του ΄χω πει τίποτα αλλά ξέρω τον άνθρωπο και ξέρω πως με μεγάλη χαρά αλλά και συγκίνηση θα σε συναντήσει.

 
At Mon Mar 19, 08:49:00 PM, Blogger Κωστής Γκορτζής said...

Να είσαι σίγουρος ότι θα γίνει.
Οσο σίγουρος είμαι ότι αυτός δεν θα είχε τόσες αντιρρήσεις όσες είχες εσύ για ορισμένα πράγματα που έθιξα...

Μακάρι ν΄αφήσει εσάς σαν μαγιά στο καινούργιο που χρειάζεται ο τόπος μας. Γιατί το καλό παλιό χάθηκε ανεπιστρεπτί, φοβάμαι.

 
At Mon Mar 19, 08:50:00 PM, Anonymous Anonymous said...

Ένας "ανώνυμος" Άσπρος Λύκος προς έναν "επώνυμο" Axtapos

Καταρχήν "Το όπως γουστάρεις" χαρακτηρισμό στις παρέες σου.
Ακριβώς όπως λες επειδή δεν έχουμε ανάγκη συνηγόρου τι πετάγεσαι;
Αν αδικαιολογητα(πρόσεχε αδιακαιολόγητα) ο οποιοσδήποτε θιγεί, είμαι αρκετά ευσυνείδητος να το αναγνωρίσω.Στο κάτω κανείς δεν υποχρεώνεται να διαβάζει το τι γράφω.

Έχω το Θάρρος της γνώμης μου. Να την εκθέσω και στα θετικά και στα αρνητικά σχόλια. Κάνε το ίδιο. H ελευθερία της γνώμης κάνει καλό στο μυαλό. Μάθε να την εκφέρεις Αν δεν εκφέρεις, δεν δεις και την άποψη του άλλου πως θα διαμορφώσεις γνώμη;
Εκ πνεύματος Αγίου; Δεν λέω. Όποιος έχει μειωμένο ΙQ τότε το Άγιο Πνεύμα φτάνει και περισσεύει..

Οσο αφορά την επίδειξη γνώσεων. Xμ..Yπάρχουν απείρως αρκετά γεγονότα που δεν τα ξέρω. Kάποια που παραθέτω επιδέχονται διόρθωσης / συμπλήρωσης.
Την οποία μάλλον λόγω έλλειψης θέσης ή γνώσεων δεν νομίζω οτι κατέχεις. Εκτός αν έχεις κάτι να ουσιαστικό να προσφέρεις σε αυτά που ειπώθηκαν/γράφτηκαν
Av όχι.. άνοιξε κάποιο βιβλίο. Ψάξε στο Ιντερνετ. Ρώτησε γνωστούς σου / συγγενείς σου
Αν παρόλα αυτά εξακολουθείς να κάνεις παρενέσεις...
Φερεντίνος στον ANT1 - Giorgakis Πρωθυπουργός και πολύ σου είναι..

Αυτά τα ήπια σχόλια

Αγαπητέ Ημίαιμε. Τη σφυρίχτρα έκανα πως δεν την άκουσα..

 
At Mon Mar 19, 11:50:00 PM, Anonymous Anonymous said...

Ευχαριστουμε




και παρακαλουνται οι αιωνιως γκρινιαρηδες να σιγησουν

 
At Tue Mar 20, 12:01:00 AM, Blogger Κωστής Γκορτζής said...

Γειά σου Βάγγο! Ευχαριστώ κι εγώ.

 
At Tue Mar 20, 03:35:00 AM, Blogger Αντώνιος said...

Το πιο θλιβερό κείμενο από όλα. Γιατί εμφορείται από δύο αλήθειες.


1. Η Ελλάδα δεν τιμωρεί. Ούτε όσους δολοπλοκούσαν στην επανάσταση του '21, ούτε αυτούς που οδήγησαν στη Μικρασιατική καταστροφή, ούτε τους δοσίλογους του '40, ούτε τους φιλοχουντικούς, ούτε τους φυγόστρατους που αποκαλύφθηκαν πριν από 4 μήνες... (ενδεικτικά γεγονότα που καλύπτουν όλη τη νεώτερη ιστορία)

2. Η Ελλάδα δεν αξίζει σωτηρία. Έχουμε μία σαφή τάση να είμαστε ηλίθιοι και να καταστρέφουμε όλα τα καλά που κάνουμε. Πραγματικά εύχομαι να μας αγοράσει ένας σεϊχης , να μας οργανώσει, μπας και προκόψουμε.

Λυπάμαι πολύ που νιώθω έτσι για την πανέμορφη πατρίδα μου, αλλά προτιμώ να ζω στο Βερμόντ της Αμερικής όπου δε βλέπεις ποτέ ήλιο ή στο Νίγηρα με τους τραγουδιστούς ανθρώπους, παρά να με φτύνει κάθε μέρα η Ελλάδα που ξέρω και δεν αγαπώ...

 
At Tue Mar 20, 07:51:00 AM, Blogger Κωστής Γκορτζής said...

Αντώνιε, αν αντιστρέψουμε κάποια στιγμή την 'τάση' μας αυτή να καταστρέφουμε όλα τα καλά που μπορούμε να κάνουμε, θα πάμε πολύ μπροστά.
Κι αυτό θα γίνει,κατά τη γνώμη μου, αν δραπετεύσετε εσείς οι νέοι από τις δικές μας ιδεολογικές φυλακές...

 
At Tue Mar 20, 11:36:00 AM, Anonymous Anonymous said...

Θα πρέπει να τον κεράσετε το κρασί που θα πιείτε, Ημίαιμε. Για τον Καρρά, λέω. Θα πρέπει να τον κεράσετε το κρασί γιατί ζει στην ένδεια. Και τσιγάρο θα πρέπει να τον κεράσετε. Εσείς. Γιατί οι "σύντροφοί" του τον αποφεύγουν.

Τους κουράζει, μάλλον...

Να το κάνετε διακριτικά, όμως. Παραμένει υπερήφανος.

 
At Tue Mar 20, 01:02:00 PM, Blogger Κωστής Γκορτζής said...

Για το ότι παραμένει υπερήφανος, δεν είχα καμιά αμφιβολία.
Ποτέ του δεν ζήλεψε το χρήμα ούτε το κυνήγησε. Από αυτήν την άποψη πάντα φτωχός ήταν. Αλλά πολύ πλούσιος σε ιδέες και αισθήματα. Ας μη το μετράμε έτσι... Γι αυτό και βγήκε η πίκρα μου για να παρεξηγηθεί μάλλον από τον φίλο Alzap που πιστεύω ακράδαντα ότι είναι από τους συντρόφους που του συμπαραστέκονται.

 
At Tue Mar 20, 06:54:00 PM, Blogger Ο σκύλος της Βάλια Κάλντα said...

Κάπτεν,

μπας και ξέρ'ς, αυτός ο Β. Σερεπίσιος που ο στρατηγός Δροσογιάννης τον εθεωρούσε «κομμουνιστή» είχε καμιά συγγένεια με τον Κ. Σερεπίσιο, βουλευτή Λευκάδος της Ν.Δ. το 1974;
Ρωτάω διότι το επώνυμο είναι σπάνιο και μπας και ο στρατηγός Δροσογιάννης έκανε ό,τι έκανε βαρώντας το σαμάρι (δήθεν το ΚΚΕ) για να τον ακούσει το γομάρι (η ΝΔ που τότε ένοιωθε να χάνει την πρωτοκαθεδρία στις Ε.Δ.).

Απάντα όποτε θές...

 
At Tue Mar 20, 07:16:00 PM, Blogger Κωστής Γκορτζής said...

Σου απαντάω αμέσως. Ο γιός του ήταν!

Όχι για ν' ακούσει το γομάρι της Ν.Δ. αλλά το ...υπερατλαντικό. Δυστυχώς.

 
At Tue Mar 20, 07:20:00 PM, Blogger Ο σκύλος της Βάλια Κάλντα said...

Μάϊστα! Μα καλά, ποιός θα ήταν τόσο ζό (σόρι Σίμπα) να πιστέψει ότι ο γιός του βουλευτή της ΝΔ (ο οποίος πήγε μετά στην εθνική Παράταξη) θα ήταν ΚΚΕ και θα πούλαγε και εισιτήρια για το φεστιβάλ της ΚΝΕ μέσα στο ΓΕΝ;

 
At Tue Mar 20, 07:56:00 PM, Blogger Κωστής Γκορτζής said...

Θες απάντηση;....
Αν περιγράψω τι έγινε στη δίκη (στα παρασκήνια),
θα με επικηρύξουν με περισσότερα απ' αυτά που δίνουν για τους τρομοκράτες...

Η υπεράνω ΟΛΩΝ Ένοχη είναι η ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ. Γιατί οφείλει να είναι ΥΠΕΡΑΝΩ ΟΛΩΝ!

 
At Wed Mar 21, 11:25:00 AM, Blogger alzap said...

Απίστευτη χώρα, απίστευτοι άνθρωποι απίστευτης αθλιότητας.

Εμφανίζεται μια/ενας anonymous (March 20 11:36am) και ζητάει διακριτικότητα και προτείνει να πληρωθεί απο άλλους το κρασί και τα τσιγάρα του Καρρά γιατί ζει στην ένδεια.
Το λέει διακριτικά ΔΗΜΟΣΙΩΣ...
Τόση ξεφτίλα πιά;

Να ενημερωθεί λοιπόν η/ο φιλεύσπλαχνη/ος αγύρτης που κρύβεται στην ανωνυμία ότι σε αυτή τη ζωή συμβαίνουν και πράγματα που δεν μπορεί καν να τα φανταστεί, πόσο μάλλον να τα σκεφτεί.
Ισως καταλάβει ότι υπάρχουν άνθρωποι που είναι φτωχοί από επιλογή και όχι λόγω ατυχίας ή περιθωριοποίησης τους απο άλλους.

Η επιλογή αυτή είναι στάση ζωής. Δεν επιζητεί διαφημιζόμενη και υποδεικνυόμενη φιλευσπλαχνία τέτοιου είδους. Απο κανέναν, πολύ περισσότερο απο υποκείμενα του είδους της/του anonymous

 
At Wed Mar 21, 06:37:00 PM, Blogger Κωστής Γκορτζής said...

Alzap, Γιατί δεν φτιάχνουμε το 'πορτρέτο' ενός ανθρώπου που από μόνος του αξίζει όσο άπειροι ...κινηματίες; Νομίζω ότι θα ήταν πολύ χρησιμότερο από το να προσπαθούμε να τον υπερασπιζόμαστε για την εντύπωση που έχει ο καθένας γι αυτόν. Δεν είναι ωραία ιδέα;
Κι εσύ, νομίζω, είσαι ο καταλληλότερος γι αυτό.

 
At Sun Mar 25, 11:01:00 PM, Blogger dimitris-r said...

Συγκλονιστικές και άκρως ενδιαφέρουσες οι μαρτυρίες σας, ευχαριστούμε.

Να σταθώ στην απορία Μαγκάκη και στην απάντηση Παππά που δείχνει ακριβώς τις εκλεκτές ποιότητες και αυτού που ρωτά και αυτού που απαντά.

Και πάλι ευχαριστούμε.

 
At Mon Mar 26, 12:24:00 AM, Blogger Κωστής Γκορτζής said...

Δημήτρη, κι εγώ, ακόμα μια φορά για τα καλά σου λόγια.

 
At Sun Apr 01, 09:04:00 AM, Blogger So_Far said...

@Master & Commander, κρατώ τα εξής:
(*) 'Με αυτά τα μυαλά δεν θα κάνεις καρριέρα'
(**) Πόλλοί έλεγαν ότι τους σνομπάριζα και δεν είχαν δίκιο
(***) Ψηφίζαμε Μαύρο και έβγαινε Καραμανλής ( μα όλοι γιατί ψηφίζατε Μαύρο; ΄τότε το '74; )

καταλαβαίνετε γιατί τα σημειώνω... με συγκινήσατε... κια δεν φαντάζεστε πόσο χαίρομαι που τα γράφετε και σας έχω βρει εδώ...

 
At Sun Apr 01, 01:08:00 PM, Blogger Κωστής Γκορτζής said...

Γιατί ο μακαρίτης είχε μια σοβαρότητα, ευπρέπεια θα την έλεγα, και σε μας η εικόνα του και το κύρος του δεν είχε εκφυλιστεί -προ χούντας- όπως των άλλων του πολιτικού κατεστημένου....

 
At Sun Apr 01, 06:51:00 PM, Blogger So_Far said...

Αν δεν κάνω λάθος είχε διατελέσει Υπουργός Εθνικής Αμύνης. Έτσι νομίζω μου είχε πει ο πατέρας μου.

Και ναι, πολλοί δημοκρατικοί στρατιωτικοί είχαν ψηφίσει τότε το Γεώργιο Μαύρο.

 
At Mon Apr 02, 12:19:00 AM, Blogger Κωστής Γκορτζής said...

Ήταν ο πρώτος Υπουργός Εξωτερικών στην Εθνική Κυβέρνηση Καραμανλή.

 

Post a Comment

<< Home